• شرايط فروش نامي خودرو
  • شرايط فروش نامي خودرو

راه‌اندازی 11 نمایندگی نامی خودرو

شرایط فروش نامی خودرو پیشرو (فروردین 1403)

28 فروردین 1403 11:54

راه‌اندازی 11 نمایندگی نامی خودرو

فروردین 1403: شرکت نامی خودرو، عرضه‌کننده محصولات نیسان، در اولین گام با درک نیاز مشتریان و همچنین برای اثبات اینکه مسیر و شیوه تفکر متفاوتی با سایر شرکت های نوپا در پیش گرفته است، توسعه و گستردگی نمایندگی و شبکه خدمات پس از فروش را در اولویت و دستور کار خود قرار داده است. یعنی در شرایطی که هنوز نیسان های نامی خودرو راهی بازار نشده و کمتر از یک سال از عمر این شرکت می گذرد، موفق شده است ۱۱ نمایندگی را راه اندازی و آماده ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای نیسان کند.

 اقدام این شرکت نشان می‌دهد که نامی خودرو از همین ابتدا به دنبال تثبیت جایگاه و نام نشان تجاری خود است و از سوی دیگر جایگاه و محبوبیت نیسان در ایران را نیز به خوبی می شناسد. نامی خودرو در این نمایندگی‌ها نه تنها به محصولاتی که خود عرضه می کند سرویس دهی خواهد کرد، بلکه نیسان‌هایی که سال های پیش و توسط شرکت های دیگر به بازار آمده‌اند نیز می توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

لیست خودروهای وارداتی نامی خودرو پیشرو

بهمن 1402: با اضافه‌شدن نام قشقایی به خودروهای موجود در سامانه یکپارچه، حالا تعداد محصولا وارداتی شرکت نامی خودرو از برند نیسان، به چهار دستگاه رسیده است:

خودروهای وارداتی شرکت نامی خودرو پیشرو
ردیف مدل خودرو نوع فروش کاتالوگ
1 نیسان سیلفی عادی دانلود
2 نیسان کیکس عادی دانلود
3 نیسان قشقایی عادی دانلود
4 نیسان ایکس تریل عادی دانلود

*اطلاعات فوق از سامانه یکپارچه وارداتی گرداوری شده است.

رونمایی سه محصول وارداتی نیسان در ایران

آبان 1402: نامی خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات نیسان در ایران، سه محصول این خودروساز ژاپنی را برای بازار خودرو ایران رونمایی کرد. در جریان این رونمایی، سه خودرو نیسان سیلفی، نیسان کیکس و نیسان ایکس تریل معرفی شدند.

سید رضا فاطمی فرد، مدیرعامل نامی خودرو، اعلام کرد که ۱۵۰۰ دستگاه خودرو نیسان توسط این شرکت خریداری و وارد ایران خواهند شد. قیمت میانگین این خودروها ۲۰ هزار دلار بوده که سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون دلاری (هزار و پانصد میلیارد تومان) این شرکت را برای واردات نیسان نشان می‌دهد. این سه محصول از سه مبدا چین، ژاپن و برزیل وارد کشور خواهند شد.

(عکس: خودروبانک)

وی افزود ثبت سفارش‌ها توسط نامی‌خودرو انجام و در سازمان توسعه تجارت تأیید شدند. ۲ هزار خودرو در مسیر واردات به ایران است که مجوزها در این زمینه دریافت شدند. در بخش دیگری از وزارت صمت و در سامانه جامع گارانتی هم اطلاعات فنی خودروها و نمایندگی‌ها را ثبت کردیم. نخستین نمونه‌های وارداتی از خودروهای نیسان به کشور رسیده و مراحل اخذ استانداردها در حال طی‌شدن است. در دو تا سه هفته پیش رو وارد سامانه یکپارچه فروش وزارت صمت می‌شویم. این بدان معناست که از ماه آینده، علاقمندان به این محصولات می‌توانند اقدام به ثبت سفارش برای خرید خودروهای نیسان نمایند. تلاش داریم تعهداتی درست و به موقع ایجاد کنیم. در گام بعدی هدف این است که قیمت‌گذاری صحیح باشد و به تعهدات خود عمل کنیم. درشرایطی که برخی گروه‌های خودروسازی در امر تحویل خودرو باعث نارضایتی مردم شدند، ما در تلاش هستیم تا موجبات رضایت آن ها را فراهم کنیم. در بخش فروش هم به دنبال روش‌های لیزینگ و تنوع گونه‌های فروش خواهیم بود.

آقای فاطمی فرد اظهار کرد که مجموعه تست درایو برای مشتریان نامی خودرو فراهم شده‌است. این امکان موجب خواهد شد تا مشتریان پیش از انتخاب محصول مورد علاقه خود، آن را تجربه کنند. یکی دیگر از اقدامات دیگر نامی خودرو، تحویل درب منزل خودروهای نیسان است. در جریان این رونمایی بیان شد که شماره‌گذاری خودروها هم مانند راهور، درب منزل انجام خواهد شد. مالکان خودروهای نیسان در ایران آموزش‌های لازم را خواهند دید تا با مسائل فنی این خودرو آشنا شوند. نامی خودرو از همان ابتدا همراه مشتریانش خواهد بود.

