شرایط فروش ام وی ام مهر 98

شرایط فروش ام وی ام مهر 98

مدیران خودرو، مرحله جدید فروش اقساطی انواع خودروهای ام وی ام را برای مهرماه آغاز کرده؛ در این طرح، تمامی خودروها در مدل 98 عرضه شده و موعد تحویلشان نیز 30 روز کاری است.


بخشنامه فروش اقساطی ام وی ام - ویژه مهرماه (PDF)
 

طبق بخشنامه فوق، نرخ سود تسهیلات معادل 21% بوده و بازپرداخت آن 12 تا 60 ماهه است. 

جدیدترین قیمت محصولات ام وی ام

در جدول زیر نیز تغییر قیمت انواع محصولات مدیران خودرو را در سال 98 مشاهده می‌کنید.

قیمت نمایندگی ام‌ وی‌ ام
خودرو مدل فروردین خرداد تیر
315 اسپرت اکسلنت 97 109.2 120.1 127.3
315 اسپرت اکسلنت 98 120.3 132.3 140.2
 
X22 دنده‌ای 97 138.9 152.7 161.8
X22 دنده‌ای 98 - - -
 
X22 دنده‌ای لاکچری 97 141.4 155.5 164.8
X22 دنده‌ای لاکچری 98 148.2 163 172.7
 
X22 دنده‌ای اسپرت اکسلنت 97 145.5 160 169.6
X22 دنده‌ای اسپرت اکسلنت 98 - - -
 
X22 دنده‌ای اکسلنت اسپرت 97 148.1 162.9 172.6
X22 دنده‌ای اکسلنت اسپرت 98 155.1 - -
 
X22 اتومات لاکچری 97 160.2 176.2 186.7
X22 اتومات لاکچری 98 167.9 184.6 195.6
 
X22 اتومات اکسلنت اسپرت 97 167 183.7 194.7
X22 اتومات اکسلنت اسپرت 98 174.9 192.3 203.8
 
X33S اسپرت 97 193.3 212.6 225.3
X33S اسپرت 98 202.5 222.7 236

*در جدول فوق، قیمت‌ها برحسب میلیون تومان است.

محصولات ام وی ام در ایران

اگر امروز چری خیلی راحت خودرویی با قیمت بالای 100 میلیون تومان را می‌فروشد، دلیلش آن همه سعی و خطایی است که مدیران خودرو با محصولات ارزان‌قیمت چری در ایران انجام داده. مدیران خودرو کارش را در ابتدای دهه 80 شمسی آغاز و خط تولید محصولاتش را در فضایی بالغ بر 500 هزار مترمربع در منطقه اقتصادی ارگ جدید، احداث کرد.

سال 84 مدیران خودرو نخستین محصولش را با نام ام‌وی‌ام 110 معرفی کرد. این هاچ‌بک کوچک، همان چری QQ بود که به کپی چینی دوو ماتیز در بازار جهانی مشهور شد. 110 ابتدا در مدل 3 سیلندر 0.8 لیتری فروخته می‌شد اما از سال 88 نسخه 4 سیلندر 1.1 لیتری آن هم به بازار آمد. عرضه 110 با گیربکس اتومات نیز از همین سال شروع شد. نهایتا تولید نسخه 3 سیلندر این چینی در سال 93 و نسخه 4 سیلندرش در سال 95 متوقف شد.

خودرو ام وی ام

سال 89، مدیران خودرو دومین محصولش را با نام ام‌وی‌ام X33 معرفی کرد که در واقع، همان چری تیگو 3 در بازار جهانی است. مشکلات مونتاژی X33 قابل شمارش نبود، اما به‌لطف قیمت بسیار اندکش، خیلی زود با استقبال ایرانی‌ها مواجه شد.

در سال 90، 530 به بازار آمد؛ خودرویی که همه چیزش بیشتر از حد استاندارد بود! از سایز چراغ‌هایش بگیرید تا قوس سقف و حتی فضای کابین که از اکثر همکلاسان 530 بیشتر بود. ام‌وی‌ام 530 هرچند به‌خوبی از پس لیفان 520 برآمد، ولی چون آمدنش مقارن شده بود با آمدن لیفان 620، نتواست در حد و اندازه‌های لیفان، مشتریان ایرانی را جذب کند. 530 که در بازار چین با نام چری A5 فروخته می‌شد، در سال 95 از خط تولید مدیران خودرو کنار گذاشته شد.

سال 91 چشممان به چشم 315 باز شد. ام‌وی‌ام 315 در دو نسخه هاچ‌بک و سدان تولید می‌شد ولی با وجود خانواده پژو 206، موفقیت چندانی در بازار ایران پیدا نکرد به خصوص نسخه صندوقدارش که به لحاظ فروش، از بدترین خودروهای مدیران خودرو لقب گرفته است. تولید سری اول 315 تا سال 93 ادامه داشت. 

سال 93؛ سال نونوار شدن MVM

در سال 93، فیس لیفت ام‌وی‌ام 315 معرفی شد و ابتدا نسخه صندوقدارش به بازار آمد. یکسال بعد نیز ام‌وی‌ام 315H نیوفیس رسماً به ایران آمد. در این فیس‌لیفت بخش قابل توجهی از مشکلات سری اول، برطرف شده بود و به لطف شرایط آسان و بسیار متنوع فروش مدیران خودرو، با استقبال بی‌نظیری در میان ایرانی‌ها روبرو شد. تولید 315 سدان نیوفیس در سال 95 متوقف شد ولی نسخه هاچ‌بکش همچنان روی خط تولید است.

قیمت محصولات مدیران خودرو

در مورد تیپ‌بندی 315H نیوفیس بد نیست این نکته را هم بگوییم که تیپ اسپرت آن تا سال 95 عرضه شد. از آن سال تیپ اسپرت لاکچری آن به بازار آمد و نهایتاً از سال 96 به بعد نیز 315H نیوفیس، فقط و فقط در نسخه اسپرت اکسلنت به‌دست مشتریان رسید.

دومین محصولی که در سال 93 تغییر چهره داد، سری دوم X33 بود که با نام New X33 یا X33FL نیز شناخته می‌شود. صرف نظر از تغییرات ظاهری، اضافه‌شدن گیربکس CVT، مهم‌ترین مزیت این خودرو نسبت به سری اول X33 است.

سال 94، مدیران خودرو گران‌ترین سدانش را به بازار فرستاد. ام‌وی‌ام 550 یا همان چری E5، جانشین لوکس‌تر 530 بود، ولی همان پلتفرم را داشت و با دارا بودن گیربکس دستی و اتومات، سودای رقابت با سورن و دنا را در سر می‌پروراند. 550 با اینکه فروش بسیار بهتری نسبت به 530 داشت، اما در سال 96 از خط تولید MVM خداحافظی کرد.


شرایط فروش چری

قیمت لوازم یدکی ام وی ام

خرید و فروش محصولات مدیران خودرو


سال 95، سال ام‌وی‌ام 110S بود و بس. کسی فکرش را نمی‌کرد که نسخه فیس‌لیفت شده 110، با پیشرانه 3 سیلندر و با قیمتی بیشتر از قیمت خانواده پراید، بتواند موفقیتی در بازار پرتلاطم ایران به‌دست آورد، ولی مدیران خودرو این ریسک را به جان خرید و 110S را به بازار فرستاد. البته وجود تسهیلات فروش آسان را هم نباید در موفقیت 110S بی‌تاثیر بدانیم. عرضه 110S تا ابتدای سال 96 بیشتر طول نکشید.

فروش ام وی ام

دومین محصولی که سال 95، با تغییر ظاهری همراه بود، سری سوم X33 است که البته با نام ام‌وی‌ام X33S راهی بازار شد. X33S تفاوت فنی خاصی با سری دومش ندارد، ولی طبق گفته مدیران خودرو، 180 ویژگی آن تغییر یا بهبود داشته است. عرضه تیپ معمولی X33S تا سال 96 ادامه داشت و از آن تاریخ به بعد، فقط در تیپ اسپرت، تحویل مشتریان می‌شود.

سال 96 نیز X22 در ایران معرفی شد؛ خودرویی که در برخی بازارهای آسیایی با نام تیگو 3X شناخته می‌شود. ام‌وی‌ام X22 ابتدا دو تیپ ساده و اسپرت (سقف مشکی) داشت. بعد از آن تیپ اسپرت حذف و تیپ اسپرت اکسلنت (با گارد و رکاب) جایگزینش شد.

سال 97 تولید 110S بعد از وقفه‌ای یکساله از سر گرفته شد. البته مدل 97 این کوچولوی چینی در تیپ جدیدی به‌نام اسپرت لاکچری فروخته می‌شد. در سال 97 همچنین اتفاق مهمی برای X22 رخ داد؛ مدیران خودرو برالاخره آپشن‌هایی که همه مشتریانش از نبودشان ناراضی بودند را روی X22 قرار داد.

آپشن های جدید ام وی ام X22

به گزارش باخبر ، کراس‌اور X22 به لطف تسهیلات مدیران خودرو، فروش بسیار خوبی نسبت به سایر همکلاسانش تجربه کرده است. X22 تا اوایل عرضه در سه تیپ ساده، اسپرت (سقف مشکی) و اسپرت اکسلنت (سقف مشکی، گارد و رکاب) فروخته می‌شد، اما از خردادماه 97، مدیران خودرو پنج آپشن مشتری‌پسند را به این خودرو اضافه کرد که عبارتند از:

  • سنسور فشار باد تایر (TPMS)
  • کنترل پایداری (ESP)
  • کنترل کشش (TCS)
  • کمکی حرکت در سربالایی (HAC)
  • کمکی ترمز (EBA)

مدیران خودرو، تجهیزات پنج‌گانه فوق را روی تیپ ساده X22 گذاشت و تیپ جدیدی به‌نام «لاکچری» خلق شد که هم مدل دستی و هم مدل اتومات دارد. این پنج آپشن همچنین در نسخه اتومات تیپ «اسپرت اکسلنت» هم وجود دارد.

البته مدیران خودرو برای آنکه تفاوت مدل‌های جدید (با پنج آپشن) و قدیم (بدون پنج آپشن) این تیپ برای مشتریانش مشخص باشد، نام این تیپ را برعکس کرد و به «اکسلنت اسپرت» تغییر داد!

همچنین ویژگی جدید «کنسول وسط» نیز تنها برای تیپ اتوماتیک «اکسلنت اسپرت» خواهد بود.

آرشیو
20 مهر 1398 فروش اقساطی ام وی ام - ویژه مهر PDF
17 شهریور 1398 فروش اقساطی ام وی ام - ویژه شهریور PDF
15 مرداد 1398 فروش اقساطی - ویژه عید تا عید PDF
16 تیر 1398 فروش لیزینگی ام وی ام PDF
03 تیر 1398 لیست قیمت نقدی ام وی ام PDF
Show More
نویسنده : مرتضی برجسته
منبع: mvmco.ir