لباس تازه برای جان سخت آمریکایی

دو ویرایش جدید برای شِوی کلرادو

21 آبان 1397 10:48

جنرال‌موتورز (مالک برند شورولت) برای آن دسته از مشتریان خود که به دنبال پیکاپ متفاوت هستند، دو تیپ جدید از این برند را تدارک دید.

مدل RST بیشتر روی خواص جاده‌ای تمرکز دارد اما مدل Z71 از نظر ظاهری تفاوت‌های ملموسی با آن داردداستان از این قرار است که به‌زودی در بازار آمریکای شمالی شورولت کلرادوهای RST و Z71 تریل رانر به فروش خواهند رسید. نسخه آر.اس.تی که بیشتر روی خواص جاده‌ای تمرکز دارد مانند نمونه‌های مشابهی که روی سیلورادو، سابربن و تاهو اجرا شده بود، وارد میدان شده است.

RST بر اساس کلرادو LT طراحی و پیاده‌سازی می‌شود؛ یعنی همان سبک و سیاق بدنه تک رنگ و جزئیات مشکی. تریم زیبایی که تضاد رنگی زیبایی بین جلوپنجره، سپرها و بدنه اصلی ایجاد کرده است. هم‌چنین اضافه شدن دو جفت رینگ 20 اینچی جلوه‌های بصری این پیکاپ را دوچندان کرده است.

Chevrolet Colorado Z71

در ادامه با نسخه Z71 آشنا می‌شویم؛ ویرایش هیجان‌انگیزتر کلرادو که از نظر ظاهری تفاوت‌های ملموسی با RST دارد. از نظر فنی، ویرایش تریل رانر را باید با کلرادو ZR2 یکی دانست. شورولت می‌گوید در قسمت پیشرانه‌ها تغییرات خاصی را اعمال نکرده است؛ یعنی همان نمونه 2.5 لیتری 200 اسب‌بخاری با 259 نیوتن‌متر گشتاور به عنوان تیپ پایه و نمونه 3.6 لیتری V6 با 308 اسب‌بخار قدرت و 373 نیوتن‌متر گشتاور برای اهالی قدرت و سرعت.

البته دوست‌داران مدل‌های دیزلی هم فراموش نشده‌اند. برای این گروه همان پیشرانه 2.8 لیتری توربو دیزلی که 186 اسب‌بخار نیرو و 500 نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند،‌ محفوظ است.

دیدگاه کاربران