یک کیت جدید برای مدل پایه مسابقه‌ای ب‌ام‌و

رونمایی از پکیج Evo برای ب‌ام‌و M235i Racing Cup

1 مهر 1397 10:00

تیم ب‌ام‌و موتور اسپرت اخیراً با تمدید قرارداد خود با سری مسابقات VLN Endurance Championship، علاقه خود به این مسابقات را نشان داده است. این تیم همچنین اخیراً قرارداد خود با شرکت دانلوپ به منظور تامین تایر را به مدت دو سال دیگر تمدید کرده تا بیش از پیش رابطه خود با سری VLN را قوی‌تر کند.

این پکیج علاوه‌بر یک نرم افزار پیشرانه بهینه شده، به قطعات جدیدی برای باله عقب بزرگ خودرو مجهز است.در همین راستا و برای گرامیداشت این دو اتفاق مهم، شاخه مسابقه‌ای بام‌و تصمیم گرفته تا مدل M235i Racing Cup خود را با معرفی یک پکیج Evo جدید ارتقا بدهد. این کیت که برای فصل جدید آماده خواهد شد، از موارد مختلفی مانند نرم افزار پیشرانه بهینه شده و قطعات جدید باله عقب بزرگ تشکیل شده است. تصاویر داخل کابین هنوز در دست نیست، ولی ب‌ام‌و موتور اسپرت می‌گوید که این خودروی مسابقه‌ای را می‌توان به یک آپشن صندلی راننده جدید مجهز کرد که راحتی و آسایش بیشتری برای راننده در طول مسابقه‌ای فراهم می‌کند.

به منظور ایجاد تمایز بین مدل فعلی و مدل مجهز به این پکیج، شرکت نام آن را از M235i Racing Cup به M240i Racing Cup تغییر داده است. پکیج Evo برای خودروی M240i که مدل پایه مسابقه‌ای ب‌ام‌و محسوب می‌شود، تقریباً یک سال بعد از کیت معرفی شده برای مدل پرچمدار M6 GT3 رونمایی شده است. بین این دو، شرکت مدل M4 GT4 را هم در خانواده محصولات خود دارد.

به جز خبر تمدید قراردادها و رونمایی از این پکیج جدید، ب‌ام‌و موتور اسپرت همچنین اعلام کرده که قصد دارد برای فصل 2019 مبلغ جایزه‌ها را افزایش دهد. موفق‌ترین تیم‌ها در پایان فصل با 100 هزار یورو جایزه به خانه‌هایشان باز خواهند گشت. این مبلغ در مقایسه با گذشته، با افزایش 25 هزار یورویی قطعاً انگیزه تیم‌ها را برای موفقیت بسیار بیشتر از گذشته خواهد کرد.

کلاس M240i Racing Cup همچنان حمایت کامل ب‌ام‌و موتور اسپرت را خواهد داشت. شاخه مسابقه‌ای ب‌ام‌و قطعات یدکی و همچنین پشتیبانی فنی و مهندسی را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهد.

دیدگاه کاربران