• نسخه مسابقه‌اي ب‌ام‌و M2

شمارش معکوس برای معرفی مبارز جدید ب‌ام‌و

نسل جدید M2 آماده حضور در پیست

4 شهریور 1403 12:16

نسل دوم ب‌ ام‌ و سری 2 در حال آماده شدن برای مسابقات است و بخش M Motorsport  پیش‌نمایشی از آن را معرفی کرده که از آن به عنوان سطح پایه یاد می‌شود و براساس خودروهای مسابقه‌ای سری 2 است که دهه گذشه تولید شدند، مانند M240i Racing و M2 CS Racing.

شرکت ب‌ ام‌ و، 5 عکس از این خودرو مسابقه‌ای منتشر کرده، اما هنوز هیچ جزئیاتی از آن تایید نشده است. به نظر می‌رسد که این محصول براساس M2 ساخته شده و طبق نسخه‌های معمولی سری 2، مانند 220i , 230i و یا M240i نیست. به طور واضح تغییراتی در آن ایجاد شده تا مناسب پیست مسابقه باشد.

نسخه مسابقه‌ای ب‌ام‌و M2

در قسمت جلویی خودرو، اسپلیتر بزرگ‌تر و برجسته‌تری دیده می‌شود و یک بند بکسل قرمز نیز وجود دارد. البته ب‌ ام‌ و تمام قسمت‌های جلویی خودرو را با پوشش استتاری سیاه و سفید پوشانده است. بیش‌تر قسمت‌ها، مانند جلوپنجره و ورودی‌های هوا، مشابه نسخه جاده‌ای هستند.

تغییرات بیش‌تری در نمای جانبی خودرو دیده می‌شود و ارتفاع خودرو کاهش یافته است. همچنین رینگ‌های سفارشی و تایرهای چسبنده Goodyear دارد.

یک اسپویلر بزرگ در بخش عقب نصب شده که ظاهر خودرو را تهاجمی‌تر از نسل جدید ب ام و M2 می‌کند.  همچنین با دقت به عکس‌ها می‌توان یک رول‌کیج و صندلی‌های مسابقه‌ای را مشاهده کرد.

نسخه مسابقه‌ای ب‌ام‌و M2

رئیس بخش مشتریان در  M Motorsport اظهار کرد که نزدیکی به مشتریان، یکی از اصول این شرکت است. این موضوع شامل ارائه خودرویی برای مسابقات مردمی است که در آن افراد تازه‌کار نیز شرکت می‌کنند و در عین حال بالاترین سطح فناوری به آن‌ها ارائه داده می‌شود.

وی افزود آن‌ها خوشحال‌اند که یک مدل جانشین برای M235i Racing ,  M240i Racing و M2 CS Racing معرفی می‌شود.

ب‌ ام‌ و M Motorsport هنوز زمان رونمایی از مدل سری 2 را اعلام نکرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران