با بدنه دو رنگ و رینگ‌های بزرگ

شکوه بیشتر برای مرسدس-میباخ S600

16 مهر 1397 08:25

با وجود انبوه امکاناتی که بخش خودروهای لوکس شرکت مرسدس‌بنز برای نصب در مرسدس-میباخ تدارک دیده، به نظر می‌رسد این خودرو دیگر به نصب هیچگونه تجهیزات دیگری نیاز نداشته باشد.

بدنه 2 رنگ و رینگ های 24 اینچی Forgiato از مهمترین تغییرات اعمال شده است.چنین عقیده‌ای احتمالاً در نظر عامه مردم مقبول خواهد بود اما نباید فراموش کرد که همواره عده‌ای وجود دارند که سطح بالاتری از امکانات و تجهیزات رفاهی را برای نصب در خودروی خود طلب می‌کنند.

صاحب خودرویی که موضوع این نوشتار است نیز یکی از این افرادی است که همچنان خواستار ایجاد تفاوت‌های بیشتر میباخ لوکس خود با دیگر نمونه‌های مشابه بوده است.

وی تصمیم گرفت که خودروی خود را به موسسه Stealth Motorworks واقع در کالیفرنیا بسپارد. این شرکت نیز پیشنهاد فوق‌العاده خود یعنی رنگ‌آمیزی دورنگ برای بدنه این خودرو را ارائه داد که شامل بخش‌های خاکستری روی زمینه مشکی رنگ بوده که به گفته طراحان شرکت کالیفرنیایی ، بسیار خلاقانه و جذاب است.

یکی از تغییرات مهم دیگر این مرسدس-میباخ را می‌توان رینگ‌های 24 اینچی ساخت Forgiato دانست، که از سری Fratello محصولات این شرکت بوده و با ظاهر صیقل خورده خود جلوه خاصی به این خودرو بخشیده است.

بقیه بخش‌های این خودرو مخصوصاً در قسمت فنی بدون تغییر باقیمانده‌اند و این بدان معناست که در زیر کاپوت این مرسدس-میباخ همچنان شاهد حضور پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری توئین‌توربو هستیم که نیرویی برابر با 523 اسب‌بخار و گشتاوری معادل با 830 نیوتن‌متر تولید می‌کند.

دیدگاه کاربران