• مرسدس مي‌باخ SL680 مونوگرام
  • مرسدس مي‌باخ SL680 مونوگرام

تحویل از نیمه دوم سال 2025

معرفی مرسدس - می‌باخ SL680 مونوگرام

27 مرداد 1403 17:10

نام مرسدس-می‌باخ، یادآور لیموزین‌ها و شاسی‌بلندهای فوق لوکس این برند است. اما محصول جدیدی که قصد داریم معرفی کنیم، شاسی‌بلند یا سدان کشیده نیست.

مرسدس SL 680 Monogram Series مدل 2026 با ارتقاهای مکانیکی همراه شده است. این ارتقاها در راستای راحتی بیش‌تر بوده و طراحی آن نیز لوکس‎‌تر و مجلل‌تر شده است.

هیچ اطلاعاتی درمورد قیمت اس ال 680 می‌باخ سری مونوگرام وجود ندارد؛ اما تحویل آن از نیمه دوم سال 2025 آغاز می‌شود.

مرسدس می‌باخ SL680 مونوگرام

طراحی مرسدس - می‌باخ SL680 مونوگرام

بیش‌ترین تغییرات این محصول، در نمای خارجی اتفاق افتاده است. این خودرو در دو ترکیب رنگی در دسترس است؛ قرمز Ambience و یا سفید Ambience. جلوپنجره کرومی درخشان ویژه می‌باخ و نشان ویژه این برند روی کاپوت دیده می‌شود. تریم کرومی در سایر بخش‌های بدنه نیز دیده می‌شود؛ قاب شیشه جلویی تماما کرومی بوده و داخل چراغ‌های جلو نیز تریم رزگلد دیده می‌شود. خریداران می‌توانند رینگ‌های 5 سوراخه Monoblock مخصوص می‌باخ و یا رینگ‌های چند پره 21 اینچی را انتخاب کنند.

سقف بازشونده اس ال می‌باخ، از جنس پارچه‌ای بوده و رنگ مشکی دارد. روی این پارچه، طرح لوگو می‌باخ به صورت ظریف ایجاد شده است. خریداران می‌توانند این طرح لوگو می‌باخ را برای کاپوت خودرو نیز سفارش دهند. همچنین چراغ‌های عقب مخصوص می‌باخ، نمای عقب جدید، تزئینات کرومی، دیفیوزر جدید و خروجی‌های اگزوز می‌باخ در این بخش اضافه شده است.

مرسدس می‌باخ SL680 مونوگرام

کابین و امکانات مرسدس - می‌باخ SL680 مونوگرام

فضای کابین با چرم ناپا با رنگ سفید کریستال پوشیده شده است و روی پنل درها و کنسول مرکزی نیز دیده می‌شود. حتی فضای پشت صندلی‌ها نیز با چرم پوشیده شده است. هیچ اطلاعاتی درباره این که آیا مشتریان می‌توانند صندلی‌های عقب را نیز سفارش دهند یا خیر، وجود ندارد.

یک فرمان ویژه، پدال‌های فولادی و رکاب‌های فولادی نیز به کابین اضافه شده است. از نظر مکانیکی، اس ال می‌باخ، تفاوت زیادی با AMG SL63 ندارد.

مشخصات فنی مرسدس - می‌باخ SL680 مونوگرام

در جلوی خودرو یک پیشرانه V8 توئین‌توربوشارژ با حجم 4 لیتر وجود دارد، که همان خروجی 577 اسب‌بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور را تولید و به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. ویژگی فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیز به طور استاندارد ارائه می‌شود.

تمامی تغییرات، در راستای راحت‌تر بودن خودرو ایجاد شده است. بنابراین صدای اگزوز کم‌تر، تعلیق نرم‌تر و پایه‌های موتور نرم‌تر شده است. مرسدس ادعا می‌کند که شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو، 4 ثانیه است که 0.5 ثانیه کندتر از AMG SL63 ثبت شده. حداکثر سرعت آن نیز 257 کیلومتر برساعت است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران