بیش از 200 قطعه مختلف آماده سفارش

رونمایی از پکیج قطعات موپار برای جیپ گلادیاتور

11 آذر 1397 10:59

با توجه به رونمایی سه روز پیش جیپ گلادیاتور 2020 در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس، فقط چند روز از طول عمر این خودرو می‌گذرد. البته که سفارشی‌سازی محصولات یکی از وظایف تیم موپار است، ولی این واقعیت که تنها چند ساعت بعد از رونمایی خودرو، موپار اکنون تقریباً بیش از 200 محصول مختلف برای سفارشی‌سازی آن آماده کرده بسیار فوق‌العاده است.

به فاصله فقط 24 ساعت از زمان رونمایی رسمی جیپ گلادیاتور، شرکت موپار از پکیج کامل محصولات و قطعات برای سفارشی‌سازی این خودرو پرده‌برداری کرد.استیو بیم، از مدیران ارشد موپار دراین‌باره گفته: «برند موپار مجموعه‌ای کامل از قطعات سفارشی‌سازی و تیونینگ جیپ گلادیاتور 2020 را ارائه کرده که به کمک آن‌ها، مالکان می‌توانند به بهترین شکل پیکاپ سایز متوسط خود را هر طور که می‌خواهند سفارشی‌سازی کنند.»

لیست قطعات بسیار کامل و گسترده بوده و هر آنچه یک مالک جیپ گلادیاتور ممکن است به آن نیاز داشته باشد را شامل می‌شود. ازجمله موارد ساده می‌توان به کف‌پوش، طرح‌های گرافیکی روی بدنه و کاور قسمت بار اشاره کرد. اگر آن‌ها شما را راضی نمی‌کنند، موپار مواردی مانند دستگیره درها، چراغ‌های آفرود LED و یک سیستم انباری قسمت بار که کشوهایی قفل‌دار در این بخش خودرو قرار می‌دهد را نیز ارائه کرده است. در پکیج موپار برای این خودرو شاهد مواردی مانند رینگ‌ها و سپرهایی خاص نیز هستیم. آپگریدهای فنی‌تر مانند کیت‌های افزایش ارتفاع سیستم تعلیق و درهای لوله‌ای نیز در میان بسیاری موارد دیگر برای جیپ گلادیاتور عرضه شده‌اند.

چیزی که واضح است این‌که موپار بسیار قبل‌تر از رونمایی رسمی این خودرو مشغول طراحی و توسعه این قطعات و آپگریدها بوده است. موپار یک دستگاه گلادیاتور سفارشی‌سازی شده را هم به نمایشگاه لس‌آنجلس آورده که ازجمله مهم‌ترین موارد آن می‌توان به درهای لوله‌ای در کنار افزایش ارتفاع 5 سانتی‌متری اشاره کرد. از آنجایی‌که موپار زیرمجموعه فیات کرایسلر است، همه این قطعات گارانتی کارخانه‌ای دارند.

با توجه به محبوبیت جیپ در دنیای تیونینگ، طی چند ماه آینده بدون شک شاهد پروژه‌های تیونرهای دیگر برای گلادیاتور خواهیم بود.

دیدگاه کاربران