بازاریابی به سبک روس‌ها

وقتی پوتین شوفر می‌شود

27 مهر 1397 17:42

در خلال برگزاری مذاکرات سیاسی بین روسیه و مصر، دو رئیس‌جمهور صحنه‌ جالبی را رقم زدند. در این اتفاق ولادیمیر پوتین سوار بر لوکس‌ترین خودروی ساخت کشور خود یعنی Aurus هم‌تای مصری خود عبدالفتاح السیسی را در پیست سوچی (محل برگزاری رقابت‌های فرمول یک روسیه) همراهی کرد.

به نظر می‌رسد این اقدام پوتین نوعی تبلیغ برای صنعت خودروسازی کشورش است.آن‌طور که از روحیات پوتین برمی‌آید اغلب او را در صندلی پشت آئوروس می‌بینیم نه پشت فرمان آن. به نظر می‌رسد این اقدام پوتین نوعی تبلیغ برای صنعت خودروسازی کشورش است. آئوروس فوق ویرایش ضدگلوله‌ و لیموزینی است به نام Senat که تنها برای رئیس‌جمهور ساخته می‌شود.

سنات پاسخی روسی به رولزرویس گوست انگلیسی است. این خودرو از ابتدای سال آینده میلادی رسماً به فروش می‌رسد. شرکت در نظر دارد تنها 150 دستگاه از این خودرو را در سال اول تولید کند. برنامه کلی تولید سنات 10 هزار دستگاه خواهد بود.

برای این خودرو یک پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر Vشکل توربو در نظر گرفته شده است. قوای محرکه‌ای که 598 اسب‌بخار قدرت تولید خواهد کرد. این خروجی توسط جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک به صورت AWD‌ به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیش‌تر منابع غیر رسمی اذعان کرده بودند که آئوروس سنات با کمک مهندسان آلمانی طراحی و تولید شده است.

دیدگاه کاربران