با هدف توسعه زیرساخت‌ها

ورود رسمی پرشیا خودرو به دنیای اتومبیل‌رانی

24 شهریور 1397 08:00

پرشیاخودرو نماینده فروش و خدمات پس‌ازفروش خودروهای ب‌ام‌و در ایران، توانست با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی یک باشگاه رسمی خودرو و موتورسیکلت را تاسیس کند.

در این تفاهم‌نامه تامین تجهیزات موردنیاز به‌عنوان تعهد فدراسیون تلقی می‌شود و از سوی دیگر توسعه زیرساخت‌ها به‌عهده پرشیاخودرو واگذار شده است. این اتفاق را باید به فال نیک گرفت. ساختار کلیشه‌ای فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی سال‌ها بود که نیاز به یک تغییرات اساسی داشت. ورود پرشیاخودرو به این دنیا، جان تازه‌ای به رگ‌های این نهاد دولتی بخشید و پیش‌بینی می‌شود متعاقباً شرکت‌های خصوصی دیگر نیز پای به این میدان بگذارند. گفته می‌شود پرشیاخودرو و فدراسیون از مدت‌ها پیش مذاکرات اولیه را برای دستیابی به توافق‌های اولیه را آغاز کرده بودند. مذاکرات سرانجام روز چهارشنبه 21 شهریور سال جاری (1397) به سرانجام رسید و تفاهم‌نامه مشترک بین دو مجموعه امضا شد.

در این مراسم محمود صیدانلو رئیس فدراسیون و هادی سلیمانی ملکان مدیرعامل پرشیاخودرو همچنین حمید سجادی مدیر این باشگاه جدید حضور داشتند. در این تفاهم‌نامه تامین تجهیزات موردنیاز به‌عنوان تعهد فدراسیون تلقی می‌شود و از سوی دیگر توسعه زیرساخت‌ها با توجه به روابط خارجی به‌عهده پرشیاخودرو واگذار شده است.

پیش از این پرشیاخودرو توانسته بود توانایی‌ها در عرصه برگزاری رالی‌های خودرویی را به نمایش بگذارد، دورهمی‌ها و گردهمایی‌های خودرویی ازجمله این اقدامات بوده است. یکی از قدیمی‌ترین دستاوردهای این مجموعه برگزاری گردهمایی باواریایی‌ها در تهران و شهرستان‌های مختلف است که طی آن ب‌ام‌وهای منحصربه‌فرد ایران دیده می‌شوند.

دیدگاه کاربران