جایگاه ویژه تعمیر و نگهداری خودروهای برقی در نمایندگیها
آبان 1403: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در روز 8 آبانماه اعلام کرد که تمامی نمایندگیهای شرکت مدیران خودرو، به جایگاه ویژه تعمیر و نگهداری خودرو های برقی و پلاگین هیبرید تجهیز شدهاند.
وی در این باره توضیح داد تکنسینها طی ۲۰ دوره مجزا برای خودروهای برقی و پلاگین در ایران و چین آموزش دیده اند و بنابراین از این بابت جای نگرانی برای مشتریان نخواهد بود.
به گزارش اسب بخار، در برخی نمایندگی های مدیران خودرو، سعی بر نصب استندهای شارژ سریع است، اما علاوه بر آن در تمام این نمایندگی ها وال باکس های شارژ معمولی نصب شده که خودروها حین دریافت خدمات، امکان شارژ نیز داشته باشند.
ارائه سرویس خدمات در محل برند فونیکس
مهر 1403: هوم سرویس یا همان سرویس در محل، خدمت جدیدی از برند فونیکس است. این سرویس به مشتریان امکان میدهد تا بازبینی خودروها را در مکان و زمان مدنظر خود انجام دهند.
خدمات پس از فروش فونیکس، شاخص ارزشمند و تاثیرگذاری برای مشتریان در سراسر کشور است. تعهد فونیکس به پاسخگویی سریع، گارانتیهای طولانی مدت و دسترسی آسان، آن را به برندی مورد اعتماد در بازار خودرو تبدیل کرده است. فونیکس با نزدیک به ۱۰۰ مرکز خدمات پس از فروش و خدمات ویژهای مانند سرویس در محل، گارانتی بینظیر ۷ ساله که خدمات متعددی را پوشش میدهد، موقعیت خود را به عنوان پرچمدار ارائه سرویسهای لوکس و برتر در صنعت خودروی کشورمان برجسته کرده است.
هدف اصلی هوم سرویس فونیکس، صرفهجویی در وقت و افزایش راحتی مشتریان در دریافت خدمات خودرویی است. با توجه به اینکه خدمات در محل مشتری توسط کارشناسان فنی ماهر انجام میشود، این امکان برای مشتریان وجود دارد که تمامی سوالات و مشکلات خود را بهطور مستقیم مطرح کرده و از نتایج رضایتبخش و دقیق برخوردار شوند.
مهمترین نکته در ارائه این سرویس، عدم نیاز به پرداخت هزینه از سوی مشتریان است و خدمات سرویس در محل به صورت رایگان انجام میشود و هزینه ایاب و ذهاب تکنسینها جهت انجام سرویس در محل به عهده شرکت مدیران خودرو است. این سرویس ویژه در حال حاضر در شهر تهران فعال شده و به زودی استانها و شهرهای مختلف کشور به خصوص کلانشهرها نیز تحت پوشش سرویس در محل قرار میگیرند.
خدمات در محل با استفاده از خودروی تیگو ۸ انجام میشود. این خودرو به طور کامل با تمامی ابزارهای مورد نیاز برای سرویسدهی تجهیز شده و شامل دستگاههای ساکشن، کمپرسور باد، تورک متر، جک هیدرولیکی، ابزارهای شارژی و اقلام حفاظتی برای خودرو مانند کاورهای جلوپنجره و گلگیر و.. است.
تمام بازدیدها از قبیل بازدید سیستم روشنایی خودرو، بازدید سیستم تهویه، بازدید نشتی سیالات از قسمتهای مختلف خودرو، بازدید عملکرد برف پاک کنها و شیشه شور، بازدید زاویه چرخها، بازدید عملکرد سیستم ترمز خودرو، کلیه بازدیدها و آچارکشی های مورد نیاز طبق جدول سرویس های ادواری مندرج در دفترچه راهنمای خودرو انجام میشود و درصورتی که ایرادی در هر یک از مکانیزمهای خودرو توسط سرویسکار مشاهده شود، ایراد فنی در محل مشتری برطرف شده و در صورت عدم امکان رفع ایراد در محل مشتری خودرو برای بررسی دقیق تر به نمایندگی مجاز ارجاع میشود.
