• شايعاتي در مورد نيسان ناوارا نيسمو
  • شايعاتي در مورد نيسان ناوارا نيسمو
  • شايعاتي در مورد نيسان ناوارا نيسمو

حریف قدر فورد رنجر رپتور

شایعاتی در مورد نیسان ناوارا نیسمو

20 شهریور 1403 13:00

نیسان در حال کار بر روی نسل بعدی مدل ناوارا است، که احتمالا سال بعد ارائه می‌شود. اکنون قبل از این که حتی نسخه پایه و استاندارد معرفی شود، شایعاتی درباره نسخه پرچمدار ناوارا، یعنی نیسمو، منتشر شده است.

ناوارا نیسمو، می‌تواند حریف قدری برای فورد رنجر رپتور باشد و آن را برای قابلیت‌های آفرودی به چالش بکشد. مدیر ارشد برنامه‌ریزی نیسان، تایید کرد که این شرکت واقعا در حال بررسی و توسعه نسخه نیسمو ناوارا است و در این راستا با شرکا همکاری می‌کند.

تریم‌های Warrior پاترول و ناوارا، با همکاری نیسان و شرکت استرالیایی Premcar توسعه یافته است. بنابراین همین شرکت نیز می‌تواند در ساخت و توسعه ناوارا نیسمو نیز سهیم باشد. نیسمو نسخه پرچمدار ناوارا و بالاتر از تریم Pro-4X  است.

شایعاتی در مورد نیسان ناوارا نیسمو

ناوارا نیسمو احتمالا از پیشرانه قوی‌تری بهره‌مند خواهد شد، تا بتواند با پیشرانه 3.5 لیتری توئین‌توربوشارژ فورد رنجر رپتور رقابت کند. این پیشرانه توانایی تولید 425 اسب‌بخار قدرت و 699 نیوتن‌متر گشتاور دارد. مدیر ارشد نیسان در این باره گفت که پیشرانه V6 فعلا فقط برای پاترول است؛ اما ممکن است برخی بخش‌های آن به این مدل منتقل شود.

ایده تولید نسخه نیسمو از نیسان ناوارا جدید نیست و اولین بار در سال 2014 عنوان شد. این مدیر ارشد نیسان در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن 2023 نیز به نسخه نیسمو ناوارا و قابلیت‌های احتمالی آن اشاره کرده بود.

شایعاتی در مورد نیسان ناوارا نیسمو

احتمالا نسل جدید ناوارا با شاسی نردبانی مشترک رنو-نیسان-میتسوبیشی عرضه می‌شود و پیشرانه‌های مشترکی با میتسوبیشی تریتون داشته باشد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

قیمت خودرو
دیدگاه کاربران