تیره و تاریک مثل شب

رونمایی از نسخه‌های ویژه تویوتا کمری و هایلندر

13 آبان 1397 13:28

شرکت تویوتا تریم تیره و تاریک خود را روی مدل‌های 2019 کمری و هایلندر در قالب یک مدل ویژه به نام Nightshade اعمال کرده است.

بعد از نسخه ویژه NightShade تویوتا 4Runner، شرکت تصاویری از این نسخه برای دو مدل کمری و هایلندر منتشر کرده است.هر دو مدل مبتنی بر نسخه SE ساخته شده‌اند و قرار است در نمایشگاه امسال لس‌آنجلس که چند هفته دیگر برگزار می‌گردد رونمایی شوند. فروش آن‌ها از سال آینده آغاز خواهد شد. تویوتا کمری Nightshade مدل 2019 سه رنگ بدنه مشکی متالیک، نقره‌ای و سفید دارد.

در طراحی بدنه خودرو، تزئینات مشکی و تیره‌ای مانند قاب آینه‌های بغل، قاب پنجره‌ها و دستگیره درها، در کنار نشان‌های تویوتا، اسپویلر، آنتن کوسه‌ای و رینگ‌های 18 اینچ آلیاژی جلوه‌ای بسیار زیبا و جذاب به کمری بخشیده‌اند.

تویوتا هایلندر Nightshade مدل 2019 که فقط در تعداد محدود 5 هزار دستگاه ساخته خواهد شد با 4 رنگ بدنه مشکی متالیک، خاکستری، قرمز و سفید صدفی قرار است وارد بازار شود.

تمام رنگ‌های بدنه به تزئینات مشکی مشابهی با نسخه ویژه تویوتا کمری مجهز خواهند شد. از آن جمله می‌توان به اسپویلر عقب، دستگیره درها، قاب آینه‌ها، آنتن کوسه‌ای، چراغ‌های جلو و مه‌شکن و رینگ‌های 19 اینچ مشکی خودرو اشاره کرد. روی این مدل هم تمامی نشان‌های تویوتا حالتی تیره دارند.

جالب است بدانید ماه پیش شرکت تویوتا از مدل ویژه 4Runner Nightshade رونمایی کرده بود که به‌مانند این خودرو، به تزئینات مشکی زیادی مجهز است.

شرکت هنوز قیمت این دو نسخه ویژه هایلندر و کمری را اعلام نکرده و به‌احتمال‌زیاد، با نزدیک شدن به زمان رونمایی خودروها اطلاعات بیشتری در مورد این دو مدل منتشر خواهد شد.

دیدگاه کاربران