به کارگردانی جاستین لی

آغاز فیلم‌برداری «سریع و خشن 9» از آوریل 2019

22 شهریور 1397 18:00

اگر از آن دسته افرادی هستید که به فیلم های اکشن بسیار علاقمند هستید، خبر هیجان انگیزی برای شما داریم. طبق خبری که در وب سایت اسکرین رنت (Screen Rant) منتشر شده، فیلم‌برداری فیلم سریع و خشن 9 (Fast & Furious) بیستم آوریل 2019 در شهر آتلانتا، مرکز ایالت جورجیا واقع در آمریکا کلید خواهد خورد. جاستین لین (Justin Lin)، کارگردان 46 ساله آمریکایی-تایوانی که کارگردانی نسخه‌های 4 و 6 از این فیلم را بر عهده داشت، نسخه 9 از سریع و خشمگین را نیز کارگردانی خواهد کرد.

نقش‌آفرینی جانسون و استاتهام در فیلم «هابز و شا» (Hobbs and Shaw) باعث به تعویق افتادن فیلم‌برداری شد.البته پیش از این قرار بود «سریع و خشن 9» در تاریخ 19 آوریل 2019 اکران شود، اما این موضوع به تاریخ 10 آوریل 2020 موکول شده است. باید بدانید که ستاره‌های فیلم، دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) در به تاخیر افتادن اکران این فیلم مقصر بوده‌اند.

احتمالاً این موضوع را شنیده‌اید که طرفداران از نوع رابطه جانسون و استاتهام در قسمت هشتم «سرنوشت خشن» (The Fate of the Furious) که سال 2017 پخش شد بسیار استقبال کردند. همین مساله سبب شد فیلم دیگری بر اساس «سرنوشت خشمگین» با نقش‌آفرینی جانسون و استاتهام ساخته شود که «هابز و شا» (Hobbs and Shaw) نام گرفته و قرار است در تاریخ 2 آگوست 2019 اکران شود. ساخت همین فیلم سبب شد تا اکران «سریع و خشن 9» با تاخیر همراه شود.

اطلاعات بسیار کمی از جزئیات فیلم در دسترس است، اما می‌توان حدس زد که فیلم‌برداری آن خارج از شهر آتلانتا و در لوکیشن‌های عجیب و غریبی در مکان‌های مختلف جهان انجام خواهد شد. البته ناگفته نماند که قطعاً خودروهای موجود در این فیلم، از میان سریع‌ترین خودروهای جهان انتخاب خواهند شد.

مترجم : بهنام اصغریان

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران