برلیانس H330 نسخه صندوقدار H320 است و نه در امکانات و نه در مشخصات فنی، تفاوت چندانی با آن ندارد. تولید H330 از اسفندماه 1393 آغاز شد و اولین سری تحویلی آن بهعنوان مدل 1394 بهدست مشتریان ایرانی رسید. یکی از ویژگیهای جالب سری H300 برلیانس، بهرهبردن از زنجیرتایم است که باعث شده برخلاف اکثر همکلاسانش، مالکان این خودرو دیگر
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.4
امتیازهای پنجگانه
نقاط قوت
بهبود فنی در مدل 1.65 لیتری
بازار قویتر در مدل اتومات
برتری جعبهدنده اتومات از جعبهدنده اتومات پژو
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
کمبود امکانات در مدل دندهای
تریم های برلیانس H330
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1394 تا 1397مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
4 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر (BM15L)حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
103 اسببخارگشتاور
138 نیوتنمترشتاب
14 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4510 میلیمترعرض
1758 میلیمترارتفاع
1460 میلیمترفاصله محوری
2580 میلیمتروزن
1250 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
195/65R15چرخ عقب
195/65R15سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور پارک جلو
سنسور پارک عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD - MP3سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
8 حالته دستی - تنظیم دستی گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچه مشکی یا کرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
ریموت شیشه بالابر درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Mojflh 1404/8/16
سلام وقت بخیر من دارم برلیانس اچ ۳۳۰ موتور بزرگ میخرم ، بنظر عزیزانی قبل تجربه رانندگی باهاش رو داشتن خوبه و ارزش خرید داره بگیرم یا برم تندر پلاس اتومات بگیرم
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/8/19
اگر اولویتتان **قیمت پایینتر، هزینه نگهداری کمتر و بازار قطعات بهتر** است، انتخاب رنو تندر پلاس اتومات منطقیتر است. ولی اگر «ظاهر، امکانات و خودرو بهروزتر» برایتان اهمیت بیشتری دارد، برلیانس H330 گزینه جذابتر خواهد بود.
0
0
خدایاسپاسگزارم 1404/8/5
من هم با تجارب ۱۴۰ دوستمون موافقم من هم مدل ۹۶ h۲۲۰ داشتم یه مقدار شتاب و سربالایی ضعیفه مدل ۲۲۰ ،ولی من راضی بودم از خیلی لحاظ از ۴۰۵ ۲۰۶ سمند پرشیا خیلی سرتر هست تازه برای ما ضعیف تر از ۳۳۰ بود ۲۷۰ کیلو متر فروختم کابین داخل، جنس رودری جنس داشبورد، خیلی سرتر از ماشین شاهین و پرشیا، ۲۰۷ هست تنها ضعف ۱۵۰۰ فقط فقط تو سربالایی یه مقدار کشش خوبی نداشت وآبی از بقیه لحظ نسبت به قیمت عالی عالی عالی
پاسخ
0
0
0
افشین46 1404/6/11
بنظرتون این خودرو در مقایسه با H30Cross دانگ فنگ (با فرض کارکرد و سال ساخت و ... سایر شرایط بالنسبه یکسان و قیمت نسبتا بالاتر H330 ) کدامیک ارزش خرید بیشتری دارند ؟
پاسخ
1
0
0
اکبرو 1404/8/2
H30 کراس نخر بدبخت میشی من یک و سال و نیم داشتم ماهی دو ماهی تعمیرگاه بود برای کسی خوبه مصرف شهری داره و کم ازش استفاده میکنه. قطعاتش معلوم نیست مال چیه یه قطعه مال سمند بود قسمتی از جلوبندی یه قعه مال۲۰۶ بود یه قطعه مال رانا و ... من سالی حدود ۸۰ میلیون دوسال خرجش کردم
1
0
افشین46 1404/6/11
بنظرتون در شرایط یکسان (کارکرد و بدنه و سال ساخت و ... بصورت نسبی و تقریبی) H330 ارزش خرید بیشتری داره یا H30 Cross دانگ فنگ ؟
پاسخ
1
0
0
Max1 1404/8/7
من ۴ سال h330 اتوماتیک داشتم بالای ۶۰۰۰۰ کیلومتر هم رانندگی کردم باش یک کلام از تمام سواری های حال حاضر با جمیع شرایط بهتره
0
0
arsan62 1404/6/6
خدایش از حق نگذریم کار باماشین های دیگه ندارم ولی ماشین خوبیه من یک عدد 1.5 اتومات 7سال داشتم و 216 هزار تا کار کردم باش واقعا عالی سواری بینظیر فنی قابل قبول یعنی اگه دنبال سرعت و شتاب معرکه نباشی خوبه من تو سربالایی های شمال با صندوق پر و چهار سرنشین تا 90 یا حتی 100 کیلومتر هم اومدم آپشن نسبتا خوب در
قطعات گیر میاد فقط یک چند تا مشکلی که داشت کفش پاینه که باعث میشه هندلینگ خوبی داشته باشی اما تو خاکی نتونی بری یکخورده فنی ضیعفه که تو این رنج قیمت توقع بیشتر از این هم نباید داشت و یکم شاید برای اونایی که آپشن دوست دارن آزار دهنده باشه
ولی درکل ماشین عالی تو رنج قیمت خودش نباید توقع ماشین وه قیمتش بالاتره داشت مثلا دوستانی که میگن دنا پلاس توربو بهتره باید گفت دنا پلاس توربو الان 900 میلون تا 1میلیارد قیمتش است
پاسخ
0
0
0


