کیت بدنه جدید برای آمریکایی برقی

تیونینگ عجیب برای تسلا مدل S

13 آبان 1397 10:31

تیونرها اغلب تمایلی برای دستکاری خودروهای برقی ندارند. محدودیت‌های فنی و بسته بودن دست مهندسان برای تغییر و تحول در پیشرانه، بازی با خودروهای برقی را چندان جذاب نمی‌کند؛ اما در این بین حکایت شرکت «Unplugged Performance» چیز دیگری است.

آنپلاگد پرفورمنس کیت بدنه جدیدی برای تسلا ساخته که ضمن استفاده از اجزای کربنی به منظور کاهش وزن، به عرض خودرو هم اضافه کرده است.این شرکت که در تیونینگ محصولات تسلا متخصص است، جدیدترین پروژه‌اش را برپایه Model S تیپ P100D ساخته. این خودروی جدید که در نمایشگاه SEMA حضور دارد به کیت بدنه خیره‌کننده و فوق‌العاده مجهز شده است. به لطف حضور این کیت بدنه جدید، عرض خود تا 40 میلی‌متر افزایش یافته است. هم‌چنین در این خودرو 19 قطعه از جنس فیبر کربن دیده می‌شو؛ اقدامی که تا پیش از این روی هیچ یک از تسلاها سابقه نداشته است.

تسلا مدل اس جدید اکنون از تایرهای پهن‌تر 335 میلی‌متر در محور عقب خود استفاده می‌کند. همچنین کاهش چشم‌گیر ارتفاع در کنار بهره‌گیری از دیسک ترمزهای سرامیک-کربنی جلوه اسپرت‌گرایی آن را دوچندان کرده است؛ دیسک‌های حرفه‌ای 6 پیستونه که باعث کاهش وزن خودرو تا حدود 9 کیلوگرم شده است. علاوه‌براین آنپلاگد پرفورمنس در قسمت سیستم تعلیق از ابداع خود که شامل فنربندی‌های قابل تنظیم است، استفاده می‌کند.

حضور صندلی‌هایی با چرم آلکانتارا و تریم فیبر کربن در داخل اتاق، حس و حال لوکس-اسپرت ویژه‌ای به این محصول بخشیده است.

این مجموعه تغییرات برای مالک تسلا مدل S‌ چیزی حدود 50 هزار دلار هزینه خواهد داشت.

دیدگاه کاربران