• ميتسوبيشي تريتون XRT کانسپت
  • ميتسوبيشي تريتون XRT کانسپت
  • ميتسوبيشي تريتون XRT کانسپت
  • ميتسوبيشي تريتون XRT کانسپت
  • ميتسوبيشي تريتون XRT کانسپت
  • ميتسوبيشي تريتون XRT کانسپت

پیش‌نمایشی از نسل جدید پیکاپ ژاپنی

معرفی میتسوبیشی تریتون XRT Concept

5 فروردین 1402 09:10

پنجمین نسل از میتسوبیشی تریتون که در برخی کشورها به نام L200 شناخته می‌­شود، برای نزدیک به 9 سال در بازار حضور دارد. حال میتسوبیشی در نمایشگاه بانکوک 2023 از تریتون XRT Concept رونمایی کرده است، که به نظر می­‌رسد نسل جدید این پیکاپ ژاپنی باشد.

میتسوبیشی در نمایشگاه بانکوک 2023 از تریتون XRT Concept رونمایی کرده است، که به نظر می­‌رسد نسل جدید این پیکاپ ژاپنی باشد.هرچند از تریتون XRT Concept به عنوان یک کانسپت یاد شده است، اما درواقع با یک نمونه اولیه روبرو هستیم، که احتمالاً در اکثر بخش‌ها، با نسخه نهایی اشتراک داشته باشد. تصاویر این مدل را اوایل ماه جاری میلادی و در میان محصولات آینده میتسوبیشی دیده‌­ایم، خودروهایی که تا سال 2028 عرضه خواهند شد.

در برنامه راه میتسوبیشی، از این خودرو به عنوان پیکاپ میان­‌سایز مجهز به نسل جدید پیشرانه دیزل یاد شده است، بنابراین انتظار داریم که برای مطابقت با قوانین جدید آلایندگی، به نحوی از نیروی کمکی برقی هم در قوای حرکتی آن استفاده شود.

میتسوبیشی تریتون XRT Concept در فرم بدنه دو کابین ظاهر شده و اسنورکل، تایرهای آفرود و دو تایر زاپاس در محفظه بار را به همراه دارد. نشان رالی آرت را هم می‌­توان تشخیص داد.

میتسوبیشی تریتون XRT کانسپت

میتسوبیشی فعلاً از اعلام مشخصات فنی تریتون XRT Concept خودداری نموده است، اما برخی شایعات از بروزرسانی در شاسی نردبانی این محصول خبر می­‌دهد، ساختاری که انتظار داریم در نسل جدید نیسان ناوارا هم به‌کار گرفته شود. به نظر می‌­رسد که فاصله بین محورها و احتمالا محفظه بار نسبت به مدل قبلی بزرگتر شده و سیستم ترمز در محور عقب به صورت کاسه‌­ای طراحی شده است.

میتسوبیشی تریتون XRT کانسپت

نسل جدید میتسوبیشی تریتون XRT Concept در رالی کراس‌کانتری آسیا و به عنوان نماینده تیم میتسوبیشی رالی آرت، حاضر خواهد شد. مدل تجاری نسل جدید تریتون هم در فاصله بین آوریل 2023 تا مارس 2024 و ابتدا در تایلند رونمایی می­‌شود. پس از آن، نوبت به جنوب شرقی آسیا، اقیانوسیه و سایر کشورها می‌­رسد تا از پیکاپ میتسوبیشی میزبانی کنند.

براساس وعده­‌های میتسوبیشی، پیکاپ برقی این برند هم پس از سال 2025 وارد بازار خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران