• شرايط فروش دافران شايان ديزل
  • شرايط فروش کاميون باري دافران
  • شرايط فروش شايان ديزل
  • شايان ديزل دافران H7
  • DAFRAN H7-480EEV
  • شايان ديزل دافران H7
  • شايان ديزل دافران H7
  • شايان ديزل دافران H7

پیش فروش کامیون و کامیونت دافران

شرایط فروش شایان دیزل و ثبت نام کامیون دافران (اسفند 1402)

16 اسفند 1402 10:47

پیش فروش محصولات دافران: اسفند 1402

شرایط پیش فروش دافران با قیمت قطعی، ویژه اسفندماه 1402 اعلام شد. در این مرحله از فروش شایان دیزل، مشتریان برای نخستین‌بار امکان خرید کامیونت Q1 را هم مطابق جدول زیر دارند:

پیش فروش کامیون دافران شایان دیزل

براساس بخشنامه پیش فروش شایان دیزل، قیمت خودروها قطعی بوده و استفاده از تسهیلات اعتباری، فقط برای متقاضیان خرید کشنده 44 تن دافران امکان‌پذیر است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش دافران (PDF)

فروش لیزینگی کشنده دافران: آذر 1402

شرایط فروش اعتباری شایان دیزل ویژه آذرماه 1402 اعلام گردید. در این مرحله از ثبت نام کشنده دافران H7، متقاضیان این محصول می‌توانند با پیش پرداخت 2 میلیاردو 700 میلیون تومان، جهت خرید اعتباری کامیون دافران اقدام نمایند:

پیش فروش کشنده دافران اچ 7 شایان دیزل

براساس بخشنامه فروش اقساطی شایان دیزل، مدت بازپرداخت اقساط، حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اعتباری کشنده دافران (PDF)

خدمات پس از فروش شرکت شایان برای دافران 

مهر 1402: شرکت شایان یدک همراه یار (شایان یدک) زیرمجموعه شایان دیزل است که وظیفه خدمات رسانی، امداد و تأمین قطعات محصولات شایان دیزل را بر عهده دارد.

کاوه سلگی، مدیر نمایندگی مرکزی شایان دیزل، اعلام کرد دافران H7 یک محصول سفارشی است. مشخصات فنی در کاتالوگ آمده است، اما به عنوان اصلی ترین وجوه تمایز این محصول می توان به هماهنگی کامل موتور و گیربکس و همچنین خدمات پس از فروش شایان دیزل اشاره کرد. این محصول اصالتاً ساخت کارخانه چنگ‌لانگ و زیرمجموعه دانگ فنگ است. ممکن است این محصول را با همین شکل و قیافه در چین ببینید اما غیرممکن است که با مشخصات محصولی که در ایران عرضه شده است، بتوانید آن را خریداری کنید. سرمایه گذاران و مالکان شرکت به دلیل سال ها تجربه و شناخت نقاط ضعف و قوت خودروهای سنگین محصول را به صورت کاملاً سفارشی برای تولید آماده کرده اند. به عنوان مثال، گیربکس ZF، سیستم ترمز وبکو و سیستم سوخت‌رسان بوش در نمونه تولیدی در چین نبود و به سفارش شایان دیزل از آن ها استفاده کردند. در واقع، چنگ لانگ به سفارش شایان دیزل با شرکت هایی مانند ZF ، وبکو، دانا و بوش وارد مذاکره شد، زیرا شایان دیزل محصول را با مشخصات مورد نظر خود سفارش گذاری کرده بود. در واقع، شرکت چینی با توجه به سفارش شایان دیزل و این محصول مشخصاً با شرکتی مانند ZF و سایر شرکت های معتبر جهانی وارد مذاکره و همکاری شد.

