مستقیم از قلب کالیفرنیا

رونمایی از کمپر آفرود جدید مرسدس‌‌بنز

1 شهریور 1397 12:00

شرکت لکسانی موتورز (Lexani Motors) در جدیدترین پروژه خود، ون اسپرینتر مرسدس را به یک کمپر آفرود فوق‌العاده تبدیل کرده است. خودرویی با ظاهر قدرتمند که هیچ ابایی از گشت‌وگذار در گل‌ولای ندارد!

این کمپر با امکاناتی فوق‌العاده مخصوصاً در کابین، بهترین گزینه برای کمپینگ و آفرود محسوب می‌شود.نام این خودرو LM-EXTV است. LM مخفف Lexani Motors و EXTV مخفف Extreme Terrain Vehicle است و امکانات بسیاری را در اختیار خریداران خود می‌تواند قرار بدهد.

شرکت Lexani امکان انتخاب چند ترکیب طراحی و رنگ‌آمیزی بدنه مختلف را ارائه کرده است. مشتری در صورت تمایل می‌تواند روکش تزئینی بدنه هم به‌صورت رایگان برای برخی بخش‌ها سفارش بدهد. از قابل‌توجه‌ترین بخش‌های طراحی بدنه آن می‌توان به سپرهای جدید، گارد جلو، لایت بار LED جلو، چراغ‌های LED بیشتر روی باربند، رینگ‌های 20 اینچی و تایرهای آفرود اشاره کرد. باربند این کمپر جذاب به کمک یک نردبان که در بخش عقب خودرو نصب شده قابل‌دسترسی است.

در چنین مدل‌های کمپری، داخل کابین بخشی است که بیشترین کار روی آن انجام می‌شود. در مورد LM-EXTV، با یک کابین نه تنها راحت، بلکه فوق‌العاده کاربردی روبه‌رو هستیم. LM-EXTV جدید به اپل تی وی، DVD پلیر آلپاین، اینترنت وای فای، دریچه‌های سیستم تهویه مطبوع روی سقف، سه سوکت برق 110 ولت و چندین سوکت 12 ولت، یخچال مینی، کابینت، تخت خواب، صندلی‌های عقب اختصاصی و بسیاری موارد دیگر مجهز است. از سوی دیگر، این ون کمپر چراغ مطالعه شخصی، نورپردازی محیطی، دوربین دید عقب، تریم فیبر کربنی و یک پنل خورشیدی نصب شده روی سقف دارد.

این شرکت آمریکایی بیشتر به خاطر مدل‌های ضدگلوله خود معروف شده، و گرچه مرسدس‌بنز اسپرینتر در این مدل فعلی خود در مقابل گلوله هیچ مقاومتی ندارد، ولی شرکت برخی تجهیزات ایمنی و امنیتی هم برای آن ارائه کرده است.

در بیانیه خود، لکسانی موتورز گفته که پروسه طراحی و توسعه این ون بیش از یک سال طول کشیده و در این مدت، خودرو در محیط‌های آب و هوایی مختلفی آزمایشی شده است.

دیدگاه کاربران
ژوبین 1397/6/7
سفر و لذت سفر و استراحت با امنیت کامل و در زمان رویارویی با خطر در بیشترین امنیت دیگه چی... کم گفتم...؟
پاسخ
0
0
0