آغاز فروش از پاییز امسال

رونمایی از فیس‌لیفت آکورا ILX

18 شهریور 1397 06:00

شرکت آکورا خودروی ILX را برای مدل سال 2019 به‌روزرسانی کرده است. مدل فیس‌لیفت طراحی بخش جلوی آشنای محصولات آکورا را دارد و تفاوت‌هایی بین آن و کانسپت Precision که پیش‌نمایشی از همین خودرو بود دیده می‌شود.

فیس‌لیفت این مدل بیشتر ظاهری بوده و ILX همچنان از همان پیشرانه قبلی استفاده می‌کند.آکورا می‌گوید این سدان کوچک از ستون A به‌طرف جلو کاملاً طراحی جدیدی داشته و آخرین عناصر زبان طراحی جدید شرکت در آن استفاده شده است. از آن جمله می‌توان به جلوپنجره الماس شکل، چراغ‌های جلو LED و کاپوت عضلانی اشاره کرد.

شباهت‌های بیشتری میان این خودرو و مدل کانسپتی که دو سال پیش رونمایی شده بود را در بخش عقب خودرو و در مواردی مانند در صندوق‌عقب، چراغ‌های عقب LED و دیفیوزر پایینی می‌توان یافت. از دیگر تغییرات فیس‌لیفت آکورا ILX می‌توان به طراحی جدید رینگ‌ها و اضافه شدن 5 رنگ بدنه جدید اشاره کرد.

داخل کابین، آکورا ILX مدل 2019 به صندلی‌های اسپرت و تریم جدید، تزئینات نقره‌ای و کرومی، استارت دکمه‌ای و تنظیم برقی پشتی صندلی راننده مجهز شده است. سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز شده آن به‌عنوان یک آپشن ارائه شده و از اندروید اتو و اپل کارپلی هم پشتیبانی می‌کند.

تمامی ‌تریم‌های ILX مدل 2019 به مجموعه تکنولوژی‌های کمکی رانندگی AcuraWatch به‌صورت استاندارد مجهز هستند. این پکیج شامل مواردی مثل هشدار تصادف از جلو، سیستم کمکی حفظ مسیر، ترمز اضطراری خودکار، سیستم جلوگیری خروج از جاده با هشدار خروج از خط و کروز کنترل هوشمند است.

زیر کاپوت این خودرو شاهد هیچ تغییری نیستیم و آکورا ILX مدل 2019 همچنان قدرت مورد نیازشان را از پیشرانه تنفس طبیعی 2.4 لیتری تنفس طبیعی 201 اسب‌بخاری مدل فعلی تأمین می‌کنند. این پیشرانه به یک جعبه‌دنده دوکلاچه 8 سرعته اتوماتیک مجهز شده است.

تحویل نخستین سری مدل‌های فروش رفته آکورا ILX مدل 2019 از ماه اکتبر در آمریکا آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران