امکان سفارش سیستم چهارچرخ محرک برای اولین بار

نیسان آلتیما 2019 با قیمت پایه 23,750 دلار

8 مهر 1397 18:00

پس از انتشار اولین تجربه رانندگی با نیسان آلتیما 2019 در نشریات و سایت‌های خبری، احتمالاً افراد زیادی به خرید این خودرو علاقمند شده‌اند.

برای اولین بار امکان سفارش سامانه چهار چرخ محرک در آلتیما فراهم شده و همچنین چندین دستیار ایمنی در آن نصب خواهد شد. اکنون نیسان قیمت دقیق این خودرو را نیز اعلام کرده تا مشتریان بهتر بتوانند برای خرید آن تصمیم بگیرند. قیمت پایه آلتیما از 23,750 دلار برای نمونه دیفرانسیل جلو با تریم S آغاز می‌شود که کمی بیشتر از قیمت پایه مدل 2018 (برابر با 23،260 دلار) خواهد بود. برای اولین بار در تاریخ تولید این خودرو، اکنون امکان سفارش آلتیما با سیستم چهارچرخ محرک وجود دارد که البته قیمت خودرو را به 25,100 دلار می‌رساند.

حتی در مدل های پایه آلتیما تجهیزاتی چون سیستم اطلاعات سرگرمی با نمایشگر 8 اینچی مجهز به بلوتوث و سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو و صندلی راننده با قابلیت تنظیم هشت گانه به صورت استاندارد وجود دارد.

با نصب سیستم‌های فعال ایمنی همچون ترمز خودکار اضطراری، دستیار هوشمند جلوگیری از برخورد و همچنین اخطار باز شدن در عقب، اکنون جایگاه آلتیما در ایمنی نیز ارتقا پیدا کرده است.

مشتریان می‌توانند در صورت تمایل مجموعه دیگری از تجهیزات ایمنی نیسان را سفارش دهند که شامل سیستم شناسایی عابرپیاده، ترمز خودکار در حرکت به سمت عقب، هشدار خروج از خط، هشدار نقاط کور و آلارم برخورد با خودروهای پشت سر می‌شود. در کامل‌ترین مدل آلتیما، نمایشگر هوشمند برای نمایش اطراف خودرو نصب خواهد شد تا مجموعه سیستم‌های ایمنی در این خودرو کامل باشد.

نیسان پیشرانه چهار سیلندر 2.5 لیتری آلتیما را ارتقا داده تا به جای 179 اسب‌بخار و 240 نیوتن‌متر گشتاور در مدل قبلی، اکنون قادر به تولید 188 اسب‌بخار توان و 244 نیوتن‌متر گشتاور باشد.

خریداران می‌توانند با انتخاب تریم SR ، درخواست نصب پیشرانه دو لیتری توربوشارژ را ثبت کنند که نیرویی برابر با 248 اسب‌بخار و گشتاور 380 نیوتن‌متری داشته اما تنها برای مدل‌های تک دیفرانسیل آلتیما قابل انتخاب است.

برای افرادی که خواهان کامل‌ترین نسخه آلتیما باشند مدل Edition One قابل سفارش است که مجهز به بالاترین رده تجهیزاتی قابل نصب در این خودرو یعنی تریم پلاتینیوم بوده و در ظاهر از مواردی همچون اسپویلر عقب، نوارهای درخشان دور شیشه‌ها و رینگ‌های 19 اینچی بهره می‌برد.

شرکت سازنده برای خریداران این خودرو سرویس سه ساله اختصاصی نیسان را درنظر گرفته است. نیسان آلتیما 2019 از تاریخ 3 اکتبر در نمایندگی های نیسان حاضر خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

دیدگاه کاربران