وی افزود البته این محصول مشخصات فنی خوب و قابل قبولی دارد و توانسته است طی مدت زمانی که از عرضه اش می گذرد، سهم بازار مناسبی کسب کند، اما اگر تمایز دافران H7 مشخصاً باید به هماهنگی موتور و گیربکس، تجهیزات رفاهی مناسب و یه صورت استاندارد و همچنین خدمات پس از فروش است. راننده‌های قدیمی و کارکشته می‌گویند خیلی مهم است که موتور و گیربکس به هم بیایند. خوشبختانه موتور و گیربکس از نظر توان و خروجی با هم خوب هماهنگ هستند. در نتیجه، یکی از نقاطی که می‌تواند ما از سایر رقبا را متمایز کند، این است که توان موتور و خروجی گیربکس دافران با هم هماهنگ است. وجه تمایز دیگر، خدمات پس از فروش است، امری که می تواند یک شرکت را به شرکتی تبدیل کند که بماند. در محصول شایان دیزل، به درخواست شرکت، برخی آیتم ها روی آن نصب و به آن اضافه شد. از جمله این که، گیربکس ترکسون به درخواست ما از ZF خریداری شد. همچنین سیستم سوخت‌رسانی از بوش، سیستم ترمز از وبکو به سفارش شایان دیزل خریداری و نصب شد. در واقع، این سفارش باعث شد چنگ لانگ مشخصاً با آن ها وارد مذاکره شود و این تکنولوژی را برای خودشان بیاورند و بازار جدیدی ایجاد کنند برای صادرات. بنابراین یک بخش خود محصول و دیگری خدمات پس از فروش مناسب است. برندهای زیادی را می توان نام برد که به دلیل عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب، خود به خود حذف شدند، یعنی کسی نخواسته بود آن ها را حذف کند. بعضاً خودروهای خوبی هم بودند، اما خدمات پاشنه آشیل آن‌ها شد و حذف شدند.

طبق گفته‌های وی، با توجه به شناخت بازار، نقاط ضعف و قوت تلاش کرده ایم تا به امروز تمام قطعات این خودرو را تأمین کنیم. خوشبختانه هر سه انبار شرکت پر از قطعات است. کالاهای در انتظار ترخیص در گمرک داریم و همچنین سفارش گذاری های جدید هم صورت گرفته و در راه است. ضمن این که قطعه داشتن یک بحث است؛ بحث مهم و حساس، امدادرسانی به خودروهای تجاری است که باید بتوانیم این نوع خودروها را پوشش بدهیم و ساپورت کنیم، چون این نوع خودروها مانند سواری نیستند که از نقطه ای که متوقف شده اند بتوان به راحتی آن ها را حرکت داد و جابه‌جا کرد، بلکه باید خدمات  را در محل ارائه کنیم. با توجه با این که دافران اولین خودروی تجاری بود که توانست استانداردهای ۸۵گانه را کسب کند و در مسیرهای ترانزیتی هم تردد دارد، باید بتوانیم به این خودروها را در این مسیرها هم خدمات رسانی کنیم. دارندگان این محصول در روسیه، ارمنستان و ترکیه از شایان دیزل خدمات می خواهند، یعنی اگر اتفاق بیافتد، باید این توانایی را داشته باشیم که در این مناطق به آن‌ها خدمات رسانی کنیم. بنابراین تجهیز تیم فنی برای شایان دیزل یک مقوله بسیار مهم به شمار می آید. این مهم است که بتوانیم تیم فنی را طوری تجهیز کنیم که از طریق تلفن و با همکاری خود راننده بتوان مسأله را بر طرف کرد. شاید مشکل در حد تعویض یک فیوز باشد و نیاز به توقف کشنده و معطل شدن راننده نباشد، به خصوص این که، باید بعد مسافت را نیز در نظر گرفت، بنابراین تیم فنی ما باید بتواند با راهنمایی از راه دور با برطرف کردن مشکل، یا نتیجه مطلوب را بگیرد یا این که خودرو را به یک نقطه امن برساند.

مدیر نمایندگی مرکزی شایان دیزل ادعا کرد خوشبختانه تا امروز موفق بودیم این کار را انجام بدهیم و زیر ۲۴ ساعت امدادرسانی کردیم. البته نمی‌گویم هیچ وقت مشکل تأمین قطعه نداشتیم و ممکن است زمانی به دلایل تحریمی و یا تأمین ارز، قطعه ای چند روزی با وضعیت اضطراری روبه‌رو شده است که خوشبختانه دیگر از این بحران ها عبور کرده ایم و مشکلی در تأمین قطعات نداریم، و یا شاید در یک نمایندگی بنا به دلایلی موجودی قطعه ای به صفر رسیده است، اما با تأمین سریع از انبار مرکزی و یا نمایندگی مرکزی یا سایر نمایندگی ها اجازه نداده ایم خودرویی متوقف شود و به اصطلاح بخوابد.

آقای سلگی همچنین در خصوص توسعه شبکه نمایندگی ها با اشاره به این که در حال حاضر در استان‌هایی که پرتردد هستند نمایندگی فعال داریم، مانند فارس، اصفهان، خراسان و…، و تفکرمان این است که  باید در هر استانی حداقل یک نمایندگی داشته باشیم؛ حداقل یک نمایندگی که بتوانیم ایده زیر ۲۴ ساعت امدادرسانی را با بهترین کیفیت داشته باشیم. در حال حاضر، بیش از ۳ هزار دستگاه از محصول شایان دیزل در حال تردد هستند. قطعاً با عرضه بیش تر و محصولات جدید تعداد خودروهای در حال حرکت به مراتب بیش تر خواهد شد، بنابراین گستردگی شبکه باید به نوعی باشد که بتوانیم با همان فلسفه و تفکری که داریم، خدمات مد نظر را ارئه دهیم، بنابراین گستردگی و توزیع مناسب شبکه نمایندگی یکی از ضروریات آینده شرکت است. با توجه به تردد خودروهای شایان دیزل در مسیرهای ترانزیت درصدد این هستیم در کشورهای دیگر مانند ترکیه، نمایندگی خدمات و تعمیرگاه تأسیس کنیم. توسعه شبکه نمایندگی های شایان دیزل یکی از الویت های سیاست های شرکت است. حتی اگر بنا به هر دلیلی برای مدتی فعالیت های ما فریز شود، در این حالت نیز موظف به ارائه خدمات به بهترین شکل هستیم.

وی افزود در مورد گسترده کردن شبکه نمایندگی صرفاً به تعدد فیزیکی فکر نمی کنیم. در واقع، به دنبال نمایندگی هایی هستیم که بتوانند براساس استانداردهای ما به مشتریان خدمات ارائه دهند. به عنوان مثال، در حال حاضر، در اطراف تبریز، اردبیل و کازرون در حال مذاکره‌ایم. با این حال، به احتمال بسیار زیاد تا آخر سال سه نمایندگی جدید افتتاح و به مجموعه خدمات شایان دیزل افزوده می شوند. در شایان یدک، هم نمایندگی سرویس سریع و هم نمایندگی تعمیرات داریم. اول با سرویس شروع می‌کنیم، که در اصل، یک محک برای طرفین است. دو-سه ماه با سرویس جلو می‌رویم و آرام آرام خدمات دیگر اضافه می شود. نیروهایشان آموزش های لازم را می بینند و بعد در صورت احراز استانداردهای مد نظر، همکاری به عنوان نمایندگی شایان دیزل آغاز می شود.

پیش فروش کامیون باری دافران: مهر 1402

شرکت شایان دیزل، شرایط پیش فروش کامیون باری دافران 6x2 را برای اولین‌بار اعلام کرد. ثبت نام دافران از طریق نمایندگی‌های مجاز این شرکت امکان‌پذیر است:

شرایط پیش فروش شایان دیزل - مهر 1402
مدل دافران باری 6x2
پیش پرداخت 1 میلیاردو 500 میلیون
موعد تحویل اسفند 1402
مدل خودرو 1403

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

تسهیلات ویژه برای خریداران کشنده دافران

اردیبهشت 1402: امیرحسین لونی، معاون فروش و بازاریابی شرکت شایان دیزل، اعلام کرد شایان دیزل قصد دارد در یک طرح جامع لیزینگی کشنده‌های دافران را با تسهیلات ویژه تا سقف مبلغ 2 میلیارد تومان به مشتریان خود عرضه نماید.

وی توضیح داد این طرح فروش با اعطای تسهیلات از روز 23 اردیبهشت ماه شروع و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.  دراین طرح کشنده های دافران هم بصورت فروش فوری و هم پیش فروش با موعد تحویل شهریور ماه سال جاری عرضه خواهند شد و تمامی مشتریان محترم به ترتیب اولویت ثبت نام می توانند از تسهیلات ویژه این طرح بهره‌مند شوند. قابل ذکر است کشنده DAFRAN H7  با مشخصات فنی بسیار متمایز، و بهره مندی از موتور پرقدرت و کم استحلاک 480 اسب بخار، با گیربکس  اتوماتیک ZF TRAXON   با اینتاردر 5 زمانه و رادار جلو و دوربین خط خوان، چراغ روز و امکانات رفاهی استاندارد مانند کولر درجا و یخچال با استاندارد آلایندگی EURO 5 EEV می تواند جهت حمل و نقل کالاهای خطرناک با نصب انواع کاربری ها اعم از کمپرسی ویخچال ،چادری و کفی و ... درجاده های داخل و خارج از کشور بدون هیچ محدودیتی تردد نمایند.

متقاضیان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی، با مراجعه مستقیم به نمایندگان مجاز این شرکت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

دافران H7 به سیستم حمل و نقل کالای خطرناک مجهز شد

بهمن 1401: معاون فنی و مهندسی شرکت شایان دیزل خبر داد که کشنده دافران استاندارد ADR از سازمان ملی استاندارد ایران را دریافت کرده و با دارا بودن استاندارد ۸۵گانه اتحادیه اروپا، ایمن‌ترین کامیون تولید داخل ایران است.

شایان دیزل سیستم ضدجرقه ADR را بروی محصولات دافران نصب کرده و موفق به کسب مجوز حمل مواد قابل اشتعال و خطرناک در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای شده است.

با توجه به استانداردهای GGVS آلمان و ADR اروپا، تمامی خودروها و وسایل نقلیه موتوری که برای حمل کالاهای قابل اشتعال و خطرناک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، باید مجهز به مدار الکتریکی مستقل از سیم‌کشی خودرو، شامل واحد کنترل الکترونیکی (ECU) و فرمان دهنده، اتصالات، سوکت‌ها و سیم‌کشی خاص و سوئیچ‌های اضطراری جهت قطع جریان برق خودرو مابین باتری و دینام باشند. این سیستم توسط کلید برق ضد انفجار که از بیرون و داخل کابین راننده عمل می‌نماید، قابلیت قطع جریان الکتریکی و جمع‌آوری کامل الکتریسیته ساکن موجود در سیستم برق خودرو را داشته و ایمنی کامل تجهیزات را در مواقع خطر فراهم می‌نماید.

کامیون کشنده دافران کلیه استانداردهای 85گانه اتحادیه اروپا را در زمینه‌های مختلف مانند Euro 5 and EEV  engines شامل آلایندگی پایین،‌‌ ایمنی بالا و… را اخذ کرده است، ویژگی دیگر این کشنده، نصب مدرن‌ترین گیربکس AMT و جعبه فرمان محصول کارخانه ZF آلمان است. مجموعه این تجهیزات شرایط رانندگی ایمن، با قدرت مانور بالا را برای راننده مهیا می‌کند.

سیستم ترمز آن شامل ABS،ECS،EBS و AEBS (ترمز هوشمند اضطراری) محصول کمپانی WABCO آلمان است. همچنین وجود ریتاردر (خفه‌کن یا ترمز موتور) محصول شرکت Jacobs و اینتاردر (ترمز گیربکس) پنج زمانه محصول شرکت ZF آلمان ، بهره‌مندی از سیستم LDWS (سیستم هشدار خروج از خطوط جاده) شرایط پر‌خطر احتمال وقوع تصادف را به حداقل می‌رساند.

این کامیون استانداردهای استحکام کابین اروپایی دارد که روی چهار بالن هوا قرار گرفته است. این ویژگی، خودرو را از سایر رقبا متمایز می‌کند. تنظیم ارتفاع فرمان به‌صورت پنوماتیک (بادی - برقی)، پدال‌های قابل تنظیم، آینه‌های گرمکن‌دار، تهویه مطبوع اتوماتیک، قطع‌کن برق دستی، فیلتر آبگیر سوخت، کروز کنترل و بخاری درجا ، کولر درجا، یخچال و... نیز از جمله سایر امکانات و تجهیزات دافران است.

