کسب سود میلیون دلاری در سال 2017

گرندتور موفق‌ترین برنامه خودرویی جهان

19 مهر 1397 16:13

شرکت تهیه‌کننده برنامه گرندتور که چامپ هولدینگز (Chump Holdings) نام دارد، سال گذشته چیزی در حدود 10 میلیون دلار سود کرده است.

در سال گذشته مجموعاً 5.2 میلیون پوند یا 6.83 میلیون دلار به چهار گرداننده این برنامه پرداخت شده است.همان‌طور که می دانید، شرکت چامپ هولدینگز توسط جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson)، ریچارد هموند (Richard Hammond)، جیمز می (James May) و اندی ویلمن (Andy Wilman) به عنوان تهیه‌کننده برنامه گرندتور برپا شده است که سال گذشته موفق شد سود بسیار زیادی کسب کند.

طبق گزارشات منتشر شده، این شرکت در سال 2017 پیش از پرداخت مالیات سودی معادل با 7.6 میلیون پوند کسب کرده است که با نرخ فعلی ارز حدوداً برابر با 9.99 میلیون دلار است. مالیات تعیین شده برای این شرکت در سال 2017 برابر با 1.5 میلیون پوند یا 1.97 میلیون دلار بوده است، البته این شرکت غالباً به لطف اعتبارهای مالیاتی و انتقال بدهی‌های مالیاتی به آینده در سال‌های پیش، توانسته مبلغ مالیات تعیین شده را کاهش دهد.

با توجه به اعداد و ارقام حساب‌های شرکت چامپ هولدینگز، حجم مبادلات این شرکت در سال گذشته به 26 میلیون پوند یا 34.18 میلیون دلار رسیده است. گفته می‌شود از این مبلغ، مجموعاً 5.2 میلیون پوند یا 6.83 میلیون دلار به چهار گرداننده این برنامه پرداخت شده در حالی که در مجموع حقوق پرداخت شده به 27 کارمند این شرکت فراتر از 3 میلیون پوند یا 3.94 میلیون دلار بوده است.

در بیانیه مالی این شرکت آمده است که چهار گرداننده برنامه گرندتور اشتیاق زیادی به تولید برنامه‌های باکیفیت دارند و تلاش می‌کنند تا مخارج و هزینه‌های تولید را نیز ثابت نگه دارند. این چهار گرداننده از برنامه‌های تولید شده و وضعیت مالی شرکت در سال 2017 رضایت داشته‌اند و در آینده نیز به دنبال رشد و پیشرفت این برنامه از نظر مالی خواهند بود.

سال گذشته، برنامه گرندتور در انگلیس رتبه دوم را در میان نمایش‌های تلویزیونی از نظر میزان تماشا به صورت آنلاین داشته است. 27 درصد از مشترکین سرویس آمازون پرایم (Amazon Prime) فصل اول از گرندتور را تماشا کرده‌اند در حالی که سری دوم از این نمایش نظر 22 درصد از مشترکین این سرویس را به خود جلب کرده است.

بد نیست بدانید فصل سوم گرند تور در حال حاضر در مرحله تولید است، اما هنوز تاریخی برای نمایش آن اعلام نشده. البته انتظار می‌رود فصل سوم در ماه نوامبر یا دسامبر امسال نمایش داده شود.

مترجم : بهنام اصغریان

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران