• شرايط فروش آرنا پلاس
  • شرايط فروش کاميون واگن هود
  • فروش اقساطي ايران خودرو ديزل
  • شرايط فروش کاميون بنز
  • شرايط فروش ايران خودرو ديزل
  • شرايط فروش ايران خودرو ديزل
  • قيمت محصولات ايران خودرو ديزل
  • شرايط فروش ايران خودرو ديزل
  • شرايط فروش ميني بوس آرين
  • کاميون آتامان ايران خودرو ديزل
  • کاميون آتامان ايران خودرو ديزل
  • شرايط فروش ايران خودرو ديزل
  • اتوبوس ايران خودرو ديزل
  • فروش کاميون واگن هود

پیش فروش کامیونت آرنا پلاس

شرایط فروش ایران خودرو دیزل و ثبت نام کامیون بنز واگن هود (اسفند 1402)

21 اسفند 1402 09:51

پیش فروش کامیونت آرنا پلاس: اسفند 1402

شرایط پیش فروش اینترنتی کامیونت آرنا پلاس از سوی شرکت ایران خودرو دیزل اعلام شد. ثبت نام آرنا پلاس، از ساعت 10 صبح دوشنبه مورخ 1402/12/21 آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

پیش فروش کامیونت آرنا پلاس ایران خودرو دیزل

در این مرحله از پیش فروش آرنا پلاس، مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت 885 میلیون تومان و انتخاب یکی از چهار روش فروش خودرو، این کامیونت را با موعد سه الی شش ماهه خریداری نمایند:

شرایط پیش فروش آرنا پلاس (PDF)

پیش فروش کامیون بنز واگن هود: اسفند 1402

شرایط پیش فروش کامیون واگن هود ویژه اسفندماه 1402 اعلام شد. ثبت نام کامیون بنز ایران خودرو، از ساعت 10 صبح یکشنبه مورخ 1402/12/20 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد.

متقاضیان خرید کامیون واگن هود 1924 با پرداخت یک میلیاردو 300 میلیون تومان، می‌توانند این محصول ایران خودرو دیزل را با «شاسی باری» و «شاسی کمپرسی» خریداری نمایند. در این طرح، قیمت خودرو نامشخص بوده و موعد تحویل نیز در تابستان 1402 است:

پیش فروش کامیون بنز 1924

متقاضیان پیش فروش کامیون واگن هود 2624 نیز در صورت پرداخت مبلغی معادل یک میلیاردو 700 میلیون تومان در زمان ثبت نام، می‌توانند این محصول را با شاسی‌های مختلف خریداری کنند. قیمت این کامیون نیز بصورت علی‌الحساب بوده و در زمان تحویل به اطلاع خریداران می‌رسد:

پیش فروش واگن هود 2624 ایران خودرو دیزل

علاوه بر شرایط فروش‌های فوق، شرکت ایران خودرو دیزل همچنین این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده است که کامیون واگن هود 1924 را با «کاربری کمپرسی» نیز خریداری نمایند که جزییات آن از طریق لینک‌های زیر، قابل دریافت است:

. شرایط پیش فروش کامیون 1924 شاسی (PDF)
. شرایط پیش فروش کامیون 1924 کمپرسی (PDF)
. شرایط پیش فروش کامیون 2624 شاسی (PDF)

پیش فروش کامیون واگن هود: بهمن فجر 1402

به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر 1402، شرایط پیش فروش کامیون بنز ایران خودرو اعلام شد. ثبت نام کامیون واگن هود، از روز چهارشنبه مورخ 1402/11/18 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

پیش فروش کامیون واگن هود بنز

در این مرحله از پیش فروش واگن هود، قیمت خودروها غیرقطعی است و ثبت نام متقاضیان نیز از طریق سامانه اینترنتی esale.ikd.ir انجام می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش کامیون واگن هود (PDF)

پیش فروش آرنا پلاس: بهمن 1402

شرایط پیش فروش کامیونت آرنا پلاس، از سوی شرکت ایران خودرو دیزل اعلام شد. ثبت نام کامیون آرنا پلاس، از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1402/11/09 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

ثبت نام کامیونت آرنا پلاس

در این مرحله از پیش فروش آرنا پلاس ایران خودرو دیزل، قیمت خودروها قطعی بوده و خریداران می‌توانند این محصول را بدون کاربری یا با کاربری مسقف فلزی» سفارش دهند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش آرنا پلاس (PDF)

پیش فروش کامیون واگن هود: دی 1402

فروش کامیون بنز واگن هود که قرار بود روز چهارشنبه مورخ 140/10/07 انجام شود، لغو گردیده و به روز یکشنبه مورخ 1402/10/10 موکول شده است. در این مرحله از ثبت نام واگن هود، قیمت خودروها قطعی خواهد بود:

پیش فروش کامیون بنز واگن هود 1924 ایران خودرو

براساس بخشنامه پیش فروش کامیون واگن هود، خودروها در آخرین هفته سال جاری، تحویل خریداران می‌شود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش کامیون واگن هود (PDF)

پیش فروش کشنده آتامان: آذر 1402

شرایط پیش فروش کامیون کشنده آتامان، از سوی شرکت ایران خودرو دیزل اعلام شد. ثبت نام کشنده آتامان، از ساعت 10 صبح چهارشنبه مورخ 1402/9/29 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت:

پیش فروش کشنده آتامان ایران خودرو دیزل

براساس بخشنامه پیش فروش آتامان، قیمت خودرو قطعی بوده و سود مشارکت و انصراف نیز برای خریداران لحاظ نمی‌گردد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش کشنده آتامان (PDF)

تولید سالانه 1500 دستگاه اتوبوس با یک شیفت کاری

آذر 1402: جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل ایران خودرو دیزل، اعلام کرد به تعداد سفارش، می‌توانیم اتوبوس به مشتری تحویل دهیم. این ظرفیت در کشور وجود دارد که تولیدکنندگان داخلی، نیاز بازار را تامین کنند.

وی افزود شهرداری هیچ سفارشی به این خودروساز داخلی نداده است. تاکنون با وزارت کشور در تولید اتوبوس قرارداد بسته‌ایم که ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس سفارش داده اند و هزار دستگاه از این میزان را تحویل داده ایم. دو مدل تولید اتوبوس داریم که داخلی و مونتاژی است؛ در نسخه داخلی می‌توانیم سالانه هزار و ۵۰۰ دستگاه تولید کنیم، از طرفی نمایندگی شرکت یوتانگ (یوتانگ بزرگترین تولیدکننده اتوبوس و میدل باس جهان) را داریم که می‌توانیم سالانه چند هزار اتوبوس به صورت CBU را تحویل دهیم، مشروط بر اینکه قرار داد ببندیم.

توسلی مهر گفت اتوبوس‌های وارداتی خدمات پس از فروش ندارند ضمن اینکه از نظر قیمتی بالاتر از خودروهای داخلی هستند؛ اتوبوس وارداتی با عوارضی که دارند ارزانتر از نسخه‌های داخلی نمی‌شود. این خودروساز فقط با یک شیفت کاری می‌تواند سالانه هزار و ۲۵۰ تا هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تولید کند و با افزایش شیفت کاری (۲ شیفت)، توان تولید سالانه سه هزار دستگاه اتوبوس را دارد. ضمن اینکه چندهزار دستگاه هم می‌تواند به صورت مونتاژی تحویل دهد و محدودیتی در تحویل اتوبوس ندارند.

فروش اقساطی ایران خودرو دیزل: مهر 1402

شرایط فروش ون وانا ایران خودرو دیزل، اعلام شد. ثبت نام ون وانا از ساعت 10 صبح چهارشنبه مورخ 1402/07/26 آغاز می‌شود. در این مرحله، متقاضیان امکان خریداری ون وانا بصورت اقساطی را دارند:

براساس بخشنامه فروش اقساطی وانا، قیمت خودروها قطعی بوده و موعد تحویل نیز برای هفته آخر آذرماه 1402 خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اقساطی ون وانا (PDF)

شرایط فروش اقساطی فوتون تونلند دیزلی، با قیمت قطعی و بازپرداخت یکساله، دوساله و سه ساله، از سوی شرکت ایران خودرو دیزل اعلام گردید. ثبت نام تونلند از ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 1402/07/26 و از طریق سامانه اینترنتی esale.ikd.ir آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

براساس بخشنامه فروش اقساطی تونلند دیزلی، بازپرداخت اقساط هر سه ماه یکبار بوده و متقاضیان می‌توانند با 4 فقره چک یا 8 فقره چک یا 12 فقره چک، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند. در هر سه روش، تاریخ سررسید اولین چک در 1402/10/26 خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط فروش اقساطی تونلند دیزلی (PDF)

پیش فروش کشنده اتامان: مهر 1402

با اعلام شرکت ایران خودرو دیزل، طرح پیش فروش کشنده اتامان برای نخستین‌بار، از روز چهارشنبه مورخ 19 مهرماه 1402 آغاز می‌شود. ثبت نام کشنده آتامان با قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها نیز برای آذرماه 1402 است:

ثبت نام کامیون کشنده آتامان ایران خودرو دیزل

براساس بخشنامه فروش کشنده آتامان ایران خودرو دیزل، در صورت انصراف از خرید، سود انصراف به مبالغ پیش پرداخت تا تاریخ انصراف (به شرط گذشت یکماه از تاریخ ثبت نام) پرداخت می‌گردد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش کامیون کشنده آتامان (PDF)

پیش فروش کامیون واگن هود: مهر 1402

ثبت نام جدید کامیون واگن هود، از ساعت 10 صبح دوشنبه مورخ 10 مهرماه 1402 آغاز می‌شود. شرکت ایران خودرو دیزل با اعلام این خبر، گفته که در این مرحله، متقاضیان امکان شرکت در طرح پیش فروش واگن هود با قیمت قطعی را دارند. مدل‌های قابل خریداری نیز شامل کامیون 1924 باری و کمپرسی و همچنین کامیون 2624 کمپرسی است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش بنز واگن هود (PDF)

پیش فروش پیکاپ اتومات: مهر 1402

شرایط پیش فروش تونلند G7 اتومات، از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شد. ثبت نام پیکاپ فوتون، از ساعت 10 صبح دوشنبه مورخ 3 مهرماه 1402 آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

براساس بخشنامه پیش فروش فوتون اتومات، متقاضیان امکان خریداری این محصول را به سه روش مختلف دارند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش فوتون تونلند اتومات (PDF)

پیش فروش ون ایران خودرو: مهر 1402

ثبت نام ون وانا ایران خودرو دیزل، از روز دوشنبه مورخ 1402/07/03 راس ساعت 14 آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش وانا نیز ادامه خواهد داشت. در این مرحله از پیش فروش ون وانا، قیمت این محصول نسبت به گذشته، افزایش یافته و به عدد 1 میلیاردو 647 میلیون تومان رسیده است:

براساس بخشنامه فروش ون وانا ایران خودرو دیزل، سود مشارکت و سدو انصراف در قرارداد مشتریان وجود نداشته و موعد تحویل خودروها نیز در آبان و آذر 1402 است. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش ون وانا (PDF)

