اسپرت تر و لوکس‌تر از همیشه

نگاهی به خودروهای لکسوس در نمایشگاه سِما 2018

9 آبان 1397 14:20

نمایشگاه سِما که همه‌ساله در شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود، جایی است که تیونرهای مختلف از سراسر جهان، به عرضه جدیدترین محصولات خود می‌پردازند. لکسوس نیز در نمایشگاه امسال با مجموعه‌ای از خودروها که ترکیبی از لاکچری و امکانات ویژه هستند شرکت کرده است.

گل سرسبد لکسوس در نمایشگاه سما امسال یک دستگاه RC350 اف اسپرت است، چراکه از میامی تا لس‌آنجلس تیونرهای مختلفی روی این خودرو کار کرده‌اند.برای نمایشگاه امسال، لکسوس یک دستگاه RC350 اف اسپرت را از میامی به لس‌آنجلس ارسال کرده و در طول مسیر، تیونرهای مختلفی روی خودرو کار کرده‌اند. این RC350 اف اسپرت خاص به کمک‌فنرهای Apexi، اگزوز کات بک، رینگ‌های Vossen و کیت بدنه NIA Auto Design مجهز شده است. وجود باربند روی سقف امکان حمل یک دوچرخه را فراهم کرده و می‌توانید در سفرهای تفریحی دوچرخه خود را هم همراه ببرید.

یک لکسوس LS اف اسپرت هم امسال در نمایشگاه سِما با ظاهر اسپرت تر خود حاضر شده است. این خودرو از یک کیت بدنه تهاجمی ساخت Artisan Spirit و دو جفت رینگ 22 اینچی Work Wheels و تایرهای میشلن پایلوت اسپرت بهره می‌برد. تغییرات فنی این مدل فقط به دو جفت ترمز برمبو با دیسک 15.9 اینچی و کالیپرهای شش پیستون در جلو و دیسک 15 اینچی و کالیپرهای 4 پیستون در عقب محدود شده است.

در میان این خودروها، لکسوس UX 250h جدید شرکت نیز حضور دارد که در طراحی آن از ابرخودروی LFA الهام گرفته شده است. این شاسی‌بلند کوچک رنگ بدنه آبی و رینگ‌های 20 اینچی Vossen دارد. بدون شک جذاب‌ترین بخش خودرو باربندی است که یک دوچرخه لکسوس اف اسپرت روی آن قرار گرفته؛ جالب این‌که شرکت در ساخت این دوچرخه از همان پلیمر تقویت‌شده با فیبر کربن LFA استفاده کرده است. این دوچرخه سال 2013 رونمایی شد و قیمت پایه‌ای معادل 10 هزار دلار داشت.

دیدگاه کاربران