با سپرهای جدید در جلو و عقب

تغییرات جزئی آئودی A4 برای سال 2019

12 تیر 1397 11:10

آئودی درصدد برآمده برای سال 2019 تغییراتی جزئی روی سدان خوش فروش و محبوب این برند، یعنی مدل A4 اجرا کند. اگر از کلمه جزئی برای توصیف این تحولات استفاده می‌کنیم بر ما خرده نگیرید، چرا که شما هم تایید خواهید کرد که حقیقت امر چیزی جز این نیست.

در فضای کابین یا بخش فنی تغییری اعمال نشده است.این تغییرات در نمای جلو و عقب اعمال شده تا ظاهر A4 کمی بروزتر از مدل پیشین جلوه کند ولی در فضای کابین یا بخش فنی تغییری اعمال نشده است.

این تغییرات شامل سپرجلوی تغییر یافته به همراه زیرسپر بلندتر و همچنین سپر عقب جدیدی است که با خروجی‌های دوگانه جدید اگزوز همراه شده است. طرح خروجی‌های اگزوز در هماهنگی با خطوط سپرهای جدید، به صورت ذوزنقه و با خطوط شکسته طراحی شده که با فرم دایره‌ای شکل مدل قبل متفاوت هستند.

برای فضای کابین مدل‌های ویژه بازار اروپا امکان سفارش مجموعه تزیینات مشکی رنگ S line وجود دارد اما هنوز مشخص نیست که فرصت سفارش چنین آپشنی برای خریداران A4 مدل 2019 در بازار آمریکا نیز وجود خواهد داشت یا خیر.

در بخش پیشرانه تفاوتی بین مدل‌های سفارش اروپا و آمریکا وجود ندارد و همگی از پیشرانه چهارسیلندر 2 لیتری توئین توربو بهره خواهند برد، که البته تفاوت میان این مدل‌ها در میزان قدرت خروجی آن‌ها خواهد بود.

در مدل ضعیف‌تر A4 توان 190 اسب‌بخاری پیشرانه به محور جلوی خودرو منتقل می‌شود در صورتی‌که در نمونه قوی‌تر، قدرت 252 اسب‌بخار از طریق سیستم چهارچرخ محرک کواترو و با کمک جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه خودرو را به جلو می‌راند. درباره ویژگی‌های احتمالی نسخه مخصوص بازار ایالات‌متحده از آئودی A4، باید تا زمان اعلام اطلاعات و جزئیات دقیق‌تر منتظر بمانیم.

نویسنده : عماد رحمتی‌راد

منبع : caranddriver.com

دیدگاه کاربران