خودروهای کلاس kei به واسطه طراحی دوست داشتنی و قابلیتهای کاربردی، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. به لطف این محبوبیت، بازار لوازم جانبی برای این خودروها نیز گرم شده است. در جدیدترین نمونه، یک تیونر ژاپنی به نام فیوژن (Fusion) به سراغ سوزوکی کَری (Carry) رفته و یک کیت بدنه جالب را برای آن عرضه کرده است.
نسل یازدهم سوزوکی کری از سال 2013 در ژاپن به فروش میرسد. این وانت کوچک حالا با کیت بدنه فیوژن به خودروهای دهه 70 میلادی شباهت پیدا کرده است. البته این شباهت به صورت کاملا آگانه رخ میدهد، چراکه طراحان فیوژن از نیسان سانی B110 یا همان داتسون 1200 بازار جهانی، به عنوان منبع الهام استفاده کردهاند.
چراغهای دایرهای جلو، جلوپنجره و سپر متفاوت، هواکش کوچک و تعویض رینگهای فولادی 12 اینچ با نمونه آلیاژی 14 اینچ، چهره سوزوکی کری را تغییر داده است.

مشخصات فنی سوزوکی کری فیوژن با مدل عادی تفاوتی ندارد. نیروی محرکه از پیشرانه سه سیلندر 658 سیسی تنفس طبیعی تامین میشود که 50 اسببخار قدرت را از طریق گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک به محور جلو یا هر دو محور انتقال میدهد.
این خودرو ماه قبل توسط فیوژن در نمایشگاه خودرو توکیو به نمایش درآمد. یکی از خودروها به رنگ خاکستری بود ولی دیگری با ترکیب رنگهای قرمز، کرم و سبزآبی به همراه قطعات اسپرت، تزئین شده بود. فیوژن قصد دارد نسخه دیگری از سوزوکی کری را براساس مدل طویل این خودرو آماده کند.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : carscoops.com