• شرايط فروش آرين خودرو ستاک

اولین محصول وارداتی مشخص شد

شرایط فروش آرین خودرو ستاک (اسفند 1402)

19 اسفند 1402 15:59

احتمال واردات GAC Aion توسط آرین خودرو

اسفند 1402: شرکت خودروسازی آرین خودرو ستاک، مدعی واردات و مونتاژ خودروهای برقی است. آرین خودرو از سال 1398 در حوزه خودروهای برقی فعالیت داشته و اکنون برنامه دارد تا تاکسی برقی جی‌ای‌سی آیون S پلاس را عرضه کند.

شرکت آرین خودرو، در پنجمین رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت زیست بوم خودروی برقی (17 اسفندماه) شرکت کرد و برنامه‌ها و اهداف خودرو را ارائه داد. آرین خودرو قصد دارد علاوه بر واردات و مونتاژ خودروهای برقی، در زمینه تهیه و تولید ایستگاه‌های شارژ نیز فعال باشد. در این زمینه فعالیتی مشابه شرکت مپنا خواهد داشت.

همان طور که اشاره شد، آرین خودرو جی‌ای‌سی آیون S  پلاس را برای ناوگان تاکسیرانی در نظر گرفته است. قبلا میدانستیم که شرکت راسا موتور خاورمیانه قصد واردات این سدان برقی را دارد، اما اکنون آرین خودرو نیز مدعی عرضه آن است.

تاکسی برقی آرین خودرو، یک موتور برقی 201 اسب‌بخاری با گشتاور 350 نیوتن‌متر دارد. یک باتری 58.8 کیلووات ساعتی برای آن در نظر گرفته شده که تقریبا 510 کیلومتر برد حرکتی دارد. این باتری در مدت زمان 10 ساعت شارژ می‌شود، اما با شارژ سریع تنها 45 دقیقه زمان نیاز است. این سدان برقی در مدت زمان 7.6 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر می‌رسد.

برخی از امکانات و تجهیزات این خودرو عبارتند از ایربگ های جلو و جانبی، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، ترمز کمکی، کنترل حرکت در سربالایی، اتو پارک، سه حالت رانندگی، سیستم کی‌لس، دستگیره‌های مخفی شونده، سقف پانوراما ثابت، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، شارژر وایرلس و … .

دیدگاه کاربران