کمپری با سقف چادری بالارونده

معرفی مرسدس‌بنز متریس Getaway

21 آبان 1399 15:00

این روزها مرسدس متریس (Metris) در میان علاقمندان سفرهای طبیعتگردی طرفداران زیادی پیدا کرده و اکثر این افراد اقدام به تجهیز این خودرو به سقف‌های جمع‌شونده می­‌کنند.

شرکت Driverge Vehicle Innovations مسئولیت اعمال تغییر روی این مدل را برعهده داشته، تحولی که باعث ایجاد فضایی کافی برای خواب سرنشینان شده است.جدیدترین نمونه از این دسته خودروها، متریس Getaway نام دارد و حتی مورد تایید خودروساز آلمانی نیز قرار گرفته چراکه در نمایندگی‌های مرسدس در ایالات متحده هم قابل سفارش است.

شرکت Driverge Vehicle Innovations مسئولیت اعمال تغییر روی این مدل را برعهده داشته، تحولی که باعث ایجاد فضایی کافی برای خواب سرنشینان شده است. در داخل کابین هم ردیف عقب صندلی‌ها قابلیت جمع‌شوندگی دارند تا فضای دیگری برای خواب فراهم شود ضمن این‌که صندلی‌های جلو را می­‌توان در جای خود چرخاند که در نتیجه فضایی خالی و نسبتاً وسیع در میانه خودرو ایجاد می‌­شود.

اما آپشن‌های دیگری هم پیش‌بینی شده که با سفارش آن‌ها می‌­توان شرایط متریس Getaway را برای استفاده در سفر مساعدتر از قبل کرد. سایه‌بان، توری مانع حشرات برای شیشه‌های جانبی و عقب، چادر متصل‌شونده به بخش عقب، پنل‌های خورشیدی برای تامین انرژی و شاید مهمتر از بقیه: یک آشپرخانه جمع‌شونده که از انتهای بدنه خارج می­‌شود.

مرسدس‌بنز متریس Getaway کمپر

آقای Klaus Rehkugler مدیر فروش و بازاریابی خودروهای ون در شرکت مرسدس‌بنز، ضمن اشاره به همکاری طولانی مدت این خودروساز آلمانی با شرکت‌های تجهیز خودروهای مسافرتی در اروپا، همکاری برای ساخت متریس Getaway را اولین تجربه جدی در این حوزه در ایالات متحده دانسته است.

در ماه فوریه 2020 مرسدس مدل متریس را به عنوان یک ون مسافرتی با سقف بالارونده نصب شده در کارخانه معرفی کرد. به صورت استاندارد در این خودرو فضای خواب برای 2 نفر در کابین و دو نفر روی سقف فراهم شده است. فضای روی سقف کاملاً ایمن و راحت خواهد بود چراکه دیواره‌ها از فوم به ضخامت 5 سانتی‌متر تشکیل شده و به سه پنجره و چند پورت USB نیز مجهز شده است.

دیدگاه کاربران