موسو حساب ویژه‌ای روی اروپا باز کرده است

رونمایی از سانگ یانگ موسو پیکاپ در ژنو

23 اسفند 1396 10:18

موسو پیکاپ و شاسی‌بلند رکستون عیناً مشابه هم هستند و فقط بدنه و نام‌های متفاوتی دارند

بازار تراک های پیکاپ اروپا هنوز آن طور که باید و شاید تعریف نشده است، ولی رشد خوبی دارد. به زودی با ورود یک رقیب جدید به این سگمنت که در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی شد، رقابت در آن داغ‌تر هم خواهد شد! خانم‌ها، آقایان؛ این شما و این هم سانگ یانگ موسو پیکاپ!

همان رکستون، با برخی تغییرات

پس از معرفی نسل جدید رکستون، سانگ یانگ اکنون از موسو پیکاپ در نمایشگاه ژنو رونمایی کرده است، دو خودرویی که عیناً مشابه هم هستند و فقط بدنه و نام‌های متفاوتی دارند. پلت فرم و ساختار بدنه روی فریم این مدل هم با رکستون یکی است و هر دو از یک موتور مشابه به نام e-XDi220 نیروی مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند.

موتوری قدرتمند برای اروپا
خروجی نیروی این موتور توربو دیزل 2.2 لیتری 177 اسب بخار در 4 هزار دو در دقیقه است و حداکثر گشتاوری برابر با 420 نیوتن متر در 1600 تا 2600 دور در دقیقه دارد. این موتور را می‌توان به یک گیربکس شش دنده دستی یا آیسین 6 دنده اتومات متصل کرد.

موسو به یک سیستم دو دیفرانسیل مجهز شده که نیروی موتور همیشه به چرخ‌های عقب و در مواقع ضروری به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود.

 

یک پیکاپ قوی

به عنوان یک مدل پیکاپ، از مهم‌ترین قابلیت‌های این خودرو به ظرفیت بار آن می‌توان اشاره کرد. طبق ادعای سانگ یانگ، موسو می‌تواند تا 1 تن را در قسمت بار خود حمل و هر چیزی با وزن کم‌تر از 3.5 تن را بکسل کند. قسمت بار به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند یک پالت استاندارد اروپایی را در خود جای دهد.

 

تجهیزات خوب

آسایش و رفاه سرنشین‌ها با برخی موارد داخل کابین مانند روکش چرم ناپا صندلی‌ها، رادیو DAB و بلوتوث، یک صفحه نمایش 8 اینچ، Apple کارپلی و اندروید اتو و همچنین هات اسپات وای فای تأمین شده است.

شش ایربگ و برخی قطعات جذب کننده نیرو در فرمان و ستون فرمان ایمنی راننده و سرنشین‌ها را تأمین می‌کند.

موسو جدید قرار است از تابستان امسال وارد بازار بریتانیا شود و هنوز کمپانی برنامه خود برای عرضه این خودرو در اروپا را نهایی نکرده است. قیمت این خودرو طبق گفته سانگ یانگ کاملاً رقابتی خواهد بود.

باز هم یک کانسپت الکتریکی

موسو در غرفه سانگ یانگ در نمایشگاه ژنو درست کنار کانسپت e-SIV قرار گرفته که یک خودروی خودران سطح 2 است و پنجمین کانسپت الکتریکی این شرکت از سال 2010 تاکنون محسوب می‌شود.

کانسپت e-SIV سانگ یانگ

 

دیدگاه کاربران