بازگشت سه میان‌سال دوست‌داشتنی

تاریخ پخش فصل سوم «گرند تور»

7 آذر 1397 12:17

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «گرند تور» از 28 دی‌ماه آغاز خواهد شد. با انتشار پیش‌پرده رسمی این مجموعه تلویزیونی می‌توان دید این سه پسر میان‌سال طی چند ماه اخیر مشغول چه بازی‌هایی بوده‌اند.

آمازون با انتشار پیش‌پرده فصل سوم گرند تور و پخش چشمه‌ای از اتفاقات این برنامه تلویزیونی، مزه آن را در دهان طرفداران تازه کرد.«ریچارد هموند»، «جیمز می» و «جرمی کلارکسون» از اوایل سال 2018 برای فصل جدید مشغول فیلم‌برداری بوده‌اند. در این مجموعه شاهد دلاوری‌های این سه نفر در کشورهایی همچون چین، کلمبیا، سوئد، مغولستان و ایالات‌متحده هستیم.

آن‌طور که در پیش‌پرده این فصل می‌بینیم، شورلت سیلورادوی ریچارد روی یک پل چوبی، باریک و متزلزل خاموش می‌شود؛ برف‌پاک‌کن‌های لانچیای قدیمی جیمز در خلاف جهت همدیگر حرکت می‌کنند و (احتمالاً جرمی) هلی‌کوپتری را به آتش می‌کشد تا باز به بودجه برنامه کنایه زده باشد.

این سه نفر باز با همان تکنیک‌های کلیشه‌ای ولی کماکان جذاب کمدی، هیجان و دیوانه‌بازی به صفحه‌های تلویزیونی طرفداران بازخواهند گشت.

در این فصل جیمز با پیکاپ مرسدس تندیسی از جرمی را واژگون می‌کند و نی‌انبان به دست با اسکاتلندی‌ها شوخی می‌کند.

جرمی با یکی از ترس‌‌های بزرگ خودش یعنی دوچرخه‌سواری در روزی بارانی دست‌به‌گریبان می‌شود و با یک جرثقیل کوچک تا حد امکان خود را در معرض برخورد با صاعقه بالا می‌کشد. او با یک لامبورگینی اوروس دیوانه‌بازی‌های مختص به خودش را به نمایش می‌گذارد.

ریچارد هم با لبه گلگیر عقب «د,ج SRT» جدید، مانعی با تصویر صورت «دیوید هاول اوانز» ملقب به «لبه» (The Edge) برخورد می‌کند.

طبیعتاً در این سری برنامه برخی از آخرین‌مدل‌ها هم آزمایش می‌شوند؛ از چند مدل پیکاپ گرفته تا هایپرکارهایی مانند «مک‌لارن سنا».

اپیزودهای فصل سوم «گرند تور» هر هفته توسط آمازون منتشر می‌شود. هنوز مشخص نیست این فصل چند اپیزودی خواهد بود اما احتمالاً پایان قرارداد اولیه بین این سه نفر و شرکت آمازون برای پخش گرند تور است.

بنابراین برای ادامه این مجموعه تلویزیونی این سه نفر و «اندی ویلمن»، تهیه‌کننده قدیمی‌شان، باید قراردادی جدید با شرکت آمازون بسته شود. این احتمال هم وجود دارد که این فصل آخرین همکاری شرکت آمریکایی با مجری‌های محبوب بریتانیایی باشد.

نویسنده : مسلم تقوی

منبع : باما

دیدگاه کاربران