• معرفي جي ام سي يوکان 2025
  • معرفي جي ام سي يوکان 2025
  • معرفي جي ام سي يوکان 2025
  • معرفي جي ام سي يوکان 2025
  • معرفي جي ام سي يوکان 2025
  • معرفي جي ام سي يوکان 2025
  • معرفي جي ام سي يوکان 2025
  • معرفي جي ام سي يوکان 2025
  • معرفي جي ام سي يوکان 2025
  • معرفي جي ام سي يوکان 2025

با تغییرات عمده در کابین خودرو

معرفی جی ام سی یوکان 2025

1 شهریور 1403 18:55

شرکت آمریکایی GMC، یوکان جدید را برای سال 2025 معرفی کرده است. این شاسی‌بلند سایز بزرگ، یک به‌ روز رسانی میان‌دوره‌ای را دریافت کرده، که شامل تغییرات ظاهری خفیف، اصلاحات عمده کابین و قدرت بیش‌تر پیشرانه دیزلی است. همچنین تریم جدید AT4 Ultimate اضافه شده است، که ویژگی‌های لوکس‌تری دارد.

کابین و امکانات جی ام سی یوکان 2025

همان طور که اشاره کردیم، بیش‌ترین تغییرات داخل کابین خودرو ایجاد شده است. درواقع مهم‌ترین ویژگی، نمایشگر 16.8 اینچی پرتره است که نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است. این نمایشگر بزرگ به کاربران خود اجازه می‌دهد که مواردی مانند نقشه‌ها، عملکردهای صوتی و ... سفارشی‌سازی کنند.

این نمایشگر به صورت استاندارد ارائه شده و مشتریان می‌توانند نمایشگر 8 اینچی سرنشینان ردیف عقب را نیز سفارش دهند. سرنشینان می‌توانند با کمک این نمایشگر، سیستم تهویه مطبوع را تنظیم کنند.

برای نصب چنین نمایشگر بزرگی در کابین خودرو، داشبورد باید اصلاح می‌شد. بنابراین داشبورد جدید با دریچه‌های تهویه عمودی در دو طرف نمایشگر همراه است. نمایشگر دیجیتالی راننده نیز در یک محفظه Yشکل جای گرفته است. اما با وجود اصلاحات، همچنان یک ردیف از دکمه‌ها در بخش پایینی نمایشگر دیده می‌شود.

سیستم‌های کمک راننده بیش‌تری در این مدل درنظر گرفته شده است؛ مانند دستیار ترمز ترافیک عقب، هشدار دوچرخه سوار جانبی، ترمز عابر پیاده و دوچرخه‌سوار و ترمز اضطراری خودکار. ویژگی رانندگی بدون دخالت دست Super Cruise و نایت ویژن با تشخیص حرارتی، به طور آپشن ارائه می‌شود.

مشخصات فنی جی ام سی یوکان 2025

در بخش قوای محرکه، همان پیشرانه قبلی را می‌بینیم؛ اما تفاوت مهمی در آن ایجاد شده است. موتور شش سیلندر خطی توربوشارژ  Duramax با حجم 3 لیتر، یک موتور دیزلی است که برای اولین بار در تمامی تریم‌ها ارائه شده است. خروجی آن بیش‌تر شده و به 305 اسب‌بخار قدرت و 671 نیوتن‌متر گشتاور رسیده است. خروجی مدل قبلی تنها 277 اسب‌بخار قدرت و 569 نیوتن‌متر بوده است. حداکثر ظرفیت یوکان 2025 برای بکسل کردن بدون تغییر باقی مانده و همان 3.8 تن است.

تریم‌های جی ام سی یوکان 2025

تریم جدید AT4 Ultimate، جدیدترین تریم بوده و ویژگی‌های لوکسی مانند صندلی‌های چرمی ویژه و تریم چوبی دارد. صفحه محافظ جلو، رینگ‌های 20 اینچی و سیستم تعیق بادی در این نسخه دیده می‌شود. این نوع سیستم تعلیق، ارتفاع خودرو را تا 2 اینچ افزایش می‌دهد.

تریم Denali Ultimate نیز پرچمدار بوده و رینگ‌های بزرگ 24 اینچی، استریو برند Bose با 22 اسپیکر، تریم چوب و کروم و ماساژور 16 جهته صندلی‌های جلو را دارد.

تغییرات ظاهر خارجی خودرو، بسیار ناچیز هستند. ظاهر آن کمی یادآور مدل برقی سیرا شده و چراغ‌های جلو جدید دارد. جلوپنجره بزرگ آن نیز در هر تریم متفاوت است.

قیمت جی ام سی یوکان 2025

قیمت جی‌ ام‌ سی یوکان 2025 جدید، اواخر سال جاری منتشر می‌شود. قیمت پایه آن احتمالا در حدود 60 هزار دلار خواهد بود. یوکان Denali Ultimate مدل 2024 اکنون 105 هزار دلار قیمت دارد که گران‌ترین تریم است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران