تدارک مک‌لارن برای خداحافظی باشکوه

خودروی ویژه آلونسو برای آخرین رقابت

3 آذر 1397 10:52

مک‌لارن در نظر دارد وداع باشکوهی برای فرناندو آلونسو قهرمان دو دوره از رقابت‌های فرمول یک تدارک ببیند.

پس از 18 سال حضور آلونسو در بالاترین سطح رقابت‌های اتومبیل‌رانی، این راننده اسپانیایی با خودرویی خاص از رقابت‌های فرمول یک خداحافظی می‌کند.در همین راستا خودروی مک‌لارن MCL33 که قرار است در آخرین مسابقه فصل و آخرین حضور آلونسو وارد میدان شود، چهره‌ای خاص خواهد داشت. این خودرو با رنگ‌بندی ویژه و منحصربه‌فردی پای به ابوظبی می‌گذارد.

رنگ‌بندی خودروی جدید از اسپویلر عقب آغاز می‌شود، روی محفظه پیشرانه و حتی کلاه راننده ادامه پیدا می‌کند و روی دماغه خودرو به انتها می‌رسد. همچنین اشاره‌ای مشخص به رنگ آبی در زمینه‌ای زرد و قرمز در خودروی جدید مک‌لارن به چشم می‌خورد.

پس از 18 سال حضور آلونسو در بالاترین سطح رقابت‌های اتومبیل‌رانی، مک‌لارن این فرصت را یافت تا یک بار دیگر پروژه مشابهی را که پیش‌تر در سال 1986 با «که‌که روزبرگ» و ارائه یک خودروی منحصربه‌فرد زردرنگ انجام داده بود را با راننده اسپانیایی خود به نمایش بگذارد.

مدیر بخش مسابقات مک‌لارن زاک براون در بیانیه‌ای گفت: «ما فوق‌العاده خوشحال هستیم و افتخار می‌کنیم که آلونسو در این هفته با خودرویی ویژه از رقابت‌ها خداحافظی می‌کند. ما می‌خواهیم در آخرین گرندپری او احساس خاصی داشته باشد.»

تا پیش از آخرین رقابت باقی‌مانده از فصل 2018 رقابت‌های فرمول یک فرناندو آلونسو با 50 امتیاز رتبه دهم را در جدول رانندگان به خود اختصاص داده است.

دیدگاه کاربران