(عکس: خودروبانک)

وی درباره خدمات پس از فروش گفت حداقل با ۱۰ نمایندگی در ۱۰ شهر بزرگ کار را شروع کرده‌ایم. در سال آینده نیز ۱۰ نمایندگی در ۱۰ شهر کوچک را راه‌اندازی خواهیم کرد. نمایندگی‌ها در شهرهای تهران، شیراز، آذربایجان غربی، گرگان، مشهد، آمل و … فعال شدند. در تمامی نمایندگی‌ها از قطعات استاندارد استفاده خواهد شد. تا آخر سال جاری، ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ از انواع محصولات وارداتی نیسان به مشتریان تحویل خواهد شد. همچنین سرویس خودروها در موارد سبک، درب منزل انجام خواهد شد. واحد خدمات پس از فروش هم با گروه امداد خودرو همکاری نزدیکی خواهند داشت تا خودرو هیچ‌کدام از مشتریان در راه نمانند. در باشگاه مشتریان نیز آفرهای ویژه‌ای به آن ها عرضه خواهد شد.

(عکس: خودروبانک)

آقای رشیدی کوچی، نماینده مجلس، نیز در این رونمایی حضور داشت و واردات خودروهای نیسان را خوب و امیدبخش خواند. وی اظهار کرد یکی از خوشحال‌ترین افراد من هستم. دلیل آن این است که اگر امشب رونمایی از خودروهای وارداتی را داریم با تحمل سختی‌های زیادی بود که واردات خودروهای نو و کارکرده قانون شد. دولت‌ها نمی‌توانند رفتاری سلیقه‌ای در واردات داشته‌ باشند. دلیل خوشحالی بعدی این است که همیشه اعتقاد داشتم بعضی‌ها از واردات خودرو ناراحت شدند. اما آحاد مردم خوشحال شدند. اعتقاد دارم مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند. واردات خودروها که سرعت گرفت باید به عنوان کالای مصرفی در اختیار مردم باشد و نه سرمایه‌ای. بعد از تصویب این قانون در مجلس که با همت نماینده‌ها و رئیس مجلس محقق شد، امیدواریم قوه مجریه با کمی خوش‌سلیقگی بیشتر و یا کاهش تعرفه‌ها و سود بازرگانی و… اجازه بدهد این خودرو ۱۵ هزار دلاری حداکثر ۲۲-۳ هزار دلار به دست مردم برسد. نه ۳۵-۶ هزار دلار. کاری نکنیم که خودروهای اقتصادی در کشور ما به خودروهای لوکس تبدیل شود.

(عکس: خودروبانک)

امیدواریم در آیین‌نامه‌های آتی خودروهای بیشتر با کیفیت بهتری مثل خودروهای هیبریدی وارد کشور شود. خیلی‌ها انتقاداتی دارند که این ماشین ها گران است. بله نباید خودروی ۶۰۰ میلیونی را سازمان حمایت از مصرف‌کننده یا شورای رقابت به دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تبدیل کند. اما هر شروعی سختی های دارد و هر کسی در حد وظیفه باید پیگیر حل این مشکلات باشد. ما محکوم هستیم به طی‌کردن مسیری که شروع کردیم. کم و کاستی ها رو مشخص کنیم و در برابر زیاده خواهی عده بایستیم و نباید ناامید شویم. تناورشدن این درخت به نفع مردم و دولت و حتی خودروساز است. ان شاالله با شکسته‌شدن انحصار شاهد حرکت به نفع مردم باشیم. در این مراسم، کاتالوگ رسمی سه محصول نیسان نیز منتشر شد.

چرا خودروهای نیسان فروخته نشدند؟

آبان 1402: آقای سیدرضا فاطمی‌فرد، مدیرعامل شرکت نامی خودرو پیشرو، در اولین مصاحبه مطبوعاتی این شرکت، جزییات تازه‌ای درباره چگونگی فروش و عرضه خودروهای وارداتی نیسان در بازار ایران را ارائه کرده است.

براساس گفته‌های مدیرعامل نامی خودرو، این شرکت برنامه واردات 1500 دستگاه از محصولات نیسان را تا پایان سال 1402 دارد اما به دلیل عدم تخصیص ارز، هنوز این خودروها به مرحله فروش و عرضه در سامانه یکپارچه نرسیده است. البته آقای فاطمی‌فرد گفته که ثبت سفارش و خرید خودروها انجام شده و حتی برخی از خودروها نیز بارگیری شده و در راه ایران است.

