• فروش خودروهاي لوکانو LUCANO در ايران
  • فروش خودروهاي لوکانو LUCANO در ايران
  • فروش خودروهاي لوکانو LUCANO در ايران

عرضه شاسی‌بلندی آفرود در سال 2024

تحول در بازار خودرو کشور با ورود محصولات LUCANO

17 دی 1402 11:51

به نظر می‌رسد محصولات LUCANO با توجه به ظاهر کلاسیک آفرودی و باطن مدرن خود در بازار ایران بسیار مورد توجه واقع شود.

با توجه به این‌که این برند جوان و نوپا است، اما سابقه درخشان و پرقدرت شرکت مادر را با خود همراه دارد و در ضمن یک تیم مهندسی، طراحی و تحقیق و توسعه بین‌المللی با تجربیات ارزنده و موفق در برندهای مطرح جهانی هدایت برند LUCANO را در دست دارند.

LUCANO در کنار طراحی کلاسیک و جذاب خود که ویژه یک خودرو آفرودی است، از سیستم هوشمند رانندگی جاده‌ای ARDIS بهره می‌برد. که به توانایی و مدیریت حرکت خودرو کمک بسیار می‌کند. همچنین این خودرو به لحاظ تست‌های ایمنی دارای 5 ستاره بین‌المللی است، که به معنی داشتن یک خودروی کامل ایمن و قدرتمند است.

با LUCANO می‌توانید نوع رانندگی خود را انتخاب کنید، طوری‌که 7 گزینه برای شما در نظر گرفته شده است، تا در هر مسیری نهایت لذت خود را ببرید.

با طراحی محصولات LUCANO و تنوع و کاربردی بودن آن‌ها در کنار ایمنی و جذابیت، قطعا کاربران در طول استفاده بلند مدت به کیفیت و قدرت این نام تجاری جدید پی خواهند برد.

لوکانو از یک طراحی اصیل آفرودی بهره می‌برد و می‌تواند با توجه به همه جوانب که یک محصول موفق باید داشته باشد، توجه علاقه‌مندان به خودروهای آفرود با طرح اصیل و تکنولوژی نوین را در بازار ایران به خود جلب نماید.

به‌زودی باید منتظر عرضه این محصول جذاب به بازار ایران باشیم. تا به عنوان یک برند و خودروی لیدر و تاثیرگذار شناخته شود.

داستان برند LUCANO چیست؟

چند روز پیش خبر همکاری برند جدید لوکانو و گروه صنعتی ماموت، کل صنعت خودرو را در برگرفت. این به این معنی است که بازار خودروی ایران به طور فزاینده‌ای در حال رقابتی شدن است و این بازار به‌زودی از یک برند شاسی‌بلند آفرود نوظهور استقبال می‌کند. ما معتقدیم همه به نام تجاری LUCANO علاقمند هستند و می‌خواهند داستان برند پشت آن را بدانند.

به گفته منابع موثق، نام LUCANO از ترکیب کلمات انگلیسی «Luxury»، ایتالیایی «Cacciatore» (به معنای شکارچی) و انگلیسی «Novelty» شکل گرفته است، که حس کنجکاوی و کاوش را الهام می‌بخشد. این نماد همزیستی ماجراجویی آفرود با گردش شهری است، که هم نفیس و هم قدرتمند است و به آن رسالت بی‌باکی و پایداری می‌دهد.

LUCANO به مفهوم برند «از کلاسیک، فراتر از کلاسیک» پایبند است، نوآوری و پیشرفت را بی‌وقفه دنبال می‌کند و با عملکرد عالی چهار چرخ محرک، پیکربندی ایمنی عالی و فناوری هوشمند آینده‌نگر، روند جدید آفرود شهری را رهبری می‌کند. محصولات این برند با به ارث بردن ژن‌های نفیس و تلفیق خرد و مهارت‌های تیم‌های طراحی حرفه‌ای از کشورهای بریتانیا و آلمان، مدل جدیدی از شاسی‌بلندهای آفرود شهری را عرضه می‌کند.

در آینده، لوکانو به طور فعال مفهوم توسعه پایدار را ترویج خواهد کرد، قابلیت‌ را با منابع انرژی جدید ترکیب می‌کند، عملکرد آفرود کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست ایجاد می‌کند و انتخاب‌های سفر راحت‌تر و سبزتری را برای نخبگان شهری جدید فراهم می‌کند.

اولین مدل از برند LUCANO به عنوان یک شاسی‌بلند آفرود شهری، در ویژگی‌هایی مانند توانایی‌های آفرود، قدرت، ایمنی و سایر عناصر آن می‌توانند به طور کامل با لندرور مقایسه گردد.

انتظار می‌رود این محصول پیشگام در سال 2024 در خاورمیانه رونمایی شود، محصولی جدید که بسیاری از فناوری‌های هوشمند و طرح‌های نوآورانه را ادغام می‌کند و شگفتی‌های بیشتری را برای طرفداران آسیای مرکزی به ارمغان خواهد آورد. با چیدمان برند LUCANO در بازار آسیای مرکزی، تقسیم‌بندی شاسی‌بلندهای آفرود در شهرهای آسیای مرکزی ممکن است دور جدیدی از تغییر و تحول را آغاز کند.

