لباس اسپرت روسی برای کراس‌اور آلمانی

رونمایی از کیت بدنه جدید مرسدس-آام‌گ GLC 63 کوپه

1 مهر 1397 20:00

بعد از ماه‌ها تلاش برای خاص‌تر کردن ظاهر مرسدس GLC کوپه، تیونر روسی TopCar بالاخره از کیت بدنه اینفرنو برای این کراس‌اور زیبای آلمانی رونمایی کرد.

کیت بدنه جدید تاپ کار مواردی مانند اسپویلر عقب، جلوپنجره فیبر کربنی، کاپوت سفارشی و رینگ‌های بزرگ سفارشی را شامل می‌شود.قبلاً در ماه آوریل این شرکت تیونر تیزری از کیت بدنه مذکور منتشر کرده بود. با نگاهی به آن تصویر تیزر می‌توانستیم انتظار دریچه‌های ورودی هوای بزرگ، رکاب‌های تهاجمی، اسپویلر روی در عقب، دیفیوزر سفارشی، رینگ‌های سفارشی بزرگ و تزئینات فیبر کربنی زیاد در جای‌جای بدنه را داشته باشیم.

اکنون با رونمایی از محصول نهایی علاوه‌بر موارد ذکر شده، تغییرات بسیار بیشتری را هم می‌توان دید. با نگاهی اولیه، بسیار بیشتر ازآنچه که انتظار داشتیم، فیبر کربن، مخصوصاً در بخش عقب خودرو استفاده شده است. مورد بعدی که در تیزر مذکور دیده نشده بود، یک کاپوت جلوی سفارشی است که از مواد اولیه سبک‌وزن ساخته شده است.

یکی دیگر از موارد قابل‌توجه دیگر این کیت بدنه کاهش ارتفاع سواری است تا ظاهری اسپرت‌تر به خودرو بدهد.

در حالت عادی، پیشرانه هشت سیلندر خورجینی این خودرو 503 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور دارد و ظرف 3.8 ثانیه می‌تواند سرعتش را از صفر به صد کیلومتربرساعت برساند. این عدد با توجه به وزن 2 تنی خودرو واقعاً فوق‌العاده است. درصورتی‌که بهترین مدل این خودرو را بخواهید خریداری کنید، نسخه پرچم‌دار AMG 63S انتخاب اصلی شما خواهد بود.

از دیگر موارد قابل‌توجه این مدل تیونر روسی می‌توان به نشان‌های ویژه روی بدنه و یک جلوپنجره فیبر کربنی اشاره کرد که به‌عنوان آپشن می‌توانید آن را سفارش دهید.

دیدگاه کاربران