در جهنم سبز

شکار تصاویر جاسوسی آئودی A1 Allroad

29 مهر 1397 13:47

آئودی اخیراً از نسل جدید A1 رونمایی کرده؛ این هاچ‌بک در نسل دوم خود طول بیشتری داشته، زیباتر و البته، قوی‌تر از همیشه شده است. قوی‌ترین نسخه آن 201 اسب‌بخار قدرت دارد و همین چند وقت پیش، شرکت از مدل S1 که مدل قدرتمند همین خودرو محسوب می‌شود با 250 اسب‌بخار قدرت رونمایی کرد. روز گذشته عکاسان جاسوسی موفق شده‌اند یک مدل جدید از این هاچ‌بک دوست‌داشتنی آئودی را شکار کنند. خانم‌ها، آقایان، این شما و این آئودی A1 Allroad.

علاوه‌بر اندکی افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، این نمونه تستی از یک طراحی جلوپنجره جدید، گلگیرهای پهن‌تر و برخی تغییرات روی پنل‌های بدنه و رینگ‌هایی جدید بهره می‌برد.نسل جدید A1 بعد از A4 دومین مدلی محسوب می‌شود که شرکت آئودی نسخه قدرتمند Allroad آن را می‌خواهد روانه بازار کند. این هاچ‌بک قدرتمند اخیراً در حال آزمایش در پیست نوربورگ‌رینگ دیده شده است.

علاوه‌بر اندکی افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، این نمونه تستی با پوشش استتاری روی خود از یک طراحی جلوپنجره جدید، گلگیرهای پهن‌تر و برخی تغییرات روی پنل‌های بدنه، مخصوصاً پنل‌های کناری بهره می‌برد. رینگ‌های خودرو نیز ظاهراً جدید هستند.

بقیه موارد و تغییرات احتمالی به دلیل پوشش استتاری سنگین بخش‌های مختلف بدنه دیده نمی‌شوند. هنوز مشخص نیست A1 Allroad از چه پیشرانه‌ای استفاده خواهد کرد، ولی می‌توانیم انتظار برخی از پیشرانه‌های قدرتمند شرکت روی این خودرو را داشته باشیم. پیشرانه 1.4 لیتری 4 سیلندر توربو که روی مدل استاندارد A1 عرضه شده یکی از گزینه‌های احتمالی است. مانند A4، انتظار می‌رود این نسخه جدید A1 هم دو دیفرانسیل باشد.

آئودی A1 جدید مدتی پیش در نمایشگاه پاریس رونمایی شد. هنوز مشخص نیست شرکت از نسخه جدید A1 Allroad در چه نمایشگاهی رونمایی خواهد کرد. احتمالاً اواخر سال جاری میلادی، یا اوایل سال 2019 شرکت این نسخه قدرتمند را رونمایی و فروش آن را اندکی بعد آغاز کند. جالب است بدانید شرکت آئودی هیچ برنامه‌ای برای عرضه این خودرو و حتی نسخه استاندارد A1 در بازار آمریکا ندارد.

دیدگاه کاربران