سرویسهای ادواری توسط متخصصان مجرب و آموزشدیده انجام میشود و بالاترین کیفیت و دقت را با کمترین اثرات زیستمحیطی تضمین میکند.
برای استفاده از هوم سرویس، مشتریان باید به سایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir یا اپلیکیشن مراجعه کنند و با ورود به منوی خدمات پس از فروش و قسمت نوبت دهی، درخواست سرویس در محل را ثبت کنند. کارشناسان قسمت برنامهریزی سرویس در محل ۲۴ ساعت قبل از تاریخ رزرو سرویس، برای انجام هماهنگی نهایی و اخذ آدرس، با مشتریان تماس حاصل خواهند کرد.
افتتاح مرکز خدمات VIP مدیران در نمایندگی 777
مرداد 1403: بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، در نمایندگی 777 رسما فعالیتش را آغاز کرد. خدمات پس از فروش VIP مدیران خودرو 777 با هدف ارائه خدمات بهینه در سریعترین زمان، با کادری مجرب از متخصصین صنعت خودرو و دارا بودن بالاترین امکانات تعمیرگاهی، هماکنون آماده خدمترسانی به مشتریان مدیران خودروست.
تعمیرگاه VIP نمایندگی مدیران خودرو 777 با بهرهگیری از 22 ایستگاه تعمیراتی، 8 ایستگاه بدنه و 3 ایستگاه دیتیلینگ و تیمی از تکنسینهای مجرب، آماده ارائه خدمات برای محصولات مدیران خودرو است.
همچنین سالن انتظار شیشهای یا لانژ تعمیرگاه VIP مدیران خودرو 777 نیز با توجه به معماری و امکانات آن، در زمره بهترینهای ایران در بین همه برندها است. در این سالن مشتریان ضمن پیگیری لحظهای مراحل تعمیرات یا دریافت سرویس برای خودرو، میتوانند از امکاناتی مثل پذیرایی ویژه، صندلی ماساژور و حتی بازی با کنسول PS-5 بهرهمند شوند و در پایان نیز خودرو پس از شستوشو در کارواش به آنها تحویل خواهد شد.
به منظور ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان گرامی، تعمیرگاه مدیران خودرو 777 پذیرای مشتریانی است که از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین نوبت خود را رزرو کردهاند.
نوبتدهی و پذیرش خودرو
با مراجعه به سایت MVMS.IR و دریافت نوبت در زمان مشخص به خدمات پس از فروش مدیران خودرو 777 مراجعه کنید. خودروی شما در سریعترین زمان توسط کارشناسان تخصصی، پذیرش خواهد شد. براساس توضیحات شما و بررسی کارشناسان، خودروی شما جهت اقدامات مورد نیاز وارد سالن تعمیرات خواهد شد.
كلينيك رنگ و بدنه خودرو
این بخش مجهز به دستگاه جک شاسی کامپیوتری سالن کوره رنگ خدمات احیای رنگ، پولیش و سرامیک بدنه است. همچنین این کلینیک از تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیت بالا برای تضمین بهترین نتیجه ممکن استفاده میکند.
سالن تعمیرات خودرو
این بخش شامل تعميرات كامل موتور و گیربکس دستگاه تنظیم فرمان کامپیوتری دستگاههای پیشرفته عیب یابی و جایگاه مخصوص تعمیرات خودروهای پلاگین هيبريد ( PHEV) است.
سالن دیتیلینگ خودرو
در این بخش خدمات تخصصی دیتیلینگ خودرو ارائه میشود که شامل نصب کاور و سرامیک بدنه و اعمال شیشه دودی است.
تعویض کامل اکسل برای X55های مشکوک به مشکل فنی
اردیبهشت 1403: شرکت مدیران خودرو، پس از حادثه خارج شدن اکسل عقب یک دستگاه خودرو X55پرو، فراخوانی را صادر کرد تا کل X55پروهای تولید شده در کشور را مورد بازبینی فنی قرار دهد. اکنون این شرکت در جمع خبرنگاران، توضیحاتی را ارائه داده است.
احمد معروفخانی، مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو، اظهار کرد این شرکت دارای 157 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر ایران است که به خودروهای برند ام وی ام خدمت رسانی میکنند. روند رضایت و خدمت رسانی به مشتریان در حال ارتقا است، البته به این مقدار بسنده نمیکنیم و به دنبال افزایش بهبود کیفیت خدمات هستیم. عملکرد نمایندگیها به صورت لحظهای بررسی میشود تا موارد مورد نیاز مشتریان برآورده شود.
شرکت مادر مدیران خودرو براساس شناسایی ریسک در برخی از محمولههای تامین کننده خود، نسبت به بررسی محصولات دستورالعمل بازنگری صادر نمود که شرکت مدیران خودرو نیز سریعاً نسبت به ابلاغ و اجرای آن در سطح شبکه نمایندگان خود اقدام نموده است و از مورخ 27/01/1403 بهصورت عملیاتی در سطح نمایندگان اقدام نمود. مشکل پیش آمده تنها برای یک ساپلایر و در یک قطعه تولیدی آن است و به کل زنجیره محصولات شرکت بست داده نمیشود.
وی افزود طبق ابلاغیه فراخوان که خدمات پس از فروش با اولویت بالا در شبکه خدمات اجرا کرد، تمامی نمایندگان از 8 صبح تا 8 شب هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل در حال خدمت رسانی هستند. امنیت اولویت اول ماست و در صورت مشاهده هر گونه ریسک، قطعه اکسل به طور کامل تعویض میشود.
آقای معروف خانی اظهار کرد خودرو ایکس 55 پرو بسیار با کیفیت و ایمن است، این خودرو کمترین آمار مراجعه به خدمات پس از فروش ما را دارد. ایکس 55 پرو در تستهای ایمنی معتبر دنیا مانند NCAP نمره بالایی دریافت کرد. این مدل سال گذشته از موسسه رتبه بندی معتبر J.D. Power به عنوان بهترین کراس اوور کامپت سال معرفی شد. این خودرو بسیار محبوب است و ما به تولید آن ادامه میدهیم. مدیران خودرو به نیمه مدت زمان فراخوان رسیده و تقریبا نصف خودروها نیز بررسی شده است. ، با این روند سرعت فراخوان و کیفیت آن را بسیار خوبی ارزیابی میکنیم، البته به دنبال کیفیت بهبود این روند هستیم.
وی درباره تصاویر اخیر خودرو ایکس22 نیز توضیح داد تامین کننده ایکس 55 پرو با ایکس 22 پرو متفاوت بوده و مشکلی وجود ندارد. ویدیو منتشر شده در فضای مجازی رو بررسی کردیم هیچ اطلاعاتی در سوابق خدمات پس از فروش مشتریان MVM وجود ندارد، در حال پیگیری برای یافتن اطلاعات مشتری و اطلاعات مربوط به حادثه هستیم. به محض دریافت اطلاعات موضوع را بررسی و اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
وی افزود شمار کل خودروهای دارای پارت نامبر نیازمند، 2159 دستگاه است. البته تمامی این خودروها دچار مشکل جدی نیستند ولی جزء پارت نامبرهایی هستند که باید بررسی شوند. در انتهای فراخوان جلسهای خواهیم گذاشت و تعداد نهایی خودروهایی که اکسل آنها عوض شده اعلام میشوند. این فراخوان در صورت نیاز تمدید پیدا میکند و تا آخرین ماشین حتما بررسی میشوند. ما از طریق پیامک هم اطلاع رسانی کردیم ولی از همین جا خواهش میکنم تمام دارندگان خودرو ایکس 55 پرو که هنوز بررسی نشدهاند حتما به نمایندگیهای پس از فروش ما مراجعه کنند.
جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو، طی کنفرانس خبری رسما عذرخواهی کرد و وعده داد تا به صورت مداوم کسب تجربه کنند و عملکرد را بهبود دهند. متن این عذرخواهی به شرح زیر است:
«اول از همه میخواهم از تمام رسانهایی که در این کنفرانس حاضر بودند تشکر کنم، شرکت توجه بسیار زیادی به این اتفاق داشت و این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد، در روند توسعه شرکت در سالهای گذشته، کیفیت و رضایت مشتریان اولویت ما بوده است.
شرکت میل به توسعه دارد و باعث میشود ما به صورت مداوم کسب تجربه کنیم و عملکرد خودمان را بهبود دهیم. میخواهم از تمامی مشتریان عذرخواهی کنم بابت این اتفاقی که رخ داد و شرکت مدیران خودرو در آینده قطعا کنترل کیفیت خود را افزایش خواهد داد.
همچنین میخواهم از این فرصت استفاده کنم و از شرکت استاندارد هم که در جهت بهبود روند به ما کمک کردند تشکر کنم. مطمئن باشید که شرکت مدیران خودرو در آینده تمرکز بیشتری به رضایت مشتریان خواهد داشت و سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه خواهد کرد. »
توقف شمارهگذاری X55 پرو
اردیبهشت 1403: پس از حادثه جدا شدن اکسل عقب خودرو X55 پرو، شرکت مدیران خودرو فراخوانی را صادر کرد تا به طور رایگان از 30 هزار خودرو X55 پرو سراسر کشور بازدید کند. اما اکنون سازمان ملی استاندارد، در اطلاعیه روز 19 اردیبهشتماه، نقص فنی این خودرو را مورد تایید ندانسته و ضمن تعلیق اعتبار تایید نوع خودروی مذکور، توقف شمارهگذاری آن را تا اطلاع ثانوی ضروری دانسته است. متن اطلاعیه به شرح زیر است:
«به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل X55پرو تولیدی شرکت مدیرانخودرو، تا اطلاع ثانوی شمارهگذاری این خودرو متوقف میشود.
بر همین اساس، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حملونقل و ماشینآلات سازمان ملی استاندارد ایران، در نامهای به پلیس راهور ناجا اعلام کرده است: برابر بررسیهای فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تایید نوع خودروی مذکور، ضروری است شمارهگذاری آن متوقف شود.»
فراخوان بازدید فنی برای تمام X55های سراسر کشور
اردیبهشت 1403: اخیرا مطلع شدیم که اکسل عقب یک دستگاه خودرو امویام X55 در جاده و حین حرکت، از خودرو خارج شده و دچار واژگونی خودرو شد. پس از این حادثه، شرکت مدیران خودرو در اقدامی بی سابقه و برای اولین بار در ایران، حدود ۳۰هزار خودرو X55 تولید شده از ابتدا تا کنون را جهت بررسی کامل فراخواند تا نگرانی ها از مشکلات احتمالی به حداقل برسد.
طرح بازدید فنی رایگان X55 از 18 اردیبهشت تا 6 خرداد ماه در سراسر نمایندگی های مدیران خودرو اجرا می شود و طی این 20 روز حتی در روز جمعه نیز پذیرش صورت خواهد گرفت.
نقص فنی در اکسل X55 پرو صحت دارد؟
اردیبهشت 1403: همه چیز پس از انتشار یک کلیپ کوتاه شروع شد؛ کلیپی که نشان میداد یک دستگاه X55 PRO درحالیکه در اتوبان کاشان-قم حرکت میکرد، دچار شکستگی اکسل عقب شده و پس از جدا شدن اکسل، خودرو نیز منحرف و نهایتا چپ میکند.
اما این پایان ماجرا نبود چراکه پس از انتشار این کلیپ، برخی رسانهها مدعی شدهاند که در روسیه و آفریقای جنوبی نیز گزارشات مشابهی درباره شکستگی اکسل این خودرو، منتشر شده و همین موضوع باعث نگرانی مالکان فعلی و خریداران آینده X55 PRO شده است.
پس از این ماجرا، شرکت مدیران خودرو، بیانیه رسمی خود را به شرح زیر صادر کرد:
«شرکت مدیران خودرو به محض اطلاع از حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو که در مسیر قم به کاشان دچار سانحه گردید با تشکیل تیم فنی متشکل از واحدهای مختلف برای بررسی صحت و سقم موضوع و اطلاع از اوضاع مصدومین اقدامات لازم را معمول و تیم مذکور را به محل حادثه برای بازدید از خودرو و دلجویی از سرنشینان خودرو به محل گسیل داشته و در کوتاهترین فرصت ممکن اطلاعات جامعی از کم و کیف این اتفاق را در راستای تنویر افکار عمومی و قاطبه مشتریان محترم که سرمایه اصلی و ماندگار شرکت هستند اطلاع رسانی خواهد کرد.
لذا این شرکت هرگونه حاشیه پردازی و تخریب اعتبار معنوی این شرکت را برنتابیده و به موازات بررسی اتفاق و جلب رضایت مشتری در فرض ثبوت قصور احتمالی در فرایند تولید با جبران مافات همزمان نسبت به پیگیری حقوقی عوامل آشکار و نهان در بزرگ نمایی آنچه اتفاق افتاده را نیز معمول خواهد داشت.»
بدیهی است که نقص فنی یک خودرو، نمیتواند دلیلی بر نقص تمام محصولات یک شرکت باشد اما زمانیکه چنین موضوعی تبدیل به دغدغه عمومی مشتریان این شرکت میشود، باید منتظر یک جوابیه شفاف از شرکت مدیران خودرو باشیم؛ جوابیهای که دلیل چنین اتفاقاتی را توضیح دهد.
البته ناگفته پیداست که بررسی دقیق این حادثه، نیازمند حضور تیمهای کارشناسی و بررسی همه جوانب این اتفاق است و ممکن است تا مدتی به طول بیانجامد. لذا به همه مالکان خودروهای X55 PRO توصیه میکنیم که به دور از هیاهوی رسانهای و اخبار فضای مجازی، منتظر اطلاعیههای رسمی شرکت مدیران خودرو بمانند.
امداد شبانهروزی مدیران خودرو برای سفرهای نوروز
اسفند 1402: امداد خودرو جاده ای شبانه روزی ام وی ام همچون سالهای گذشته، با تمام ظرفیت خود در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود و هر کدام از مشتریان مدیران خودرو در هر جاده کشور دچار مشکل شوند، امداد جاده ای شبانه روزی مدیران خودرو به یاری آنها میرسد.
ام وی ام دارای یکی از بزرگترین شبکههای امداد جاده ای در سراسر کشور است که به محض تماس مشتریان، نزدیکترین امدادگر را به محل اعزام میکند. ویژگیهای امداد خودرو جاده ای شبانه روزی مدیران خودرو به شرح زیر است:
. حضور بیش از ۱۰۰ خودروی امداد کاملا مجهز در سراسر کشور
. فعالیت شیفتی بیش از ۱۲۰ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور
. آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین
. میانگین زمان حضور در محل کمتر از ۳۰ دقیقه
. امدادرسانی جاده ای به صورت ۲۴ ساعته در تمام استانها
. پوشش تمام محورهای پر تردد نوروزی
. پوشش تمام محورهای اصلی کشور به ویژه محورهای پر تردد در ایام نوروز
. فعالیت انواع متخصصان خدمات پس از فروش مانند تعمیرکار، صافکار و غیره در ایام نوروز
لازم به ذکر است که کارشناسان ام وی ام در صورت امکان مشکلات فنی خودرو را در محل برطرف کرده و در کوتاهترین زمان خودرو را آماده ادامه سفر خواهند کرد، اما در صورت لزوم، خودرو به نزدیکترین نمایندگی مدیران خودرو منتقل شده تا توسط متخصصان مجرب، تعمیر شوند.
در طرح امداد نوروزی، بیش از ۱۰۰ خودرو امدادی و ۱۲۰ نمایندگی خدمات پس از فروش، از روز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در تمام استانها به ویژه محورهای پرتردد فعال هستند تا به مسافران نوروزی خدمترسانی کنند. برای برقراری ارتباط با امداد خودرو جاده ای شبانه روزی مدیران خودرو تنها کافیست با شماره ۴۹۰۸۲ -021 تماس برقرار کنید تا ضمن دریافت راهنماییهای لازم، سریعترین خودرو امدادی به محل حضور شما ارسال شود.
