یک مرسد‌س‌بنز کوپه غیرعادی

مرسدس – آام‌گ GT S تیونینگ Prior Design

26 تیر 1397 16:34

اگر به هر دلیل احساس می‌کنید مرسدس-آام‌گ GT استاندارد از نظر طراحی خیلی خوب نیست، تیونرهای شرکت Prior Design راهکار خوبی برای شما تدارک دیده‌اند. در مدل قدرتمند S، این شرکت تیونر از کیت بدنه PD700GTR خود استفاده کرده و شاهد استفاده از گلگیرهای پهن‌تر و رکاب‌های جدید برای آن هستیم. این پکیج همچنین شامل تغییراتی در طراحی جلو و عقب خودرو می‌شود. از جمله تغییرات این بخش‌ها می‌توان به اسپویلر جدید جلو و یک دیفیوزر بزرگ در عقب خودرو اشاره کرد.

Prior DesignPrior Design، تیونر آلمانی با نصب کیت بدنه گسترده روی مرسدس-آام‌گ GT S و تغییراتی در پیشرانه، خودرویی فوق‌العاده آماده کرده است. به این موارد بسنده نکرده و شاهد استفاده از یک کاپوت جلوی جدید و همچنین اسپویلری بزرگ در عقب هستیم. قطعات بدنه را با هزینه‌ای بیشتر می‌توان از جنس فیبر کربن هم سفارش داد. این GT S خاص به لطف استفاده از فنرهای اسپرت H&R تقریباً 40 میلیمتر کاهش ارتفاع را تجربه کرده است. علاوه براین استفاده از رینگ‌های مشکی رنگ 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب با طراحی 5 پر  زیبایی دوچندانی به خودرو بخشیده است.

نهایتاً، شرکت سیستم اگزوز استاندارد خودرو را با یک سیستم سفارشی مجهز به سامانه کنترل سوپاپ تعویض کرده است. از این سیستم برای تغییر صدای تولید شده توسط پیشرانه توربو 4 لیتری هشت سیلندر خورجینی آام‌گ استفاده می‌شود. تصاویر کابین آن منتشر نشده، ولی Prior Design می‌گوید داخل خودرو به میزان زیادی فیبر کربن به کار رفته است.

جالب است بدانید، این تیونر برای ثابت کردن این که GT S آن‌ها چیزی فراتر از یک خودروی صرفاً نمایشگاهی است، تصمیم دارد آن را توسط یک راننده حرفه‌ای در پیست نوربورگ‌رینگ تست کند. جزئیات بیشتر و زمان یک دور کامل آن بعداً منتشر خواهد شد.

دیدگاه کاربران