(عکس: خودروبانک)

مدیرعامل نامی خودرو همچنین گفته که پس از کسب مجوزهای لازم، عرضه نیسان‌ وارداتی از طریق هفت نمایندگی این شرکت در ده کلانشهر ایران انجام شده و خودروهای فروخته شده نیز درب منزل، تحویل خریداران می‌شود.

آقای فاطمی فرد بابیان این موضوع که این شرکت تلاش کرده تا تمامی نمونه‌های وارداتی، فول‌ترین نسخه ممکن و قابل‌دسترس باشند گفت: تنها یکی از چهار محصول وارداتی نامی خودرو در نسخه فول، سقف قیمتی تعیین‌شده برای واردات خودرو را رد می‌کند که برای آن خودرو هم مذاکرات با نهادهای مربوطه در جریان است تا بهترین و مجهزترین نسخه آن امکان وارد شدن به کشور را پیدا کند.

نکته جالب توجه دیگر این است که سه مدل دیگر وارداتی نامی خودرو، ساخت ژاپن نیستند بلکه دو مدل در سایت نیسان چین ساخته شده‌اند و یک مدل دیگر نیز تولید نیسان هندوستان است.

ترخیص محصولات نیسان از گمرک

مهر 1402: بر اساس تصاویر و اخبار موجود، خودروهای وارداتی نیسان متعلق به شرکت نامی خودرو، از گمرک ترخیص شده و وارد کشور شدند. تا به حال فقط سه محصول متفاوت نیسان از گمرک ترخیص شده که از کارخانه ها و سایت های تولید مختلف این شرکت در نقاط مختلف دنیا خریداری شده اند.

عکس‌ها نشان می‌دهند که این سه محصول شامل مدل‌های کراس‌اور کیکس، کراس‌اور روگ  و سدان سیلفی هستند. مشخصات فنی و سطح آپشن‌ها هنوز دردسترس نیست.

واردات خودروهای نیسان توسط نامی خودرو

مهر 1402: مسئول واردات و عرضه محصولات نیسان در ایران، شرکت جهان نوین آریا بوده است که  دو خودرو نیسان جوک و ایکس تریل را به بازار فرستاد. با توجه به تجربه خوب شرکت عرضه کننده و خاطره خوب خریداران از نیسان، احتمال می‌رفت که در دور جدید واردات نیز جهان نوین آریا اقدام به عرضه خودروهای نیسان کند. اما طبق اخبار موجود، شرکت نامی خودرو پیشرو برای واردات نیسان پیش قدم شده است.  این شرکت تاکنون ۵ هزار دستگاه نیسان را ثبت سفارش کرده است.

باتوجه به تحریم ها، به نظر می‌رسد این بار نیسان‌های واردشده به ایران، در چین مونتاژ شده باشند. با این حال، هنوز به طور قطع مشخص نشده نیسان‌هایی که قرار است به ایران بیایند، ژاپنی هستند یا این که آنها نیز از چین وارد کشور خواهند شد.

شرکت نامی خودرو پیشرو هم اکنون 5 نمایندگی خدمات پس از فروش در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، شیراز و آمل دارد. هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که نامی خودرو پیشرو تنها وارد کننده خودروهای نیسان خواهد بود یا خیر. اما آنچه که منابع گمرکی اطلاع داده‌اند، تاکنون نمونه خودروهای نیسان سیلفی، سیفی هیبرید، آلتیما، کیکس، قشقایی و ایکس‌تریل وارد ایران شده است.


بررسی محصولات نامی خودرو در بازار

برای آشنایی با خودروهای وارداتی شرکت نامی خودرو و همچنین جهت آشنایی با مشخصات فنی به همراه امکانات و آپشن‌های محصولات وارداتی نامی خودرو پیشرو، مقالات زیر را مطالعه کنید:

. بررسی خودرو نیسان سیلفی نامی خودرو
. بررسی خودرو نیسان کیکس نامی خودرو
. بررسی خودرو نیسان ایکس تریل نامی خودرو
. بررسی خودرو نیسان قشقایی نامی خودرو

آرشیو

کاتالوگ نیسان کیکس وارداتی

29 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ نیسان سیلفی وارداتی

29 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

کاتالوگ نیسان قشقایی وارداتی

29 بهمن 1402
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
ناشناس 1402/8/23
آخه ما چی بگیم ، واقعاً مگه نظر ما اصلاً مهم هست، کدوم دیدگاه ، این همه خودرو تریلی تریلی میره و معلوم نیست از کجا میاد و کجا میره اونوقت ما بایستی نهایتاً سوار لگن بشیم ، کی میدونه این ارز تخصیصی به کی تعلق میگیره و آخر سر کی نوش میکنه ، اما ما فقط نگاه از قسمت دیدگاه فقط دید
پاسخ
0
0
0
Reza1976 1402/7/20
پس سلطان بزرگ...... مورانو چی؟؟!!
پاسخ
0
0
1
داشغلام 1402/7/20
خدایا شکرت
پاسخ
0
0
1