• نيسان قشقايي 2024 نامي خودرو

نسل دوم به جای نسل سوم آمد!

بررسی نیسان قشقایی نامی خودرو

9 تیر 1403 14:26

واردات نسل دوم قشقایی به ایران

تیر 1403: با ورود اولین محموله از خودروهای نیسان قشقایی وارداتی، حالا مشخص شده است که برخلاف آنچه که تصور می‌شد، شرکت نامی خودرو پیشرو به جای عرضه نسل سوم قشقایی در ایران، تصمیم گرفته تا فیس‌لیفت نسل دوم این خودرو را به کشورمان بیاورد. 

واردات نسل دوم قشقایی به کشورمان، درحالی اتفاق افتاده است که شرکت نامی خودرو در زمستان 1402، کاتالوگ و اطلاعات مربوط به نسل سوم این خودرو را منتشر کرده بود.

کاتالوگ نیسان قشقایی وارداتی

بهمن 1402: با اطمینان می‌­توان گفت که مدل قشقایی برای شرکت نیسان اهمیت زیادی دارد چراکه تاکنون بیش از 3 میلیون دستگاه از این خودرو در سراسر جهان به فروش رسیده است.

برای سال 1403 شرکت نامی خودرو پیشرو، درصدد عرضه سومین نسل از این کراس‌اور جمع‌وجور است، که با تغییراتی اساسی در قسمت ظاهری و بخش فنی، می‌تواند موفقیت نسل‌های گذشته‌اش را تکرار کند.

کاتالوگ نیسان قشقایی 2024 وارداتی (PDF)


امکانات نیسان قشقایی نامی خودرو

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی شرکت نامی خودرو پیشرو، نیسان قشقایی وارداتی بازار ایران، دارای امکانات زیر است:

. سیستم کنترل پایداری
. قفل کنترل مرکزی
. کمک حرکت در سربالایی
. اتوهلد
. ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای
. ترمز دستی برقی
. سنسور باد تایر
. سنسور نور
. دی‌لایت
. کنترل سیستم صوتی روی فرمان
. استارت دکمه‌ای
. نمایشگر 9 اینچی لمسی
. 4 اسپیکر
. برف‌پاک‌کن عقب
. فرمان برقی
. فرمان دی‌تایپ
. ترمز کمکی فشار مضاعف
. و ...

مشخصات فنی نیسان قشقایی نامی خودرو

نیسان قشقایی نامی خودرو به موتور 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که 139 اسب‌بخار قدرت و 184 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی حاصل از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

برای نسل جدید نیسان قشقایی، در محور جلو از سامانه مک‌فرسون استرات و در محور عقب از سیستم مولتی لینک استفاده شده ضمن این‌که سیستم فرمان هم مورد بازبینی قرار گرفته تا نسل جدید نیسان قشقایی واکنش بهتری به فرامین راننده نشان دهد.


فروش نیسان قشقایی در ایران

برای اطلاع از قیمت نیسان قشقایی وارداتی و همچنین جهت آگاهی از نحوه فروش نیسان قشقایی و پیش فروش قشقایی جدید در بازار ایران، مقاله شرایط فروش نامی خودرو را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران