افزایش قیمت اندک در مدل پایه

حذف دنده دستی از خانواده کیا ریو

9 آبان 1397 16:15

شرکت کیا برای خودروی ریو مدل 2019 ظاهراً برنامه‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها حذف جعبه‌دنده شش سرعته دستی است.

با حذف جعبه‌دنده دستی از مدل پایه خودرو، قیمت آن در مقایسه با مدل 2018 تقریباً 1400 دلار بیشتر شده است.به گزارش وب‌سایت CarsDirect و به نقل از نامه رسمی ارسال‌شده کیا به نمایندگی‌های آمریکا، از این به بعد، تمام مدل‌های ریو 2019 فقط با جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک روانه بازار خواهند شد.

با حذف جعبه‌دنده دستی، قیمت این سدان ساب‌کامپکت در مدل پایه 1400 دلار افزایش یافته و اکنون، از 16 هزار و 195 دلار شروع می‌شود. در مقایسه با ارزان‌قیمت‌ترین مدل اتوماتیک سال قبل، این خودرو 310 دلار گران‌تر شده است.

علاوه‌بر حذف جعبه‌دنده دستی از خانواده ریو، شرکت کیا تریم EX را هم از مجموعه مدل‌های این خودرو حذف کرده است. با این اوصاف، مدل سدان ریو فقط در دو تریم LX و S روانه بازار خواهد شد. کسانی که علاقه‌مند به خرید مدل هاچ‌بک این خودرو باشند، فقط باید به تریم S بسنده کنند.

تریم S اکنون قوی‌ترین مدل ریو بوده و به تجهیزاتی اضافی مانند صفحه‌نمایش 7 اینچ لمسی با Apple کارپلی، اندروید اتو و UVO پلی و دوربین دید عقب مجهز است. تجهیزات ایمنی پیشرفته مانند ترمز اضطراری خودکار را با خرید پکیج تکنولوژی به قیمت 800 دلار در مدل‌های S می‌توانید در اختیار داشته باشید.

تریم S در مدل سدان قیمت پایه‌ای برابر با 16 هزار و 995 دلار دارد و در مدل هاچ‌بک، قیمت پایه آن 17 هزار و 295 دلار تعیین شده است. قیمت این تریم گفته می‌شود در مقایسه با سال قبل هیچ تغییری نکرده است.

دیدگاه کاربران
رضا 1397/8/11
اینها خودرو سازی دارند و ما هم خیر سرمون خودروسازی داریم با تولید پراید و سمند و پارس و....از رده خارج!!!
پاسخ
0
0
0