اثر جی پاور آلمانی

نگاهی به پکیج تیونینگ جدید ب‌ام‌و X5

16 مهر 1397 17:24

شرکت تیونر آلمانی جی‌پاور پکیج جدید خود به نام تایفون را برای نسل قبلی ب‌ام‌و X5 رونمایی کرده است. این پکیج تیونینگ بیشتر روی طراحی بدنه خودرو تمرکز کرده و ظاهری فوق‌العاده جذاب و خشن به آن داده است.

این کیت بدنه ویژه علاوه بیشتر روی ظاهر خودرو تمرکز دارد و در صورت پرداخت هزینه بیشتر، جی پاور تیونینگ پیشرانه هم می‌تواند انجام دهد.در هر چهار گوشه خودرو شاهد گلگیرهای عضلانی هستیم. سپر جلو تغییراتی داشته و دریچه‌های ورودی هوای آن پهن‌تر شده‌اند. سپر عقب به‌روز شده در کنار دیفیوزر جدید و رکاب‌های متفاوت رخ این X5 را بسیار زیبا و خاص کرده‌اند.

در صورت تمایل خریدار، جی‌پاور یک کاپوت فیبر کربنی هم به پکیج می‌تواند اضافه کند. این تیونر آلمانی می‌گوید کاپوت جدید در کنار دریچه‌های ورود هوای جدید سپر می‌توانند به خارج کردن بهینه‌تر هوای داغ محفظه پیشرانه کمک زیادی کنند. یک سیستم اگزوز تیتانیومی با لوله‌های 102 میلی‌متری نیز در این پکیج عرضه شده و نهایتاً شاهد رینگ‌های آلیاژی Hurricane RR جی‌پاور هستیم. این رینگ‌های فوق سبک 23 اینچی به تایرهای قدرتمند 315/25 مجهز شده و بر زیبایی‌های خودرو افزوده‌اند.

با کمی هزینه بیشتر، جی پاور پیشرانه خودرو را نیز می‌تواند برای شما تقویت کند. با تیونینگ جی‌پاور، دو مدل قدرتمند X5 M50d و X5 M به ترتیب 449 اسب‌بخار قدرت و 870 نیوتن‌متر گشتاور و 739 اسب‌بخار قدرت و 980 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند.

دیدگاه کاربران