زمان رسیدن نیروهای امدادی متناسب با محل حضور درخواست کننده متغییر است. وضعیت ترافیک جاده، وضعیت آب و هوایی، تعداد درخواستهای لحظه ای در منطقه و مواردی از این دست، متغیر خواهند بود اما به طور میانگین خودرو امدادی در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل درخواست کننده حاضر خواهند شد.
کمپین امداد جادهای نوروزی فونیکس
اسفند 1402: کمپین امداد جادهای فونیکس با شعار «پشتیبان شما به وسعت ایران» شناخته میشود. این کمپین از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
به عنوان بخشی از تعهد مستمر خدمات پس از فروش فونیکس در خصوص رضایت مشتری، این واحد خودروهای بیشتری را به ناوگان امداد جادهای خود اضافه کرده است. گسترش ناوگان، خدمات سریعتر و کارآمدتری را به مشتریان ارائه میدهد. در کمپین نوروزی سال جدید، ۱۱۵ ایستگاه SOS در سراسر کشور وجود خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که کمک همیشه در دسترس است و مشتریان می توانند از طریق این آدرس spa.radshid.com (۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین) مکان خود را به صورت لحظهای به این واحد اعلام کنند.
خدمات پس از فروش فونیکس اکنون تمامی استان های کشور را پوشش می دهد. این پوشش سراسری گواهی بر تعهد فونیکس به مشتریان خود است و تضمین می کند که آنها می توانند در هر کجا که هستند به خدمات فونیکس دسترسی داشته باشند. فونیکس با درک اهمیت تعطیلات نوروزی، بازه زمانی امدادی را از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین اعلام کرده است. در این مدت، مرکز تماس فونیکس به صورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۰۸۲ پاسخگو خواهد بود.
بخشی از مراکز خدمات پس از فروش در نمایندگیهای این برند، حتی در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود. این بدان معنی است که مشتریان می توانند در هر زمان که به پشتیبانی نیاز داشته باشند، حتی در طول تعطیلات، روی فونیکس حساب کنند.
کمپین نوروزی امداد جادهای فونیکس، یک ابتکار جامع با هدف بهبود هر چه بیشتر تجربه مشتری است. با ناوگان گسترده امداد جادهای، افزایش تعداد ایستگاه های امداد، پوشش سراسری، مرکز تماس ۲۴ ساعته، مراکز خدمات فعال در طول تعطیلات و قرعه کشی هیجان انگیز، استاندارد تازهای را در خدمات پس از فروش شاهد خواهیم بود.
ارائه بیشترین گارانتی در بازار خودرو کشور توسط فونیکس
آذر 1402: برند فونیکس با گارانتی طولانی مدت خود که از همه رقبای بازار خودرو ایران نیز بیشتر است، استاندارد جدیدی را برای قابلیت اطمینان و خدمات پس از فروش تعیین کرده است.
ضمانت محصول، گواهی بر تعهد تزلزل ناپذیر برند فونیکس نسبت به کیفیت و رضایت مشتری است. فونیکس گارانتی ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری را برای تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس ارائه میدهد. همچنین به عنوان یک امتیاز اضافی، فونیکس یک بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۵ ساله یا ۱۰ نوبت را ارائه میدهد که تجربه بهتری را برای مشتریان رقم میزند.
اما دارندگان محصول پلاگین-هیبرید فونیکس، امتیاز بیشتری خواهند داشت. باتری تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید نیز تا ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر از گارانتی فونیکس بهره میبرد. نکته قابل توجه دیگر در مورد این خودرو، نصب رایگان یک ایستگاه شارژ خانگی از جانب واحد Home Service این برند، در کنار تقدیم یک شارژر همراه به مشتریان است.
تیگو ۷ پرو، نیز با گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزارکیلومتری عرضه میشود. برای تکمیل این گارانتی، فونیکس یک پکیج تعمیر و نگهداری رایگان ۲ سال یا ۶ نوبت را ارائه میدهد. این خدمات پس از فروش جامع تضمین میکند که دارندگان تیگو ۷ پرو میتوانند از تجربه رانندگی بینگرانی لذت ببرند، که با پشتوانه تعهد فونیکس به عالی بودن ضمانت میشود.
فونیکس افایکس ، محصول اسپرت و جوانپسند فونیکس، با گارانتی قابل توجه ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر ارائه میشود که به مالکان اطمینان پایداری در عملکرد خودرو را میدهد. بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۲ سال یا ۶ نوبت نیز برای فونیکس افایکس ارائه میدهد. این پشتیبانی جامع پس از فروش تضمین می کند که دارندگان فونیکس افایکس میتوانند از تجربه رانندگی خود لذت ببرند، با این اطمینان که فونیکس متعهد به رضایت آنهاست.
تعهد این برند به کیفیت، دوام و خدمات استثنایی به مشتریان، فونیکس را به عنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو متمایز میکند.
آغاز کمپین تابستانی مدیران خودرو
مرداد 1402: مدیران خودرو کمپین تابستانی خدمات پس از فروش ویژهای را برای مشتریان خود برگزار میکند. هدف از این کمپین، شناسایی و پیشگیری از مشکلات خودرویی مشتریان و رفع نیازهای آنها در فصل مسافرتهای تابستانی است و مدیران خودرو با بهرهگیری از شبکه نمایندگی خدمات پس از فروش گسترده خود قصد دارد تا با این کمپین، تابستانی آسوده را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.
کمپین تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو از تاریخ 14 تا 26 مرداد ماه به مدت دو هفته کاری اجرا میشود و در طول آن تمامی نمایندگیهای خدمات پس از فروش شرکت، میزبان مراجعین محترم تمامی برندهای مدیران خودرو خواهند بود. این کمپین شامل خدمات زیر است:
- بازدید رایگان
- 10 درصد تخفیف لوازم مصرفی ( شامل روغنموتور، روغن ترمز، ضد یخ، روغن گیربکس، روغن هیدرولیک، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، لنت ترمز)
- 5 درصد تخفیف تا سقف 500000 تومان برای تعمیرات سنگین بالاتر از 400000 تومان
- مایع شیشه شوی رایگان برای تمامی مراجعهکنندگان
در پایان مدت کمپین تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، از میان مراجعینی که در این بازه زمانی به نمایندگیهای مدیران خودرو مراجعه کرده باشند، 20 نفر به قید قرعه انتخاب شده و هدایای نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.
امداد 24 ساعته مدیران خودرو برای نوروز 1402
اسفند 1401: مدیران خودرو کمپین ۲۴ ساعته را برای ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار میکند. این کمپین با هدف ایجاد حس خوب و آرامش خاطر مشتریان و پشتیبانی فنی از خودروها در کمترین زمان ممکن از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار خواهد بود.در طول این کمپین بیش از 100 دستگاه خودرو امدادی و بیش از 200 نفر پرسنل متخصص در سرتاسر کشور آماده امدادرسانی هستند و مشتریان عزیز میتوانند در هر ساعت از شبانهروز از طریق شماره تماس 02147651 از خدمات امداد بهرهمند گردند.
در راستای ارتقا کیفیت خدمات، در تمامی مدت کمپین امداد 24 ساعته، بیش از 150 نمایندگی منتخب خدمات پس از فروش نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند بود. چنانچه مشتریان مدیران خودرو در طول ایام نوروز نیاز به مراجعه به نمایندگیهای خدمات پس از فروش داشته باشند، میتوانند از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر جهت پذیرش به نمایندگیهای منتخب مراجعه نمایند.
اقدام جدید ام وی ام برای ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان
دی 1401: برند امویام، برندی جوانپسند است که شاخص رضایت مشتریان آن همواره رو به افزایش است. امویام اکنون اقدام به ایجاد واحد customer operations نموده است. این واحد، نیازهای مشتریان را با روشهای تحلیل دقیق رفتار مشتریان و بررسی دیدگاههای آنان و همچنین با برگزاری نظرسنجیهای متعدد، بررسی و تحلیل میکند. همچنین در تلاش است با ارائه خدمات منحصربهفرد و جذاب به مشتریان ویژه این برند، گامی بلند در راستای استراتژی گسترش ارتباط مستقیم با مشتریان خود بردارد و درکنار تجربه لذتبخش رانندگی با محصولات این برند، بتواند رضایت را در سبک زندگی مشتریان نیز افزایش بدهد.
امویام از مشتریانش دعوت میکند که با ثبت اطلاعات و علاقهمندیهای خود و مطالعه شاخصهای یک مشتری ویژه و وفادار، به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ از امکانات و مزایای این عضویت ویژه بهرهمند شوند.
بخشی از امکانات و مزایای عضویت بهعنوان مشتری ویژه، عبارت است از:
- شرکت درقرعهکشیهای سالانه
- اختصاص هدایای روز تولد
- بهرهمندی از هدایای ویژه
- اولویت حضور در رویدادهای باشگاه مشتریان
- اولویت در تجربه استفاده از اکسسوریهای جدید
- اولویت در پروژههای تصویربرداری سبک زندگی
- اولویت در همکاریهای Co-Branding
- اولویت حضور در رویدادهای رونمایی و تست محصولات جدید
- اولویت شرکت در جلسات هماندیشی سالیانه با حضور مدیران ارشد
امویام قصد دارد مزایای بیشتری را در آینده فراهم کند. این برند به دنبال ایجاد تجربه منحصربهفرد لذت رانندگی درکنار لذت استفاده از خدمات خاص است.
کمپین زمستان 1401 مدیران خودرو
آذر 1401: شرکت مدیرانخودرو، کمپین زمستانی خدمات پس از فروش را به مناسبت فرارسیدن شب یلدا راهاندازی کرده که مختص محصولات امویام و فونیکس است. کمپین زمستانی از تاریخ 26 آذرماه تا 15 دیماه، به مدت 17 روز کاری، اجرا میشود. این کمپین با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات پیچیده خودرو و همچنین کاهش هزینههای تعمیرات، برگزار شده و خدمات زیر برای تمامی خودروها، چه با گارانتی و چه فاقد گارانتی، ارائه میشود:
- بازدید رایگان شامل مواردی از جمله عیبیابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، سیستم برف پاککن و شیشهشور، سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع ضد یخ رادیاتور، بازدید روغن موتور و روغن گیربکس و هیدرولیک و …
- 20 درصد تخفیف در خرید قطعات مصرفی شامل لنت ترمز، روغن ها، فیلترها و …
- تخفیف 80 درصدی اجرت تعویض
- پذیرایی از مشتریان و مالکین خودروهای امویام و فونیکس در زمان مراجعه به نمایندگیها
در پایان زمان برگزاری کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، بین مشتریانی که در این مدت به نمایندگیهای مدیرانخودرو برای دریافت خدمات مراجعه کردند قرعهکشی میشود و به 20 نفر از آنها جوایز ارزندهای اهدا خواهد شد. مشتریانی که در مراجعه به نمایندگیهای مدیرانخودرو بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه کردهاند، 300 هزار تومان اعتبار هدیه از مدیرانخودرو دریافت میکنند تا 8 ماه فرصت استفاده از آن را دارند.
اخبار شرکت مدیران خودرو
جدیدترین خبرهای شرکت مدیران خودرو، شامل شرایط فروش ام وی ام، شرایط فروش اقساطی چری، شرایط فروش اعتباری فونیکس، قیمت لوازم یدکی ام وی ام و چری، همچنین آخرین اخبار طرح جایگزینی خودروهای کارکرده امویام و چری با خودروهای نو و همچنین شرایط تعویض خودروهای قدیمی با محصولات جدید مدیران خودرو را در مقالات منتخب زیر مطالعه کنید:
- شرایط ثبت نام چری
- شرایط ثبت نام فونیکس
- شرایط ثبت نام ام وی ام
- شرایط اقساطی مدیران خودرو
- طرح جایگزینی مدیران خودرو
- قیمت محصولات مدیران خودرو
همچنین اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت مدیران خودرو هستید، پیشنهاد میکنیم که خواندن مطلب قیمت لوازم یدکی ام وی ام را نیز از دست ندهید.
نویسنده : مریم سادات نوری