ناگفته نماند که مجموعه کیت ایمنی ADR از تاریخ نصب به مدت 18 ماه و یا 100 هزار کیلومتر کارکرد، گارانتی دارد.

پیش فروش دافران در آذر 1401

شرکت شایان دیزل به مناسبت برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان 1401، شرایط پیش فروش دافران H7 را با افزایش قیمت 200 میلیون تومانی، اعلام کرده است:

قیمت قطعی هنگام ثبت نام الباقی موعد تحویل
3 میلیاردو 690 میلیون 50% قیمت یکماه مانده به تحویل 120 روزه

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

متقاضیان خرید کامیون دافران، علاوه بر طرح پیش فروش، می‌توانند در طرح فروش اقساطی دافران نیز شرکت کنند. در این طرح، سقف تسهیلات، معادل یک میلیاردو 500 میلیون تومان با سود 18% سالانه است.

شرایط فروش دافران - شهریور 1401

همزمان با برپایی نمایشگاه خودرو مازندران 1401، که روزهای 22 لغایت 25 شهریورماه در شهر قائمشهر، میزبان عموم بازدیدکنندگان بود، شرکت شایان دیزل نیز فروش کامیون دافران H7 را اعلام کرده است:

شرایط فروش کامیون دافران ویژه شهریور 1401
قیمت قطعی پیش پرداخت پرداخت دوم پرداخت سوم موعد تحویل
3 میلیاردو 490 میلیون 2 میلیارد 750 میلیون 740 میلیون بهمن 1401

*قیمت‌ها برحسب تومان است.

طبق اعلام شرکت شایان دیزل، مشتریان در هنگام ثبت نام، می‌توانند یکی از رنگ‌های سفید، قرمز، آبی و بژ را انتخاب کنند.

افتتاح نمایندگی شایان دیزل در یزد

خرداد 1401: شرکت شایان‌دیزل در تاریخ هجدهم خردادماه، نمایندگی استان یزد خود را افتتاح کرد؛ این نمایندگی با مدیریت آقای کریمی اداره می‌شود و 8 هزار متر مربع وسعت دارد. اکنون شمار نمایندگی‌های شایان‌دیزل به عدد 11 می‌رسد و تا پایان سال 6 نمایندگی دیگر افزوده خواهد شد.

سید مجید قلی‌زاده، ریاست هیات مدیره شایان‌دیزل، به شناخت و سابقه 20 ساله آقای کریمی اشاره کرد و افزود که با وجود نیروهای متخصص و تلاشگر، توانسته‌اند محصولی قابل رقابت با کشنده‌های اروپایی را طراحی و به بازار عرضه کنند که منطبق بر استاندارد‌های روز جهانی است. در حال حاضر روزانه بین 6 تا 8 دستگاه کشنده دافران تولید می‌شود.

آقای قلی‌زاده بیان کرد که تاسیس نمایندگی‌های شایان‌دیزل، امری بی‌سابقه در حوزه خودروهای تجاری بوده و نشان دهنده جدیت این شرکت برای توسعه و پیشرفت است.

امیدهای تازه برای افزایش تولید دافران 

همزمان با رونمایی محصولات شایان دیزل در نمایشگاه خودرو تهران 1401 که پس از چند سال وقفه مجددا برگزار شده، شایان‌ دیزل نیز از این فرصت برای معرفی مجدد کامیون‌های خود بهره گرفته است.

آقای محمد مرتضایی، مدیرعامل شایان‌ دیزل، درباره محصول رونمایی شده این شرکت در نمایشگاه تهران، یعنی کشنده 4x2 دافران H7، ادعا می‌کند تنها محصول تجاری تولید داخل بوده که در حال حاضر تمامی استانداردهای 85گانه را پاس کرده است. آقای مرتضایی، درباره ویژگی‌های این کشنده توضیح داد که این کامیون، از کولر درجای فابریک، رادار هشدار دهنده تغییر لاین (LDWS)، رادار پیشگیری از تصادف جلو به همراه امکان تشخیص موانع و ترمز اظراری، آخرین نسل گیربکس ZF ترکسن (TraXon) و ریتاردر هوشمند 5زمانه بهره‌مند است. همچنین استهلاک خودرو به طرز کاملا محسوسی کاهش یافته است.

»» بررسی دافران H7 شایان دیزل ««

دافران H7 شایان دیزل

مدیرعامل شرکت شایان دیزل، همچنین از برنامه‌های مفیدی برای صنعت حمل و نقل کشور خبر داده و امیدوار است که در سال 1401 و در راستای شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌زایی» با کمک نیروهای متخصص بومی‌کار و همچنین رفع موانع تولید و حمایت مسئولان امر، تیراژ تولید افزایش یابد و محصولاتی جدید و با کیفیت ارائه شود‌. 

گفتنی است شرکت شایان‌ دیزل صنعت پارس، یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده خودروهای سنگین است که در این حوزه بیش از نیم‌قرن تجربه دارد. این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال 1395 آغاز کرد. کارخانه شایان‌دیزل در منطقه ویژه اقتصادی شهر شیراز قرار دارد.

فروش اقساطی دافران با وام یک میلیاردی

شرکت شایان دیزل، فروش نقدی کامیون دافران و همچنین پیش فروش کامیون دافران را ویژه خردادماه 1400 آغاز کرده است. در این مرحله از فروش شایان دیزل، قیمت کامیون دافران 2 میلیاردو 850 میلیون تومان است. البته مشتریان در صورت انتخاب روش فروش اقساطی شایان دیزل، می‌توانند از تسهیلاتی به مبلغ 1 میلیاردو 200 میلیون تومان بهره‌مند شوند. 

فروش اقساطی کامیون دافران شایان دیزل

در فروش جدید کامیون دافران H7، هم سود مشارکت و هم سود انصراف، معادل 10% تعیین شده است. جزییات کامل شرایط فروش شایان دیزل را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط فروش کامیون دافران (PDF) ««

قیمت جدید کامیون دافران اعلام شد

شرکت شایان دیزل، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مشهد، از تاریخ 6 آبان لغایت 10 آبان 1399، فروش نقدی کامیون دافران و همچنین پیش فروش اقساطی دافران را آغاز می‌کند. در این طرح، قیمت کامیون دافران با احتساب مالیات و هزینه شماره‌گذاری، معادل 2 میلیاردو 850 میلیون تومان خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی کامیون دافران

شرکت شایان دیزل، همچنین وام 800 میلیون تومانی با نرخ سود 18% و بازپرداخت 36 الی 60 ماهه نیز برای متقاضیان واجد شرایط درنظر گرفته است. جزییات کامل شرایط فروش شایان دیزل را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط فروش کامیون دافران (PDF) ««

آغاز فروش کامیون دافران در ایران

عرضه کامیون کشنده دافران H7 با قیمت قطعی یک میلیاردو 970 میلیون تومان، به عنوان اولین محصول شرکت شایان دیزل، از شهریورماه 1399 در کشورمان آغاز شده است. مشتریان شرکت شایان دیزل، علاوه بر فروش فوری دافران، امکان انتخاب شرایط پیش فروش دافران را نیز دارند. البته در هر دو طرح فروش شایان دیزل، خودروها با موعد 90 روزه تحویل می‌گردند.

فروش کامیون دافران شایان دیزل
شرایط فروش کامیون دافران

در شرایط فروش شایان دیزل، سود مشارکت معادل 14% و سود انصراف نیز معادل 11% تعیین شده است. جزییات کامل شرایط فروش شایان دیزل را از لینک زیر دریافت کنید:

»» شرایط فروش کامیون دافران (PDF) ««


اخبار خودروهای سنگین در ایران

شما می‌توانید آخرین و جدیدترین اخبار خودروهای تجاری، شامل اخبار کامیون‌های جدید بازار ایران، اخبار اتوبوس‌های برقی ایرانی و خارجی، اخبار انواع ون‌های تجاری و همچنین شرایط فروش خودروهای سنگین در بازار کشورمان را باما بخوانید:

آرشیو

پیش فروش محصولات دافران

16 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

فروش اعتباری کشنده دافران H7

18 آذر 1402
دانلود فایل PDF

شرایط فروش کامیون دافران

22 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی دافران

6 آبان 1399
دانلود فایل PDF

اولین فروش کامیون دافران

6 شهریور 1399
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران