تانک ایکس با پیشرانه 707 اسبی هل کت

رونمایی از نسخه جدید رضوانی تانک

3 مهر 1397 16:00

ظاهر خودرو شاید آشنا باشد، ولی زیر کاپوت این نسخه ویژه رضوانی تانک، پیشرانه‌ای قرار گرفته که قطعاً آن را به یکی از بهترین شاسی‌بلندهای حال حاضر دنیا تبدیل می‌کند. آیا می‌توانید گزینه‌ای بهتر از رضوانی تانک برای استفاده از پیشرانه 707 اسب‌بخاری هل‌کت (Hell Cat) هشت سیلندر خورجینی دوج پیدا کنید؟

این خودرو با قیمت پایه‌ای برابر با 259 هزار دلار هم‌اکنون از طریق وب‌سایت رضوانی قابل سفارش است.خانم‌ها، آقایان، با رضوانی تانک ایکس آشنا شوید، نسخه جدید تانک همچون نسخه Military Edition که تابستان امسال رونمایی شده بود از پیشرانه 6.2 لیتری مجهز به سوپرشارژر دوج استفاده می‌کند.

تانک ایکس تقریباً با همان فرمول مدل میلیتاری ادیشن ساخته شده است، ولی ظاهر این دو برخی تفاوت‌هایی با هم دارند. اگر با میلیتاری ادیشن بخواهید به جنگ دشمنان در یک صحرا بروید، قطعاً تانک ایکس را برای مبارزه با بیگانگان باید به کره ماه برد! در این نسخه جدید تانک همچنین خبری از بدنه زرهی و پنل‌های بدنه ضدگلوله نیست. رضوانی سیستم دید در شب را همچنان به‌عنوان یک آپشن برای تانک ایکس عرضه کرده است.

در این مدل نیز شاهد عرضه پکیج Off-Road Extreme هستیم که علاوه‌بر افزایش 15 سانتی‌متری ارتفاع سواری، یک جفت اکسل Dynatrac ProRock XD60/80 را به خودرو اضافه می‌کند. ترمزهای جلو و عقب Dynatrac ProGrip و کمک‌فنرهای 2.5 اینچی Fox همچنین بخشی از این پکیج هستند. خودرو روی تایرهایی 37 اینچی سوار شده‌ است که قطعاً، لذت آفرودسواری را برای راننده چند برابر خواهد کرد.

داخل خودرو شاهد کابین خیلی عجیب‌وغریبی نیستیم، ولی همچنان طراحی آن به‌گونه‌ای است که توجه خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند. رضوانی آپشن پکیج چرم قرمز دست‌دوز جدید را برای این مدل عرضه کرده که شامل روکش صندلی چرمی با سقف جیر، هدآپ و یک صفحه‌نمایش 7.9 اینچی می‌شود.

رضوانی قیمت تانک ایکس را 259 هزار دلار تعیین کرده است و هم‌اکنون می‌توانید در صورت تمایل آن را سفارش دهید.

دیدگاه کاربران