شکار سوپراسپرت جدید مارانلو

اولین تصاویر از برادر هیبریدی فراری 488

1 آبان 1397 09:38

حدود یکماه پیش بود که برنامه پنج ساله فراری منتشر شد. این شرکت گفته بود که درحال ساخت دو محصول جدید موتور-وسط است و همچنین می‌خواهد جانشین تازه‌ای برای 488 معرفی کند. حالا به‌نظر می‌رسد که زمان وعده فراری به قول‌هایش فرا رسیده چراکه تصاویر تست‌های مخفیانه سوپراسپرت جدید این شرکت، منتشر شده است.

برادر هیبریدی فراری 488 در سال آینده و به‌عنوان مدل 2020 به بازار خواهد آمداین محصول جدید، به‌تازگی برای تست‌های جاده‌ای خود در پیست اختصاصی فراری -فیورانو- درحالی حاضر شده بود که فراری تمام بدنه‌اش را در پشت انبوهی از پوشش‌های گمراه‌کننده، مخفی کرده‌. خودرویی که در اینجا می‌بینید، سوپراسپرتی موتور-وسط است که به پیشرانه هیبریدی مجهز شده و جالب‌تر این‌که برخی رسانه‌ها، مجموع قدرت تولیدی‌اش را حتی بیشتر از فراری 488GTB می‌دانند و به همین دلیل به او لقب «برادر بزرگ‌تر 488» داده‌اند.

البته شنیده‌های دیگری نیز درباره پیشرانه این ایتالیایی شنیده می‌شود؛ برخی‌ها می‌گویند شاید فراری از پیشرانه 8 سیلندر تویین‌توربو هیبریدی در این مدل استفاده کرده باشد. اما برخی به حرف‌های سابق فراری اشاره می‌کنند؛ فراری قبلاً گفته بود که مهندسانش درصدد ساخت پیشرانه‌ای جدید هستند که از نوع 6 سیلندر توربوشارژ هیبریدی بوده و قدرتی فراتر از 400 اسب‌بخار دارد. 

همچنین طبق آخرین اطلاعات، هم طراحی بدنه و هم طراحی نمای داخلی این محصول جدید، نهایی شده و فقط تست‌های فنی آن باقیمانده است. برادر هیبریدی فراری 488 در سال آینده و به‌عنوان مدل 2020 به بازار خواهد آمد و احتمالاً نخستین رونمایی‌اش را در نمایشگاه ژنو 2019 تجربه می‌کند. همچنان باید منتظر خبرهای تکمیل‌کننده از این ایتالیایی در ماه‌های آینده باشیم.

دیدگاه کاربران