پیکاپی با ظاهر جدید و سیستم 4WD به‌روز شده

رونمایی از فیس‌لیفت میتسوبیشی L200

20 آبان 1397 11:26

شرکت میتسوبیشی بالاخره از مدل فیس‌لیفت L200 جدید رونمایی کرد، خودرویی که علاوه‌بر طراحی ظاهری و سیستم دو دیفرانسیل به‌روز شده، به مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی و کمکی رانندگی فعال هم مجهز شده است.

فروش آن از هفته آتی در تایلند شروع می‌شود، ولی نسخه اروپایی آن از تابستان سال آینده وارد بازار خواهد شدطبق ادعای شرکت، این مدل جدید علاوه‌بر کیفیت ساخت بهتر، سواری راحت و باکیفیتی را در اختیار مالکان خود قرار خواهد داد. فروش این خودرو از هفته آینده در تایلند شروع می‌شود و اندکی بعد، شاهد آغاز فروش جهانی آن خواهیم بود.

طراحی متفاوت

میتسوبیشی L200 جدید به آخرین نسخه زبان طراحی «سپر پویا» در بخش جلو مجهز شده است. این موضوع در کنار خطوط روی کاپوت و چراغ‌هایی که بسیار بزرگ‌تر به نظر می‌رسند و در ارتفاع بالایی نصب شده‌اند، سبب شده تا خودرو ظاهری قدرتمند و تهاجمی داشته باشد.

درعین‌حال، گلگیرهای پهن‌تر، خطوط روی بدنه جدید و برخی تزئینات ظاهر خودرو را در مقایسه با مدل فعلی بسیار مدرن‌تر کرده است.

داخل کابین شاهد استفاده از مواد اولیه خوب و نرمی هستیم. از برخی تکنولوژی‌های قابل‌توجه استفاده‌شده روی این خودرو می‌توانیم به سیستم پیش‌گیری از تصادف شاخ‌به‌شاخ، سیستم مانیتور نقاط کور، سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم پیشگیری از شتاب‌گیری ناخواسته و سیستم دید اطراف خودرو اشاره کنیم. سیستم دید اطراف تصویری هوایی از محدوده اطراف خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهد.

ارتقای عملکرد فنی

مدل‌های 4WD میتسوبیشی L200 جدید را می‌توان به دو سیستم Super-Select 4WD یا Easy-Select 4WD مجهز کرد. سیستم اول بهترین حالت فرمان‌پذیری و چسبندگی روی جاده را در اختیار راننده قرار می‌دهد و به کمک سیستم دوم، سوئیچ کردن بین حالت‌های مختلف بسیار راحت‌تر می‌شود. هر دو سیستم یک حالت آفرود جدید دارند که تنظیمات جاده خاکی، گلی/برفی، شنی و صخره‌ای را ارائه می‌کنند.

با فعال شدن این حالت، سیستم کنترل قدرت پیشرانه، جعبه‌دنده و ترمز را به عهده می‌گیرد تا میزان لغزش چرخ‌ها را به بهترین شکل مدیریت کند. برای این‌که بدون مشکل بتوانید در مسیرهای با شیب تند حرکت کنید، خودرو به سیستم کنترل حرکت در سربالایی هم مجهز شده است.

میتسوبیشی L200 جدید به دیسک‌های ترمز جلو، کالیپرها و کمک‌فنرهای عقب بزرگ‌تر مجهز شده و همچنین جعبه‌دنده 5 سرعته اتوماتیک خود را با شش سرعته اتوماتیک جدید جایگزین کرده است.

میتسوبیشی مشخصات فنی مدل ویژه بازار اروپا را اندکی مانده به زمان ورود آن به بازار که احتمالاً تابستان 2019 خواهد بود قصد دارد اعلام کند.

دیدگاه کاربران