اثر فورد پرفورمنس و RTR Vehicles

رونمایی از موستانگ RTR سری 1 در نمایشگاه سِما 2018

9 آبان 1397 11:08

در میان بسیاری از کانسپت‌های موستانگ که فورد به نمایشگاه سِما 2018 آورده، مدلی وجود دارد که اگر بخواهید می‌توانید آن را خریداری کنید. نام آن موستانگ RTR سری 1 بوده و نتیجه همکاری بین فورد پرفورمنس و وان گیتین جونیور و تیم RTR Vehicles اوست.

این پکیج که بیشتر ظاهر و کابین موستانگ را تغییر می‌دهد در تعداد محدود 500 دستگاهی از اوایل سال آینده میلادی در نمایندگی‌های فورد فروخته خواهد شد.به لطف عناصر طراحی مختلف که به‌نوعی امضای RTR هستند، جدیدترین عضو خانواده موستانگ برای ماشین‌بازها ظاهری بسیار آشنا دارد. از آن جمله می‌توان به جلوپنجره RTR با نورپردازی، پکیج‌های بدنه و آیرودینامیک و همچنین برخی طرح‌های گرافیکی روی بدنه اشاره کرد. دیگر موارد قابل‌توجه شامل اسپویلر Performance Pack 1 با فلپ RTR Gurney و پکیج خاص رینگ و تایرها می‌شود.

روی بدنه نشان‌های RTR را می‌توان در جلوپنجره، گلگیرها و صندوق‌عقب مشاهده کرد. داخل کابین شاهد مواردی مانند کفپوش‌ها و دسته‌دنده RTR، پادری با نوشته نورپردازی شده RTR Powered by Ford Performance، گواهی اصالت و یک پلاک روی داشبورد با شماره سریال خاص هستیم.

ازنظر فنی، تنها مورد ارتقا یافته سیستم تعلیق با میله‌های قابل تنظیم است که می‌تواند در شرایط مختلف رانندگی مانند دریفت، بالانس شاسی را تغییر بدهد.

پکیج سری 1 روی تمامی مدل‌های موستانگ اکوبوست Performance Package 1 یا موستانگ GT Performance Package 1 قابل سفارش است. تمام نمایندگی‌های فورد این پکیج را همراه با گارانتی محدود فورد روی خودروهای مذکور نصب می‌کنند. فروش این پکیج از اوایل سال 2019 در تعداد محدود 500 دستگاه در نمایندگی‌های فورد شروع خواهد شد.

وان گیتین جونیور، قهرمان دریفت جهان و مدیرعامل RTR Vehicles دراین‌باره گفته: «هدف ما از این کار طراحی فورد موستانگی بود که تجربه رانندگی و مالکیت آن را بتوانیم به یک سطح بالاتر ببریم. نتیجه همکاری موستانگی است که تجربه سواری خوبی در خیابان و عملکردی عالی در پیست داشته و در میان انبوه موستانگ‌های موجود فوق‌العاده خاص است.»

دیدگاه کاربران