گروه ماموت، شریک استراتژیک برند جدید LUCANO

دیروز شایعه شد که برند کاملاً جدید خودروی LUCANO در شرف ورود به بازار ایران است و این خبر بلافاصله صنعت خودروسازی ایران را شعله‌ور کرد. همه در مورد یک سوال کنجکاو هستند که دقیقاً برند جدید LUCANO که بازار خودروی ایران را به یکباره برانگیخته است کیست؟

گزارش شده است که حساب رسمی رسانه‌های اجتماعی (Lucano. official) برند LUCANO قبلاً ایجاد شده است و گمان می‌رود که این صفحه رسمی به‌زودی اخبار بیشتری را اعلام کند.

فروش خودروهای لوکانو LUCANO در ایران

همچنین شایعه شده است که برند LUCANO یک اتحاد قوی با گروه MAMMUT ایجاد خواهد کرد! گروه ماموت به عنوان یک گروه تجاری پیشرو با تجربه و قوی در ایران، با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش حرفه‌ای شناخته شده، از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است. در عین حال شریک راهبردی رسمی فولکس‌ واگن آلمان در ایران نیز است. منابع محلی گسترده و پلتفرم با کیفیت بالا مطمئناً پشتیبانی قوی از گسترش بازار برند LUCANO در ایران را فراهم می‌کند.

همکاری گروه ماموت و برند لوکانو

علاوه‌براین، مشخص شده است که LUCANO به عنوان یک برند سطح بالای آفرود شهری قرار دارد و به طور کامل در مقابل لندرور قابل محک خواهد بود. محصولات این شرکت مسیرهای تکنولوژیکی مختلفی مانند سوخت، برقی خالص، هیبریدی و غیره را برای دستیابی به پوشش کامل ابعاد بازارهای فرعی مختلف شاسی‌بلندهای آفرود پوشش خواهند داد.

علاوه‌براین، اولین مدل LUCANO ممکن است یک SUV شهری جمع و جور آفرود باشد. اگرچه هنوز اطلاعات خاصی از محصول منتشر نشده است، اما آگاهان می‌گویند که این محصول رقیب سرسخت لندرور ایووک خواهد بود و انتظار می‌رود تا اواسط سال 2024 در ایران رونمایی شود. LUCANO چه اعتمادی برای به چالش کشیدن منظره سنتی و لوکس آفرود دارد؟ ارزش دیدن داره......

ثبت برند جدید LUCANO در ایران

به گفته منابع موثق، اخیراً ثبت نام برند جدید خودرویی به نام لوکانو - LUCANO - در اداره ثبت علائم تجاری ایران به پایان رسیده و انتشار آگهی درخواست ثبت علامت تجاری در روزنامه رسمی در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۳۹۲ منتشر شده است. این بدان معناست که بازار رقابتی فزاینده خودرو ایران ممکن است بار دیگر با یک بازی‌ساز جدید مواجه شود.

از ابتدای امسال برندهای جدید زیادی به ایران بازگشته‌اند، شرکت‌های خودروسازی چینی، ژاپنی، کره‌ای و آلمانی عرضه رسمی خود را اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد «LUCANO» پتانسیل‌ها و فرصت‌های بازار ایران را به شدت درک کرده و در شرف ارایه قدرت خود است؛ هویت LUCANO به عنوان یک بازیگر جدید در بازار خودروی ایران در حال حاضر کاملاً مرموز است. آیا این برند جدید لوکانو از برند تازه تاسیس یک شرکت خودروسازی داخلی است یا از کشورهای دیگر؟ جایگاه این برند خودرو چیست و چه نوع محصولاتی را به ارمغان خواهد آورد؟ علاوه‌براین، این برند جدید با کدام خودروساز ایرانی همکاری خواهد کرد؟ IKCO؟ سایپا؟ ام‌وی‌ام؟ KMC؟ بهمن؟یا دیگر خودروسازان اصلی؟

اما مسلم است که با فرود «LUCANO» رقابت در بازار خودروی ایران نیز وارد مرحله خوبی خواهد شد. تحت رقابت مستقیم این برندهای جدید، ساختار محصول، سیستم فنی و استانداردهای خدمات صنعت خودروسازی ایران دستخوش نوآوری و ارتقاء خواهد شد و ذینفعان نهایی همچنان مصرف‌کنندگان گسترده در ایران خواهند بود.

ما آخرین اخبار در مورد «LUCANO»  و اطلاعات ارایه شده در بالا را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

دیدگاه کاربران
Mohsenmatin1382 1402/10/12
متاسفانه چین هر کاری کنه مثل ژاپن نمیشه آخرش یک جای ماشین مشکل داره
پاسخ
1
1
2
Raminer12 1403/1/21
به هیچ وجه اینگونه نیست
0
0