پیش فروش پیکاپ دیزلی: شهریور 1402

شرایط پیش فروش پیکاپ دیزلی ایران خودرو اعلام شد. ثبت نام تونلند دیزلی، از ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 29 شهریورماه 1402 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

براساس بخشنامه پیش فروش ایران خودرو دیزل، خریداران در صورت پرداخت 585 میلیونی در زمان ثبت نام، می‌توانند از تخفیف نقدی 77 میلیون تومانی نیز بهره‌مند شوند. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

شرایط پیش فروش فوتون تونلند دیزلی (PDF)

پیش فروش کشنده 430: شهریور 1402

شرایط پیش فروش کشنده 430 ایران خودرو دیزل ویژه شهریورماه 1402 اعلام گردید. ثبت نام کامیون ایران خودرو دیزل از ساعت 10 صبح چهارشنبه 1402/06/29 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها ادامه دارد:

ثبت نام کشنده ایران خودرو دیزل

براساس بخشنامه فروش ایران خودرو دیزل، قیمت خودروها قطعی بوده و موعد تحویل نیز در آذرماه 1402 خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

. شرایط پیش فروش کشنده 430 ایران خودرو (PDF)

نوسازی ون‌ها و اتوبوس‌ها تا 5 سال آینده

شهریور 1402: جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل ایران خودرو دیزل، در آیین تحویل 470 دستگاه اتوبوس شهری و 626 دستگاه ون وانا به وزارت کشور به مناسبت اربعین حسینی، تاکید کرد که این شرکت می‌تواند طی 5 سال، ون‌ها و اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی را نوسازی کند. وی همچنین موارد زیر را متذکر شد:

1. بر اساس قرارداد با وزارت کشور، متعهد به تولید پنج هزار دستگاه ون هستیم که تاکنون 2 هزار و 300 دستگاه آن تولید شده است. برای تولید بخشی دیگر از این محصولات نیز منابعی تعریف و تامین شده و به زودی مابقی این محصولات تحویل خواهد شد.

2. تا پایان سال به عدد 3 هزار و 300 دستگاه تحویل ون و حدود هزار و 500 دستگاه اتوبوس به وزارت کشور خواهیم رسید. میزان تعهدات ما به وزارت کشور، 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس و 5 هزار دستگاه ون است که در حال حاضر جلوتر از وعده خود به وزارت کشور تولید کرده ایم. بخشی از ون های تولیدی نیز درحال داخلی سازی بوده و تا پایان سال به 40 درصد داخلی سازی خواهد رسید.

3. ایران خودرو دیزل پیش بینی می‌کرد که تلاش‌ها برای واردات خودروهای دست دوم برای اربعین امکان پذیر نباشد و به همین دلیل، از یک ماه قبل آماده شده بود تا محصولات تولیدی را تحویل وزارت کشور دهد.

4. ظرفیت تولید ایران خودرو دیزل 40 هزار دستگاه در سال است. امیدواریم حاکمیت از این ظرفیت استفاده کرده و با واردات خودروهای دست دوم به ما فشار وارد نکنند.

5. اخیرا 14 هزار کشنده دست دوم وارد کشور شده که به زودی به یک بحران تبدیل خواهد شد؛ از سوی دیگر، با وجود این‌که رسما اعلام کرده ایم ظرفیت پاسخ‌گویی به همه نیازهای مسافری شهرداری ها در کشور را داریم، متاسفانه شاهد حرکت شهرداری ها به سمت واردات خودروهای دست دوم هستیم.

6. در حال تولید و عرضه اتوبوس آمبولانس هستیم که مانند بیمارستانی متحرک بوده و دارای 9 تخت بیمارستانی است. این در حالی‌است که برای واردات هزار دستگاه آمبولانس مصوبه دریافت کرده اند.

7. در حال حاضر ون وانا با قدرت 150 اسب بخار تولید می شود، اتوبوس دیزلی با ظرفیت سالانه هزار و 500 دستگاه و اتوبوس برقی نیز به همین شکل تولید می‌شود. اگر اتوبوس برقی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شود، در هر اتوبوس برقی، 30 هزار دلار صرفه‌جویی منابع مالی طی یک سال محقق خواهد شد.

8. در سال جاری از محصول ون برقی رونمایی خواهد شد. ون بنزینی یورو پنج نیوفیس نیز در سال جاری رونمایی خواهد شد.  امسال همچنین ون سقف بلند با قابلیت جابه جایی 17 مسافر عرضه خواهد شد؛ در حال حاضر 30 هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در کشور وجود دارد که ون سقف بلند میتواند جایگزین آن‌ها شود، این ون هم‌چنین ظرفیت آمبولانس شدن را داراست.

9. امسال کشنده برقی و کامیون برقی نیز رونمایی خواهد شد، بر این اساس، ما با شتاب بیش‌تری به سمت روند جهانی که برقی سازی محصولات دیزلی تا سال 2032 است پیش می رویم.

ثبت نام کامیونت آرنا پلاس: شهریور 1402

شرکت ایران خودرو دیزل در اسفندماه 1402، نخستین مرحله فروش کامیون آرنا پلاس را انجام داد و سپس در تیرماه 1402 نیز این کامیونت جدید را بدست خریدارانش رساند. حالا این شرکت خبر داده که در روز شنبه مورخ 1402/06/04 دومین مرحله فروش کامیونت آرنا پلاس را با قیمت قطعی و تحویل 90 روزه، اجرا می‌کند.

ثبت نام کامیونت ارنا پلاس ایران خودرو دیزل
شرایط فروش اقساطی کامیونت آرنا پلاس

براساس اطلاعیه ایران خودرو دیزل، ثبت نام کامیونت آرنا پلاس، از ساعت 10 صبح چهارشنبه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

پیش فروش کامیون واگن هود: مرداد 1402

با اعلام شرکت ایران خودرو دیزل، طرح پیش فروش کامیون واگن هود، از ساعت 10 صبح دوشنبه مورخ 23 مردادماه 1402 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد. در این طرح، قیمت تمامی خودروها بصورت قطعی خواهد بود:

ثبت نام کامیون واگن هود ایران خودرو دیزل
شرایط پیش فروش کامیون واگن هود

براساس بخشنامه پیش فروش ایران خودرو دیزل، موعد تحویل خودروها برای پاییز 1402 خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

پیش فروش کشنده H4 ایران خودرو دیزل

طرح پیش فروش کامیون کشنده فوتون H4 ایران خودرو دیزل، ویژه مردادماه 1402 اعلام شد. ثبت نام ایران خودرو دیزل از ساعت 10 صبح سه‌شنبه مورخ 3 مردادماه 1402 آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش نیز ادامه دارد:

ثبت نام کامیون کشنده ایران خودرو دیزل
شرایط پیش فروش کشنده ایران خودرو دیزل

براساس بخشنامه پیش فروش ایران خودرو دیزل، قیمت خودروها قطعی بوده و سدو مشارکت و انصراف نیز برای مشتریان لحاظ می‌گردد. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

فروش نقدی کامیون واگن هود: خرداد 1402

با اعلام شرکت ایران خودرو دیزل، طرح فروش نقدی کامیون واگن هود، از روز سه‌شنبه مورخ 2 خردادماه 1402 آغاز می‌شود. براساس بخشنامه فروش کامیون واگن هود، واریز وجه خودروها بصورت دو مرحله‌ای خواهد بود؛ یک مرحله در زمان ثبت نام و مرحله دوم نیز یکماه پس از ثبت نام است:

ثبت نام کامیون واگن هود
شرایط فروش کامیون واگن هود - خردادماه 1402

همچنین در قرارداد مشتریان، سود مشارکت، سود انصراف و جریمه تاخیر نیز لحاظ شده است. موعد تحویل خودروها نیز برای مردادماه سال جاری خواهد بود. جزییات بیشتر را از لینک زیر دریافت کنید:

رکورد تاریخی در تولید ایران خودرو دیزل

اسفند 1401: آقای جواد توسلی مهر، مدیرعامل ایران خودرو دیزل، خبر داده که این شرکت در روز پنجشنبه مورخ 25 اسفندماه سال 1401، با تولید 18,050 دستگاه انوع محصول تجاری در سال 1401، موفق شده تا رکورد تولید سالانه تاریخ خود که مربوط به سال 1387 (با رکور 18,025 دستگاه بود) را پشت سر بگذارد تا به این ترتیب علاوه بر ثبت رکورد تولید سالانه جدید در تاریخ ایران خودرو دیزل، رشد بیش از 2.5 برابری تولید را نسبت به تولید 7,007 دستگاهی سال 1400 رقم بزند. 18,050 دستگاه محصول تولید شده در سال 1401، شامل محصولات زیر بوده است:

  • تولید 7484 دستگاه کامیون باری و کمپرسی،
  • تولید 5711 دستگاه کامیون کشنده،
  • تولید 300 دستگاه کامیونت،
  • تولید 769 دستگاه انواع اتوبوس و مینی‌بوس،
  • تولید 1955 دستگاه ون،
  • تولید 1831 دستگاه وانت پیکاپ است.

آقای توسلی‌مهر خاطرنشان کرد: با این آمار تولید، شرکت ایران خودرو دیزل موفق شده رکوردهای دیگری را نیز به ثبت برساند که شامل رکورد تولید کامیون کشنده، انواع کامیون باری و کمپرسی، تولید ون و رکورد تولید وانت پیکاپ است.

جشن شکسته شدن رکورد تولید ایران خودرو دیزل

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین از ثبت رکوردهای جدید در حوزه فروش نیز خبر داد و اعلام کرد: در سال 1401 شاهد تحویل 15,372 دستگاه تا به امروز بوده‌ایم که با توجه به ایام باقی مانده تا پایان سال این رقم به بیش از 16 هزار دستگاه خواهد رسید و در عین حال در سال 1401 شاهد ثبت رکورد تحویل روزانه بیش از 190 دستگاه و رکورد تحویل ماهانه بیش از 2 هزار دستگاه نیز بوده‌ایم.

شکستن رکورد تولید تاریخ این شرکت در حالی رخ داده است که رکورد تولید سال 1400 این شرکت که شامل 7007 دستگاه بود، در شهریور ماه 1401 شکسته شد و در آذرماه 1401 نیز شاهد شکستن دوباره رکورد تولید ماهانه این شرکت بودیم که با تولید 2,015 دستگاه، رکورد تولید ماهانه قبلی که مربوط به شهریورماه 1401 بود، پشت سر گذاشته شد.

شرکت ایران خودرو دیزل، با توجه به گزارش‌های منتشر شده در بازار سهام از زیان‌ده‌ترین شرکت خودروساز تجاری کشور، به سودده‌ترین آن‌ها در سال 1401 تبدیل شده است. همچنین باتوجه به برنامه تولید 39,500 دستگاه تا پایان سال 1402، قطعا شاهد شکسته شدن رکورد تولید سال 1401 نیز خواهیم بود.

تولید سالانه 4 هزار اتوبوس در ایران خودرو دیزل

بهمن 1401: آقای جواد توسلی مهر، مدیرعامل ایران خودرو دیزل، ضمن اشاره به فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم برای تولیدانبوه اتوبوس در داخل کشور، گفته که ایران خودرو دیزل ظرفیت تولید سالانه 3000 دستگاه اتوبوس دیزلی و 1000 دستگاه اتوبوس برقی را دارد. وی همچنین به افزایش قابل توجه تولیدات ایران خودرو دیزل در سال 1401 اشاره کرده و می‌گوید که افزایش تولید سال جاری این شرکت، 3 برابر تولید سال 1400 شده است. 

مدیرعامل ایران خودرو دیزل، می‌گوید در سال 1401 با استخدام 2800 نفر نیروی جوان، امکان تامین اتوبوس‌های مورد نیاز کشور را در یک بازه زمانی یک الی دو ساله داریم.

جواد توسلی مهر؛ مدیرعامل ایران خودرو دیزل

آقای توسلی‌مهر، با اشاره به واردات اتوبوس دست دوم از سوی برخی دستگاه‌ها، گفت: ما می‌توانیم زودتر از واردات اتوبوس‌های دست دوم، اتوبوس نو به شهرداری‌ها و وزارت کشور تحویل دهیم. واردات اتوبوس دست دوم هم به همین آسانی نیست که فرض کنیم مقادیر زیادی اتوبوس دست دوم در یک جا آماده باشد و بتوان آن‌ها را به سرعت وارد کشور کرد. ضمن اینکه اتوبوس‌های دست دوم در زمینه خدمات پس از فروش نیز دچار مشکل هستند و آنچه در خارج از کشور به عنوان اتوبوس دست دوم فروخته می‌شود در واقع اتوبوس‌های از رده خارج شده هستند، اما محصولات داخلی دارای شبکه خدمات پس از فروش در کل کشور هستند و از نظر تامین قطعات هم هیچ مشکلی نداریم.

رونمایی کامیون آتامان ایران خودرو

مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو، در حاشیه مراسم رونمایی کامیون آتامان ایران خودرو دیزل، خبر صادرات زودهنگام این محصول داد. کشنده آتامان، که پس از 62 سال با تغییر اتاق دماغ‌دار کامیون واگن هود (ب بررسی کمپرسی مرسدس بنز 1924) ساخته شده، در سال 1401 با تیراژ 500 دستگاه به بازار کشورمان خواهد آمد. ضمن اینکه روسیه، اولین کشوری خواهد بود که خریدار این محصول شده است.

رونمایی کشنده اتامان ایران خودرو دیزل
رونمایی کشنده اتامان ایران خودرو دیزل

آقای خطیبی ضمن اشاره به رونمایی کشنده H5 و همچنین تولید وانت آریسان 2، گفته تولید این کشنده جدید(بررسی کامیون آتامان)، سومین قولی بود که ایران خودرو برای سال 1401 داده و هم‌اکنون محقق شده است. برنامه تولید ایران خودرو برای سال 1401 معادل 750 هزار دستگاه است که 25 هزار دستگاه از این تعداد، سهم شرکت ایران خودرو دیزل خواهد بود.

مهدی خطیبی مدیرعامل ایران خودرو
مهدی خطیبی؛ مدیرعامل ایران خودرو

آقای خطیبی همچنین از شهرداری تهران بابت سفارش خرید اتوبوس دست‌دوم از ترکیه گلایه کرده و گفته درحالیکه اتوبوس‌های ایران خودرو دیزل به ترکمنستان، کامیون و کمپرسی‌های این شرکت به کویت و بازارهای جدید در آفریقا صادر می‌شود، اما شهرداری تهران از تحویل گرفتن 56 دستگاه اتوبوس ایران خودرو دیزل به بهانه نداشتن بودجه، خودداری کرده و همزمان درخواست واردات اتوبوس از خارج کشور را هم داشته است.


قیمت ایران خودرو دیزل در سال 1402

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی برای انواع محصولات سواری، نیمه سنگین و سنگین شرکت ایران خودرو دیزل در سال 1402 را مشاهده می‌کنید.

مدل خرداد مهر
آرناپلاس یورو5 1,770 -
آرناپلاس یورو5 مسقف فلزی 2020  
آتامان - 3,830
 
فوتون H4 یورو4 3,705 -
فوتون H5 کیت ADR - 4,559
 
واگن هود 1924 باری 2,582 ثابت
واگن هود 1924 کمپرسی 2,581 ثابت
واگن هود 2624 باری 3,400 ثابت
واگن هود 2624 کمپرسی 3,447 ثابت

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

همچنین برای اطلاع از قیمت روز خودروهای بازار و جهت اطلاع از جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو، لینک‌های زیر را ببینید:

قیمت ایران خودرو دیزل در سال 1401

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی برای انواع محصولات سواری، نیمه سنگین و سنگین شرکت ایران خودرو دیزل در سال 1401 را مشاهده می‌کنید.

مدل اردیبهشت خرداد شهریور
مینی‌بوس آرین یورو4 - - -
 
کشنده فوتون H4 یورو4 2 میلیاردو 787 2 میلیاردو 827.5 -
کشنده فوتون H5 یورو4 - - 3 میلیاردو 343.3
 
باری 1924L یورو4 1 میلیاردو 831 1 میلیاردو 861.5 1 میلیاردو 844.9
باری 2624L یورو4 - 2 میلیاردو 535.8 2 میلیاردو 513.1
 
کمپرسی 1924LK یورو4 1 میلیاردو 847 1 میلیاردو 877.1 1 میلیاردو 860.4
کمپرسی 2624LK یورو4 2 میلیاردو 515 2 میلیاردو 550.3 2 میلیاردو 527.5

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت ایران خودرو دیزل در سال 1400

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی برای انواع محصولات سواری، نیمه سنگین و سنگین شرکت ایران خودرو دیزل در سال 1400 را مشاهده می‌کنید.

مدل فروردین تیر آبان اسفند
مینی‌بوس آرین یورو4 939 - - 1142.9
 
کشنده فوتون یورو4 2200 2260 2429.3 2452
 
باری 1924L یورو4 1403 - 1597.3 1612.3
باری 2624L یورو4 2031 2070 2178.3 2198.7
 
کمپرسی 1924LK یورو4 1409 - 1610.7 1625.9
کمپرسی 2624LK یورو4 2049 2088 2190.8 2211.3

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت ایران خودرو دیزل در سال 1399

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی برای انواع محصولات سواری، نیمه سنگین و سنگین شرکت ایران خودرو دیزل در سال 1399 را مشاهده می‌کنید.

مدل اردیبهشت نیمه اول تیر نیمه دوم تیر مرداد شهریور مهر ابان
مین‌بوس آرین - 632 - - 693 - -
 
کشنده فوتون 1134 1300 1464 1715 1760 2152 ثابت
کشنده فوتون 4x2 - - - - - - 2230
 
باری 1924L 798 820 - - 1097 - 1362
باری 2624L 1060.5 1107 - - 1585 - 1972
 
کمپرسی 1924LK 803.2 825 - - 1102 - 1368
کمپرسی 2624LK 1071 1115 - - 1600 - 1989

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

قیمت ایران خودرو دیزل در سال 1398

در جدول زیر، تغییرات قیمت نمایندگی برای انواع محصولات سواری، نیمه سنگین و سنگین شرکت ایران خودرو دیزل در سال 1398 را مشاهده می‌کنید.

مدل دی بهمن اسفند
مینی بوس آرین 412 - 500
 
شاسی کشنده فوتون یورو4 820.96 - 1080
شاسی باری بنز 2624L یورو4 852.75 - 1010
شاسی کمپرسی بنز 2624LK یورو4 854.9 - 1020
شاسی کمپرسی بنز 1924LK یورو4 645.21 - 765
شاسی باری بنز 1924L یورو4 641.14 - 760
 
شاسی کامیونت باری HD78 367.70 - -
شاسی کامیونت باری HD65 352 - -

*در جدول فوق، قیمت ها برحسب میلیون تومان است.

سایت ثبت نام ایران خودرو

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع خودروهای سنگین و سبک قابل عرضه ایران، به لینک های زیر مراجعه کنید:

شرایط فروش ایران خودرو

برای اطلاع از آخرین اخبار فروش شرکت ایران خودرو و جهت مشاهده جدیدترین طرح پیش فروش ایران خودرو، طرح فروش نقدی ایران خودرو، طرح فروش فوق العاده ایران خودرو و طرح فروش اقساطی ایران خودرو، مجموعه مقالات منتخب زیر را مطالعه کنید:


فروش محصولات سایپا

در مقاله ثبت نام سایپا ، تمامی بخشنامه‌های جدید فروش فوری سایپا، پیش فروش یکساله سایپا، پیش فروش مشارکتی سایپا و همچنین شرایط فروش فوق العاده سایپا را مشاهده و مطالعه کنید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام در قرعه ‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو، چگونگی ثبت نام در قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو، مشاهده آخرین آمارهای فروش ایران خودرو و سایر اخبار مرتبط با آن و همچنین جهت اطلاع از تعداد ثبت نام کنندگان خودروها به همراه فهرست برندگان قرعه کشی ایران خودرو، مقاله برندگان قرعه کشی ایران خودرو را مطالعه کنید.

آرشیو

پیش فروش آرنا پلاس

21 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش واگن هود 2624 شاسی

19 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش واگن هود 1924 شاسی

19 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش واگن هود 1924 کمپرسی

19 اسفند 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش واگن هود - دهه فجر 1402

16 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش آرنا پلاس

8 بهمن 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش کامیون واگن هود 1924

6 دی 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش کشنده آتامان

27 آذر 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش کشنده اتامان با قیمت جدید

18 مهر 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش واگن هود

9 مهر 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش کشنده 430 ایران خودرو

28 شهریور 1402
دانلود فایل PDF

فروش اقساطی کامیونت آرناپلاس

1 شهریور 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش کامیون واگن هود

22 مرداد 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش کشنده H4 ایران خودرو دیزل

2 مرداد 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش 1924 کمپرسی

2 خرداد 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش 2624 کمپرسی

2 خرداد 1402
دانلود فایل PDF

پیش فروش کامیون واگن هود 1924

27 اسفند 1401
دانلود فایل PDF

پیش فروش کشنده فوتون H4 و H5

24 اسفند 1401
دانلود فایل PDF

پیش فروش کامیونت آرنا پلاس

23 اسفند 1401
دانلود فایل PDF

پیش فروش کشنده فوتون H4

13 اسفند 1401
دانلود فایل PDF

پیش فروش کامیون واگن هود

9 اسفند 1401
دانلود فایل PDF

پیش فروش کامیون واگن هود

2 اسفند 1401
دانلود فایل PDF

فروش کامیون واگن هود در آذر 1401

15 آذر 1401
دانلود فایل PDF

فروش ون وانا با قیمت جدید

12 آذر 1401
دانلود فایل PDF

فروش فوتون تونلند دیزلی 1401

28 آبان 1401
دانلود فایل PDF

فروش فوتون تونلند دیزلی 1401

10 آبان 1401
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کامیون واگن هود

24 مهر 1401
دانلود فایل PDF

فروش فوتون تونلند دیزلی

29 شهریور 1401
دانلود فایل PDF

فروش کامیون واگن هود

22 شهریور 1401
دانلود فایل PDF

فروش کامیون فوتون H5 اتوماتیک

20 شهریور 1401
دانلود فایل PDF

فروش فوتون تونلند دیزلی

7 شهریور 1401
دانلود فایل PDF

فروش فوتون تونلند دیزلی

27 مرداد 1401
دانلود فایل PDF

فروش کامیون فوتون یورو4

10 مرداد 1401
دانلود فایل PDF

قیمت جدید کامیون 2624

24 خرداد 1401
دانلود فایل PDF

قیمت جدید کامیون 1924

22 خرداد 1401
دانلود فایل PDF

قیمت جدید فوتون یورو4

17 خرداد 1401
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی فوتون دیزلی

29 اردیبهشت 1401
دانلود فایل PDF

فروش کامیون واگن هود

22 اردیبهشت 1401
دانلود فایل PDF

فروش کشنده فوتون یورو4

18 اردیبهشت 1401
دانلود فایل PDF

فروش ون وانا

21 اسفند 1400
دانلود فایل PDF

فروش مینی بوس آرین یورو4

16 اسفند 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کامیون فوتون

14 اسفند 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کامیون 2624

9 اسفند 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کامیون 1924

8 اسفند 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی خودروهای سنگین

7 اسفند 1400
دانلود فایل PDF

قیمت جدید فوتون تونلند نیوفیس

24 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی ایران خودرو دیزل

16 بهمن 1400
دانلود فایل PDF

فروش نقدی ون وانا

17 آذر 1400
دانلود فایل PDF

قیمت جدید کشنده فوتون یورو4

9 آذر 1400
دانلود فایل PDF

قیمت جدید ون وانا و پیکاپ فوتون

29 آبان 1400
دانلود فایل PDF

قیمت جدید کامیون 1924 و 2624

24 آبان 1400
دانلود فایل PDF

فروش تونلند

27 شهریور 1400
دانلود فایل PDF

فروش تونلند و ون وانا

16 شهریور 1400
دانلود فایل PDF

فروش تونلند و ون وانا

7 شهریور 1400
دانلود فایل PDF

فروش تونلند و ون وانا

3 شهریور 1400
دانلود فایل PDF

فروش محصولات سنگین ایران خودرو

10 مرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش تونلند و ون وانا

10 مرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش محصولات ایران خودرو دیزل

26 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش کشنده فوتون یورو4

12 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش کامیون باری 1924

12 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش تونلند بنزینی و دیزلی

6 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش کامیون باری 1924

1 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش کشنده فوتون یورو4

1 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش ون وانا

1 تیر 1400
دانلود فایل PDF

فروش کشنده فوتون یورو4

29 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش کامیون 2624

29 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش کامیون باری 1924

9 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش خودروهای سنگین

3 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش ون وانا

3 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش تونلند بنزینی

3 خرداد 1400
دانلود فایل PDF

فروش تونلند ویژه عید فطر

18 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF

فروش ون وانا ویژه عید فطر

18 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF

فروش خودروهای سنگین ویژه عید فطر

18 اردیبهشت 1400
دانلود فایل PDF

فروش و پیش فروش خودرو سنگین

28 فروردین 1400
دانلود فایل PDF

فروش و پیش فروش تونلند

28 فروردین 1400
دانلود فایل PDF

فروش ون وانا و مینی‌بوس آرین

28 فروردین 1400
دانلود فایل PDF

پیش فروش کامیون 1924

9 اسفند 1399
دانلود فایل PDF

پیش فروش کشنده فوتون

9 اسفند 1399
دانلود فایل PDF

پیش فروش پیکاپ تونلند

9 اسفند 1399
دانلود فایل PDF

فروش کامیون 1924

4 اسفند 1399
دانلود فایل PDF

فروش کامیون 1924 و 2624

27 بهمن 1399
دانلود فایل PDF

فروش کشنده فوتون ویژه دهه فجر

15 بهمن 1399
دانلود فایل PDF

فروش اقساطی 1924 ویژه دهه فجر

13 بهمن 1399
دانلود فایل PDF

فروش خودروهای سنگین

22 دی 1399
دانلود فایل PDF

فروش وانا یورو5

22 دی 1399
دانلود فایل PDF

فروش تونلند یورو5

22 دی 1399
دانلود فایل PDF

فروش کامیون 2624

15 دی 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی فوتون

23 آذر 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی وانا

23 آذر 1399
دانلود فایل PDF

فروش خودروهای سنگین

23 آذر 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی خودروهای سنگین

2 آذر 1399
دانلود فایل PDF

فروش وانا و فوتون

2 آذر 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی فوتون

10 آبان 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی

19 مهر 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی تونلند با قیمت جدید

12 مهر 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی وانا یورو5 با قیمت جدید

12 مهر 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کشنده فوتون با قیمت جدید

12 مهر 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی تونلند با قیمت جدید

17 شهریور 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی وانا یورو5 با قیمت جدید

17 شهریور 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی خودروهای سنگین با قیمت جدید

17 شهریور 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی کشنده فوتون

13 مرداد 1399
دانلود فایل PDF

مدارک لازم برای شماره گذاری

11 مرداد 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی فوتون تونلند

29 تیر 1399
دانلود فایل PDF

فروش اقساطی فوتون

25 تیر 1399
دانلود فایل PDF

فروش اقساطی فوتون با قیمت جدید

15 تیر 1399
دانلود فایل PDF

قیمت جدید وانا و فوتون

1 تیر 1399
دانلود فایل PDF

قیمت جدید خودروهای سنگین

1 تیر 1399
دانلود فایل PDF

پیش فروش خودروهای سنگین

26 خرداد 1399
دانلود فایل PDF

پیش فروش ون وانا و فوتون تونلند

26 خرداد 1399
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و پیش فروش وانا و تونلند

30 اردیبهشت 1399
دانلود فایل PDF

فروش خودروهای سنگین بنز و فوتون

30 اردیبهشت 1399
دانلود فایل PDF

قیمت جدید فوتون و وانا

23 اردیبهشت 1399
دانلود فایل PDF

فروش خودروهای سنگین بنز و فوتون

21 اردیبهشت 1399
دانلود فایل PDF

قیمت جدید فوتون تونلند یورو5

20 اسفند 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی ایران خودرو دیزل

10 اسفند 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی خودروهای سنگین بنز

2 بهمن 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی: فوتون-وانا

29 دی 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی بنز و فوتون

17 دی 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اقساطی فوتون

16 آذر 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و پیش فروش خودروهای سنیگن

13 آذر 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی، اقساطی و لیزینگی

4 آبان 1398
دانلود فایل PDF

فروش اقساطی ایران خودرو دیزل

13 مهر 1398
دانلود فایل PDF

فروش لیزینگی کشنده فوتون

8 مهر 1398
دانلود فایل PDF

پیش فروش شاسی باری و کمپرسی

2 مهر 1398
دانلود فایل PDF

پیش فروش شاسی باری و کمپرسی

27 شهریور 1398
دانلود فایل PDF

پیش فروش کشنده فوتون و بنز

13 شهریور 1398
دانلود فایل PDF

فروش اقساطی شاسی بنز

11 شهریور 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی و اعتباری کامیونت هویندای

6 شهریور 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی: فوتون-وانا

5 شهریور 1398
دانلود فایل PDF

فروش لیزینگی کشنده فوتون

19 مرداد 1398
دانلود فایل PDF

فروش نقدی: فوتون-وانا

8 مرداد 1398
دانلود فایل PDF

فروش لیزینگی کامیونت هیوندای

8 مرداد 1398
دانلود فایل PDF

فروش شاسی باری و کمپرسی - قیمت غیرقطعی

6 مرداد 1398
دانلود فایل PDF

فروش شاسی باری و کمپرسی - قیمت قطعی

6 مرداد 1398
دانلود فایل PDF

هزینه شماره گذاری سال 98

9 تیر 1398
دانلود فایل PDF

فروش کمپرسی بنز 1924

27 خرداد 1398
دانلود فایل PDF

درج هولوگرام برای احراز سکونت

20 خرداد 1398
دانلود فایل PDF

قیمت نقدی ایران خودرو دیزل - اردیبهشت 98

20 اردیبهشت 1398
دانلود فایل PDF
دیدگاه کاربران
Hamid23 1402/10/25
همه شرکت ها محصولات خودشون رو یا بصورت ثبت نام از نمایندگی ها یا اینترنتی که خیلی راحت هم هست می‌فروشند ولی ایران‌خودرو دیزل برای ثبت نام 100 تا کد و ربات و این داستان گذاشته تا سایتش رو هم که باز می‌کنه 10دقیقه نشده میزنه ظرفیت تکمیل بخدا اگه اینترنت خوب داشته باشی و سیستم سخت نباشه 10دقیقه طول می‌کشه تا بتونی وارد درگاه پرداخت بشی شرکت ولوو که درجه 1 هست آنقدر برای فروش محصولاتش سخت گیری نمیکنه که ایران‌خودرو دیزل محصول طرح 60 سال پیش رو داره براش پز میده شده مافیا بازی خودشون میگرن بعد میگن ظرفیت تکمیل مسئولین هم که اصلا اطلاع ندارن اخه این چه وضعیه هنوز خوبه محصولاتش بردم نمیخوره
پاسخ
0
0
0
Hamid23 1402/10/25
همه شرکت ها ثبت نام محصولشون یا از طریق نمایندگی هست یا اینترنتی که خیلی راحت ثبت نام میشه ولی ایران‌خودرو دیزل هزار تا کد گذاشته برا ثبت نام اونم آیا بشه یانه با اون سیستم قدیمیش چه و ضعشه آخه مسئولین هم که پیگیر نیستند اخه سایت رو باز نکرده می‌بندند میگن ظرفیت تکمیل اگه اینترنت خوب هم داشته باشی 10 دقیقه طول می‌کشه تا بتونی وارد درگاه بشی شده مافیا بازی شرکت ولوو فروش محصولاتش ر و سخت نکرده که ایران‌خودرو دیزل کرده خوبه هنوز طرح 60سال پیشو دارین میزنند انگار میخواد لندکروز بفروشن
پاسخ
0
0
0
Ebrahim1234 1402/10/14
همه اینها دروغ میگن ماشین تحویل نمیدن
پاسخ
0
0
1
Ebrahim1234 1402/10/14
بلد هستن پول بگیرین من برج ۱۴۰۱ ۱۲ دو میلیارد پول دادم و قرار بوده برج ۴ تحویل بدید اما هنوزب خبری از ماشین نیست من تنها هم نیستم خبر از ۵۰ نفر دیگر هم دارم که ماشین تحویل نگرفتن فقط دروغ تحویل مردم میدین برای ماشینی که تحویل نمیدید چرا تبلیغ الکی میکنید
پاسخ
1
1
0
ReZzzzz 1402/10/21
سلام داداش چه ماشینی ثبت نام کردی؟
0
0
ناشناس 1402/9/11
لطفا شرایط بنز تک را راهنمای نماید
پاسخ
0
0
0