خودرویی تولید محدود برای سال 2019

وقتی داچیا ساندرو استپ‌وی یک اثر هنری می‌شود

28 مهر 1397 10:21

یک بار دیگر شرکت داچیا تصمیم گرفته که براساس نظرات مردم، نسخه‌ای تولید محدود از مدل ساندرو استپ‌وی را به تولید برساند.

داچیا تصمیم دارد نسخه تولید محدود از ساندرو استپ‌وی مزین به طرح Escape را به تعداد محدود 400 دستگاه تولید کند.در ماه جولای سال جاری میلادی این شرکت به واسطه پلتفرم Creapills platform که فرصتی برای ارائه خلاقیت هنرمندان فراهم کرده، از طراحان جوان دعوت کرد تا طرح جدیدی برای پوشش بدنه این خودرو ارائه دهند.

از میان تمام طرح‌های ارسال شده، در نهایت سه عدد توانستند به فینال راه پیدا کنند و در تاریخ 2 اکتبر در معرض رای‌گیری علاقمندان داچیا قرار بگیرند. تنها کاری که طرفداران داچیا باید انجام می‌دادند این بود که در رای‌گیری این رقابت در نمایشگاه پاریس (به صورت حضوری) و یا به صورت اینترنتی شرکت نمایند.

در مجموع بیش از یکصدهزار نفر در این رای‌گیری شرکت کردند که در نهایت طرح Escape پیشنهادی از فلورا جمس (Flora Jammes) با کسب 38 هزار رای به عنوان پیروز رقابت برگزیده شد. دو طرح دیگر که توسط ابریک اورلی (Aurélie Abric) و پیر لانسین (Pierre Lancien) ارائه شده بودند به صورت مشترک مقام دوم را کسب کردند.

در نتیجه فلورا جمس که پیش از این سابقه تاسیس استودیوی هنری به نام Automne Studio را داشته، میتواند امیدوار باشد که طرح پیشنهادی خود را به زودی در خیابان‌ها مشاهده نماید چراکه داچیا تصمیم دارد نسخه تولید محدود از ساندرو استپ‌وی مزین به طرح Escape را به تعداد محدود 400 دستگاه تولید کرده و تا پایان سال 2019 در بازار فرانسه عرضه نماید.

این خودرو پس از کسب پیروزی در نظرسنجی در تاریخ 14 اکتبر و در روز پایانی نمایشگاه خودرو پاریس به معرض نمایش عموم درآمد. روی کاپوت و ستون B خودرو نوشته Escape به صورت طرح گرافیکی رسم شده و روی سقف خودرو نیز طرحی خلاقانه تصویر شده است. در پوشش آینه‌های جانبی نیز از نوارهای سفید رنگ استفاده شده است. کلمه Stepway نیز همچون همیشه روی درهای این خودرو به چشم می‌خورد.

با توجه به این‌که تصویری از فضای داخلی این خودرو از سوی داچیا منتشر نشده، می‌توان انتظار داشت که در این بخش شاهد تغییر خاصی نسبت به نمونه های استاندارد نباشیم.

دیدگاه کاربران