سدان سایز متوسط پژو بهتر از همیشه آمده است

تصاویر زنده پژو 508 جدید، مستقیم از نمایشگاه ژنو

15 اسفند 1396 17:31

اگر شما قصد خرید یک فورد موندئو، فولکس واگن پاسات یا اپل اینسیگنیا را دارید، بهتر است این مطلب را نخوانید و با سدان جدید 508 پژو آشنا شوید، در غیر این صورت انتخاب یکی از این مدل‌ها برای شما بسیار سخت‌تر از همیشه خواهد شد.

مملو از تکنولوژی


508 نه تنها به ادعای این کمپانی فرانسوی از یک طراحی جدید کوپه مانند بهره می‌برد، بلکه به سیستم‌های کمکی رانندگی بسیاری مانند سیستم دید در شب هم مجهز است که با کمک یک دوربین مادون قرمز، عابرین پیاده را در تاریکی شب و دیگر شرایط دید کم تشخیص می‌دهد.

طراحی جذاب‌تر و کاربردی‌تر

از نظر طراحی، 508 جدید تغییرات بسیار زیادی در نسل جدید خود داشته است. در مقایسه با مدل قبلی، این مدل جدید به لطف طراحی بدنه فست بک مانند بسیار کاراتر شده و به خاطر سقف شیب‌داری که دارد، درب‌های بدون فریم و خط شانه بلند، زیباتر و شیک‌تر هم هست.

 

رنج کامل مدل‌های 508

508 جدید در میان مدل‌های سگمنت خود مدرن‌ترین کابین را دارد

باید به این نکته هم اشاره کنیم که پژو تریم های مختلف این مدل شامل آلور، جی‌تی لاین و First Edition را به نمایشگاه آورده و هر کدام، ویژگی‌ها و مشخصات فنی خاص خود را دارند. به عنوان مثال، مدل First Edition به کاورهای آینه بغل و همچنین رینگ‌های مشکی مجهز شده است، این دو مورد در جی‌تی لاین هم بدین صورت است ولی جی‌تی لاین داخل کابین از یک فرمان اسپرت تر و چرم اعلا با نشان‌های جی تی لاین بهره می‌برد.

 

مدرن‌ترین کابین در کلاس خود

 

از آن جایی که در مورد کابین این خودرو داریم بحث می‌کنیم، باید به این نکته اشاره کنیم که 508 جدید در میان مدل‌های سگمنت خود مدرن‌ترین کابین را دارد، البته این که از طراحی کابین خوشتان بیاید یا نه، یک موضوع کاملاً شخصی است.

موتورهای متنوع

پژو ابتدا 5 موتور مختلف برای 508 ارائه خواهد که شامل دو موتور بنزینی 177 و 222 اسب بخاری و سه موتور دیزلی 128، 158 و 176 اسب بخاری می‌شود. پس از ورود خودرو به بازار و در طول سال جاری میلادی، کمپانی یک نسخه پلاگین هیبریدی از این خودرو را هم رونمایی خواهد کرد.

 

 

دیدگاه کاربران