معرفی نسخه‌ای خاص از خودروی اسپرت تویوتا

GT86 آبی‌پوش

21 خرداد 1397 22:19

تویوتا نسخه ویژه‌ای از اسپرت کوچک خود، GT86 را برای بازار بریتانیا رونمایی کرد. این مدل خاص که Club Series Blue Edition نامگذاری شده است به جمع مدل‌های خاص دیگری از این خودرو می‌پیوندد.

مشتریان ساکن بریتانیا می‌توانند با انتخاب پکیج پرفورمنس قابلیت‌های فنی آن را بهبود بخشند.همان‌طور که از نام خودرو برمی‌آید، بدنه این GT86 اختصاصی به رنگ آبی درخشان درآمده که با قطعات مشکی نصب شده روی بدنه همچون زیرسپرهای جلو و عقب، دیفیوزر عقب، آینه‌های جانبی و فضای اطراف مه‌شکن‌ها تضاد جالبی ایجاد کرده است. در داخل کابین نیز از چرم مشکی و آلکانترا استفاده شده است. علاوه‌براین مشتریان ساکن بریتانیا حق انتخاب پکیج پرفورمنس را نیز خواهند داشت که شامل اضافه شدن کالیپر ترمزهای بزرگ‌تر برمبو به رنگ قرمز، طرح جدید برای رینگ‌های 17 اینچی و سیستم تعلیق متفاوت نسبت به نمونه عادی خواهد بود. تجهیزات این نسخه خاص از تویوتا با نمونه‌های عادی تفاوت خاصی ندارد پس در این خودروبه صورت استاندارد شاهد نصب کروز کنترل، چراغ‌های حساس به نور محیط، سیستم تهویه هوای دوگانه، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن، چراغ‌های جلو و عقب مجهز به LED و سیستم مولتی مدیا اختصاصی تویوتا خواهیم بود.

 

مشتریان برای انتخاب جعبه‌دنده از میان دو گزینه شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک حق انتخاب خواهند داشت. پیشرانه آن نیز دست نخورده باقیمانده و همان پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی مشابه با نمونه‌های عادی است که 197 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. شتاب صفرتاصد این کوپه ریزنقش با جعبه‌دنده دستی 7.7 ثانیه و با جعبه‌دنده اتوماتیک 8.4 ثانیه است. حداکثر سرعت آن 224 کیلومتربرساعت است که در مدل اتوماتیک این میزان به رقم 208 کیلومتربرساعت کاهش می‌یابد.

 

قیمت این خودرو در بریتانیا برابر با 29980 پوند است که با سفارش پکیج پرفورمنس به 30445 پوند افزایش خواهد یافت. فروش این نسخه ویژه از تویوتا GT86 از اول ماه ژوئن در بریتانیا آغاز می‌شود.

نویسنده : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران