بررسی مشخصات برلیانس H330
بررسی مشخصات برلیانس H330
بررسی مشخصات برلیانس H330

برلیانس H330 نسخه صندوقدار H320 است و نه در امکانات و نه در مشخصات فنی، تفاوت چندانی با آن ندارد. تولید H330 از اسفندماه 1393 آغاز شد و اولین سری تحویلی آن به‌عنوان مدل 1394 به‌دست مشتریان ایرانی رسید. یکی از ویژگی‌های جالب سری H300 برلیانس، بهره‌بردن از زنجیرتایم است که باعث شده برخلاف اکثر همکلاسانش، مالکان این خودرو دیگر نگران مشکلات تعویض یا پاره‌شدن تسمه نباشند. جعبه‌دنده اتومات H330 نیز هرچند می‌توانست بسیار بهتر از این‌ها باشد، اما نسبت به جعبه‌دنده اتومات AL4 خانواده پژو، عملکرد بهتری دارد. سری H300 همچنین کیفیت ساخت قابل قبولی داشته و از سمند و پژو 405 اندکی بالاتر است. از اسفند 96 نیز برلیانس H330 با موتور 1.65 لیتری و جعبه‌دنده بهبودیافته عرضه شد که شتابش 15% بهتر شده و عمکرد جعبه‌دنده‌اش در سربالایی نیز تاحدودی دقیق‌تر از قبل است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای برلیانس H330

    • بهبود فنی در مدل 1.65 لیتری
    • بازار قوی‌تر در مدل اتومات
    • برتری جعبه‌دنده اتومات از جعبه‌دنده اتومات پژو
  • معایب برلیانس H330

    • کیفیت ساخت
    • کمبود امکانات در مدل دنده‌ای

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1394 تا 1397

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر (BM15L)
  • حجم موتور 1.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 103 اسب‌بخار
  • گشتاور 138 نیوتن‌متر
  • شتاب 14 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4510 میلی‌متر
  • عرض 1758 میلی‌متر
  • ارتفاع 1460 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2580 میلی‌متر
  • وزن 1250 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 195/65R15
  • چرخ عقب 195/65R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1394 تا 1397

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر (BM15L)
  • حجم موتور 1.5 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 103 اسب‌بخار
  • گشتاور 138 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.5 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4510 میلی‌متر
  • عرض 1758 میلی‌متر
  • ارتفاع 1460 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2580 میلی‌متر
  • وزن 1240 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 195/65R15
  • چرخ عقب 195/65R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1396 تا 1397 و 1399 تا 1400

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات بهبودیافته
  • پیشرانه 4 سیلندر (BM16LB)
  • حجم موتور 1.65 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 114 اسب‌بخار
  • گشتاور 154 نیوتن‌متر
  • شتاب 13.5 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4510 میلی‌متر
  • عرض 1758 میلی‌متر
  • ارتفاع 1460 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2580 میلی‌متر
  • وزن 1250 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 195/65R15
  • چرخ عقب 195/65R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1396 تا 1400

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی بهبودیافته
  • پیشرانه 4 سیلندر (BM16LB)
  • حجم موتور 1.65 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 114 اسب‌بخار
  • گشتاور 154 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4510 میلی‌متر
  • عرض 1758 میلی‌متر
  • ارتفاع 1460 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2580 میلی‌متر
  • وزن 1240 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 195/65R15
  • چرخ عقب 195/65R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
249 دیدگاه

Mbeheshtpasand(184 روز پیش)

لطفا راهنمای بفرمایید بین برلیانس h330 1650و جک j4 موندم؟ از لحاظ قدرت - کیفیت - لوازم مصرفی - و... لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

Sghhfgnbddfff35677 (143 روز پیش)

جک j4شتاب و کیفیت و گیربکس و بهتری داره و موتورش vvt یه سرچ کن خودت ببین معنیش میشه تو سربالایی اصلا کم نمیارهرولی بلریانس سانروف داره و دوربین دنده عقب البته جدید هاش بستگی به خودت داره کدوم بخوای بخری

mouhamdali (81 روز پیش)

هر دو خودرو در مدل‌های دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شوند که نسخه‌ی دنده‌ای هر دو ماشین دارای 5 دنده جلو و 1 دنده‌عقب هستند. جک J4 اتوماتیک دارای جعبه‌دنده‌ی CVT است که 6 دنده دارد و مجهز به حالت برفی (Snow Mode) و حالت اسپرت (Sport Mode) است. گیربکس برلیانس H330 در مدل اتوماتیک از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست. زمان‌بندی نامناسب و عدم هماهنگی با موتور و پیشرانه از مواردی هستند که بسیار توی ذوق می‌زنند. حتی اگر در حالت تیپ ترونیک رانندگی کنید چندثانیه‌ای طول می‌کشد تا فرمان تعویض دنده‌ی شما مخابره شود.یکی از مهم‌ترین خصوصیات جک J4 که کمپانی سازنده هم مانور زیادی روی آن داشته است، بحث ایمنی این خودرو است. این خودرو در نسخه‌ی فول خود توانسته است 5 ستاره‌ی ایمنی از NCAP چین کسب کند. در ساخت شاسی و بدنه‌ی این خودرو از فولاد مستحکم استفاده‌شده که توانسته بیشتر استانداردهای اروپایی را رعایت کند.اما برلیانس H330 گویی هیچ آزمون ایمنی را پشت سر نگذاشته و تنها اطلاعات موجود از ایمنی آن داشتن دو کیسه هوا و سیستم ترمز مجهز به ABS و EBDاست.

AmirAli3721(194 روز پیش)

سلام تجربه 6 سال و 150.000 کیلومتر با برلیانس اچ 330 اتومات 95 مدل 1500 نوک مدادی تمام چیزایی که میگم از تجربم میگم بدون جانب داری و دشمنی تجربه استفاده و مالکیت از 405 2000 فرانسوی و زانتیا و مگان 2000 رو داشتم ماشینای متعددی رو هم تست کردم و سوار شدم ماشینمم موجود کسی خواست بخره از رو هوا حرف نمیزنم . مزایا : تمام قطعات یدکیش یافت میشه و حتی قیمتشو با 206 رفیقم مقایسه کردم تو بعضی موارد از اون به صرفه تر بوده و کلا نسبت خودرو های ایرانی هم کیفیت بهتر هم استهلاک کمتر رو تجربه میکنید مورد بعدی من آدم فنی نیستم در خودرو ولی واقعا گیربکس و موتورشو دوست دارم تا حالا تو سبقت و شتاب مشکلی نداشتم و معکوس خوبی میکشه و موتور از پس وزن خوردو بر میاد اگر شرایطو دیگه خیلی سخت کنید مثلا 5 تا سرنشین و با بار و تو شیب زیاد دیگه شاید حس کنید خودرو ضعیف که این دیگه عادیه هم کولر خوبی داره هم بخاری و مشکل خاصی ندیدم مصرف سوخت بسته به رانندگیتون داره و شرایط نگه داریتون و اونم بهینه و بدون مورد بوده تو خودروی من از نظر طراحی و رنگ من هنوزم اگر هم قیمتش بخوام بخرم خودشو انتخاب میکنم رخشو دوست دارم و از نظر کیفیت رنگم مشکلی نبوده خودرو جلو بندی محکم و خوبی داره و بعد از 6 سال که من خیلی خاکی هم رفتم باهاش و اصلا هم تو دست انداز رعایت نمیکنم دیگه تازه به صدا افتاده و اولین باره که میخوام برم نشون بدم از نظر آپشن هم خودروی من مثل جدیداش کروز نداشت خودم نصب کردم ال سی دی هم نداشت هنوزم نصب نکردم نیازی نداشتم ولی آپشنای افتر مارکت خوبی براش هست من فقط دودی کردم و هدلایت گذاشتم لاستیکم کویر انداختم و باتری ایرانی اونم خوب بوده ولی از لنت ایرانی اصلا تجربه خوبی نداشتم پر از صدا و دیسکمو داشت میخورد با یکم هزینه بیشتر بیرون از نمایندگی کره ای انداختم که هم نرم تر هم کاملا بی سر و صدا بوده شمعم شمع خودش بوده و بقیه مصرفی ها تو خود نمایندگی همش تعویض شده و به جز لنت مشکل خاصی تو مصرفی ها ندیدم صندلی هاش خیلی خوبه و حتی بیش از 10 ساعت رانندگی احساس خستگی نداشتم فکر میکنم همه نکات مثبتو گفتم حالا منفی با ریز جزییات اول که ماشین همه جاش چراغ داره چرا ردیف عقب نداره؟میدونم میشه گذاشت ولی ایراد به نظرم از لحاظ جا منی که قدم 187 یه کم اونم رانندگی طولانی مدت پایه راستتون ممکنه اذیت شه اونم چون میگیره به کنسول وسط فضای عقب از 206 و مزدا 3 بهتر و یکم از 405 و سمند بدتره و در کل قابل قبوله ولی کمی بزرگتر بود به نظرم صندوق کوچیکتر بود بهتر بود صندوقش که دریاست یک سال بعد از خریدم خودرو کی لسش مشکل پیدا کرد هنوزم مشکل داره منم پیگیر نبودم چون ماشین باید میخوابید و من عصای دستمه و از کلید استفاده میکنم از همون سال موتور شیشه بالا براش رو مخم بوده از همون سال هم چند بار بیرون درست کردم هم نمایندگی عوض کردم در کل در راننده 4 بار شاگرد 2 بار عقب یک بار تو این سالا شیشه بالا برش خراب شده در کل کیفیت ادوات داخلی و داشبورد از ایرانی ها بهتر و از با کیفیت های چینی مثل بی وای دی پایین تر مثلا کنسول وسطو فشار بدی صدای قریچ قریچ میده نوار نقره ای زیر دریچه کولر تو آفتاب کمی چروک شده رنگ بعضی جاهاش کمی رفته و در کنسول وسط کمی لق شده باید توجه کنید که خودروی من سری اول بوده و همیشه این باور هستش که خودرو های مونتاژِی سری اولش کمتر ایرانیزه شده و کیفیت بهتری داشته البته نمیدونم تا چه حد درسته البته که شرکت مونتاژ کننده یعنی پارس خودرو کارنامه خوبی تو مونتاژ داره در کل همه این ایرادات و مزایا ممکنه تو مدل های بالا تر باشه یا نباشه من نمیدونم حتی هم مدل هم میشه متفاوت باشه شانسو این داستانام هست ولی در کل آیا دوباره میخریدم جواب بله هستش در کنار همه مزایاش ماشین در پیچ ها و سرعت بالا با این که ای اس پی نداره ولی حس امنیت میده چسب جادست شعاع گردشش خوبه فرمان نرم کوچیک و دوست داشتنی تسلط کامل دارین در کنار اینا به نظرم خودرو نرمیه یکم کمکا بالا پایین میندازن ولی کوبشش خیلی کمه با این که ارتفاعش کمه نسبت به ایرانیا منم تنظیم ارتفاع نکردم همون کارخونست ولی لاستیکمو کمی پهن تر کردم امیدوارم به دوستانی که قصد خرید این خوردرو را دارن تونسته باشم کمکی کرده باشم با توجه که استفاده طولانی مدت از این خودرو داشتم و تقریبا همه چیزشو گفتم. اگر چیزی رو نگفتم دیگه برای من اون ایراد نبوده یا نکته مهم نبوده و یا نظر من متقاوت بوده در پناه حق.

ImanR (193 روز پیش)

آقا ممنونم از اینکه وقت گذاشتی و جواب دادی فقط برای اطمینان میپرسم ؛ گیربکس اتومات این ماشین مثل گیربکس اتومات مگان ۲۰۰۰ که میگن ، خنگ نیست ؟؟

Davod369 (126 روز پیش)

سلام.شما با ۱۵۰ هزار تا کارکرد راضی هستی هنوز ازش.من ۳۸۰ هزارتا کار کردم باهاش و هنوز راضی ام.عمرا هم نمیفروشمش.از من دنده ای هستش.کاملا با حرفتون موافقم.همیشه مونتاژ اول بهتر از آب در میاد.مال من مدل ۹۴ هستش.هم قطعاتش همیشه بوده هم کیفیت قطعات خوب بوره.من لیدر هستم و مسافرای خارجی دارم و مدام از این شهر به اون شهر میبرم.تمام مسافت همشون خواب هستن😅.بخاطر راحتی و نرمی ماشین و صندلی ها.ولی برام جالبه که وقتی مسافر چینی میبرم ازم میپرسن این چه ماشینیه؟🤔یعنی چین این ماشین رو توی کشور خودش نداره؟😅خلاصه بگم بین ماشین های چینی و ایرانی بهترینه‌.هایما اس پنج هم برای همسرم خریدم که به چند ماه نشده فروختیم.خیلی ماشین افتضاحیه.از هر لحاظ به جز ظاهرش

Mbeheshtpasand(171 روز پیش)

بین برلیانس h330 1650و بسترن b30 موندم؟ از لحاظ قدرت - کیفیت -قیمت و گستردگی لوازم مصرفی - و... لطفا راهنمایی بفرمایید

Mui (166 روز پیش)

کیفیت ۱.۵ اتوماتش خوب بوده ولی ۱.۶۵ رو نمی دونم

Amin92(170 روز پیش)

سلام من ۲۰۶ اس دی دارم و میخوام تا ۴۰۰ تومن خرید کنم بین برلیانس اچ ۳۳۰ و جک جی ۵ موندم میشه دوستانی که تجربه دارند کمک کنند؟

Mui (166 روز پیش)

برلیانس

Saeid60(187 روز پیش)

نسبت به قیمتش سواری خوبی داره استهلاکش خیلی کمه ضمنا کم مصرفه گیربکس هیوندای که روش هست مشابه i20 هست بیصدا و دقیقه بعد از 50 هزار کیلومتر هنوز تعمیرگاه نرفته فقط مصرفی عوض کردم که توی ماشین های ایرانی همچین چیزی غیر ممکنه فقط کیفیت رنگ جلو پنجرش ضعیفه

ImanR(202 روز پیش)

سلام دوستانی که تجربه سواری مدل دنده ای این ماشینو دارن لطفاً بگن تو سربالایی تو تابستون وقتی کولر گرفتین زور ماشین چجوریه ؟ کم نمیاره ؟ البته نسبت به سمند ef7 ، چون هردو ماشین قدرتشون و حجم موتورشون شبیه همه و سوال مهمتر اینکه کلاجش تو مدت زمان چند سال (مثل سمند) سفت نمیشه ؟؟ ممنون

Milladsh(216 روز پیش)

در جواب اون کاربر گرامی که میگه موتور ef7 بهتر از موتور برلیانس باید گفت فقط برو تاریخچه ساخت موتور برلیانس و نگاه کن و در چه کارخانه متولد شده و بعد تاریخچه این موتورهایی که ایرانخودرو میده مردم یا واشر میزنن یا آب روغن قاطی میکنن مقایسه کن

Mashinjadid(692 روز پیش)

بعد از 1سال رانندگی تحربه خودم رو میگم قدرت موتور متناسب با وزن، شتاب اولیه مناسب و شتاب ثانویه خوب. تعویض دنده ها بدونِ ایراد وبدون ضربه انجام میشه. گیربکس هوشمند که معکوس رو به موقع میکشه حتی در سبقتها از 3 به 1 میکشه. بطور کلی با این موتور و گیربکس تو سربالاییها معمولا کم نمیاره بخصوص اگر در جاده های کوهستانی از حالت دستی استفاده کنید خیلی بهتر میشه.Over driveداره که تو سرعتهایِ بالا دورِ موتور رو کم میکنه و صدای موتور رو کم میکنه.هندلینگ خوبی داره و شعاع پیچش خوبی داره که تو جاهای باریک راحت دور میزنه و فرمون برقی خوبی داره. ماشین من فقط در حالت ایستاده کمی فرمونش سفت میشه.بخاری خوبی داره کولرش هم بدنیست.سیستم تهویه اتوماتش خوب عمل میکنه.صندلیهای راحت و بزرگی داره با اینحال فضای پای سرنشین عقب مناسبه.سیستم نویگیشن خوب در جاده هایی که حداکثر سرعت داشته باشه اخطار میده. روشنایی صفحه مانیتور حتی تو آفتاب خوبه.مصرف سوختش مطابقِ ارقامِ اعلامی هست. کنترل ایستایی در سربالایی داره که تو امکاناتِ سایت اشاره نشده. عایق بندی کابین نسبتا مناسبه یکم صدای اسپرتی داره که مربوط میشه به طراحی. اگه پرگاز نری اون صدا هم نمیاد.صندوق عقب جادار و خوبی داره. کیفیتِ قطعاتِ پلاستیکی داخلی ضعیفه. دکمه های کمکی گیربکس مثل اکونومی یا حالت برفی نداره. ماشین کمی میکوبه ولی از ماشینهای سمند و پژو و پرشیا و 206 بهتره. گاهی که سرد باشه صدای کمکهای عقب میاد.جای پای راننده اگه کمی بیشتر بود برای قدبلندها راحتتر میشد.ترمزهاش خوبه ولی خیلی عالی نیست با اینکه هر 4چرخ دیسکی و abs دارن. بازدیدهای گارانتیش به راحتی تو سایپا انجام میشه. قطعاتش همه جا گیر میاد حتی تو فروشگاههای اینترنتی و حتی لوازم جانبی و تزئینی هم وجود داره.قیمت قطعاتش هم معقوله. در مجموع تو این بازار و با این قیمت ارزش خرید خوبی داره

firuzlotfi@yahoo,com (676 روز پیش)

سلام.دوست عزیز توضیحات خوبی در مورد این ماشین دادید ولی یرلیانس کنترل ایستایی در سر بالایی را ندارد.

Mashinjadid (621 روز پیش)

من مدل 99 موتور 1.65 دارم. تو سربالایی وقتی پام رو از ترمز برمیدارم عقبی نمیره تا گاز بدم و حرکت کنم. این اگه کنترل ایستایی در سربالایی نیست ولی کاملا بدردخوره و همونکار رو انجام میده.

jamaltavalla (609 روز پیش)

سلام وقتتون بخیر، بله موافقم، جعبه دنده اتومات 206 من هم خیلی قاطی میکنه و یکبار تو سرعت؛ باعث شد ماشین خاموش بشه. من یک prius 2017 فول اپشن هم دارم که 4 سال است که کار کرده است و 2020 هم خیلی دوست دارم و حتی یک بار هم خراب نشده است و خیلی راضی هستم و از نظر من پر امکانات ترین ماشین دنیا است میخواهم 206 را با برلیانس H 330 عوض کنم

Nirvana (604 روز پیش)

اون‌کنترل ایستایی نیست وقتی گیربکس رو حالت d هست فشار و وزن میوفته رو کیربکس.چند بار دیگه این‌کارو کنی گیربکست خورد میشه

Mashinjadid (599 روز پیش)

در پاسخ به دوستانی که فکر میکنن ممکنه وزنِ اتومبیل رو گیربکس باشه و بزودی گیبرکس خُرد بشه ظاهرا اونطور که اطلاعات فنی موجود میگه.گیربکسهای اتوماتیک فعلی مجموعه ای از شلنگها و شیرها و روغن هست و اونطور نیست که گیربکس خُرد بشه. بیشتر از یکسال هم هست که برلیانس اتومات دارم و تو همه ترافیکهایِ سربالایی رو حالتِ D رانندگی میکنم و وقتی پا رو از پدال ترمز برمیدارم،اتومبیل به عقب حرکت نمیکنه و هنوز کوچکترین مشکلی برای گیربکس پیش نیومده. درضمن در هرصورت در هرسربالایی، وزنِ اتومبیل رویِ موتور و گیبرکسش هست. پدال که نمیزنیم.

Nirvana (593 روز پیش)

اطلاعات خیلیی معلومه کامله که میگی این‌ماشین کنترل ایستایی داره! ضمن این که افرادی هستند که مثل شما تجربه گیربکس اتومات رو ندارن اول رو حالت پی میزارن بعد ترمز دستی میکشن.

Mroozi (558 روز پیش)

فقط اونجاش که میگه کولرش بد نیست و بخاریش هم خوبه. قشنگ یاد پیکان افتادم لامصب اگر هیچی نداشت ولی بخاریش خیلی خوب بود 😂😂😂

Mashinjadid (473 روز پیش)

بعد از یکسال و 220 روز رانندگی و حدود 30000 کیلومتر تو جاده های مختلف. تو سربالاییها هنوز تو حالت D رانندگی میکنم و موقع حرکت مجدد مشکلی ندارم و دنده عقب نمیره. فقط سرویسهای دوره ای انجام میشه و هنوز هیچ قطعه ای تعویض یا تعمیر نشده(بجز مصرفی ها مثل فیلترها) تو سبقت کم نمیاره و تو شیبهای تند هم اگه درحالت دستی و با دورِ موتورِ درست حرکت کنید به راحتی ماشینهای ایرانی هم رده خودش رو پشت سر میذاره سیستم تعلیق مثل همون اول کمی ضعیفه که اگه رعایت کنید مشکلی پیش نمیاد که تا الان پیش نیومده فرمون برقیش و بطور کلی سیستم برقیش هیچ ایرادی پیدا نمیکنه نیازی به مکمل بنزین نداره و با بنزین معمولی سازگاره مصرف سوخت ترکیبی هم بین 6تا7 لیتر در 100 کیلومتره که حداقل 1_2 لیتر بهتر از خانواده سمند و دنا و ... ایرانخودرو هست با اینکه قطعات پلاستیکیش کیفیت پایین هستن ولی تا الان هیچکدوم از قطعاتش نشکسته یا شل نشده.

Arsh16 (401 روز پیش)

سلام . من نزدیک به سه سال هست که این ماشین رو دارم، خلاصه میتونم بگم از هر نظر عاليه ،شتاب ،قدرت ،سواری نرم و بی صدا،صندوق عقب جادار،امکانات فقط دو تا ایراد داره ۱. قسمت صندلی عقب ماشین ی کم فضاش کمه ۲.کولرش ضعیفه در کل خیلی راضیم تا حالا کوچکترین ایراد فنی نداشته ، ولی همه ش ترس این رو دارم که اگر خراب بشه هزینه هاش سنگینه

Moohsen (387 روز پیش)

معکوس 3 به 1 واسه سبقت؟؟ آخه یه چیزی میگیناااا

زرتشت (380 روز پیش)

معکوس 3به 2 شنیدیم،4به 3 دیدیم،حتی تو 70یا 80تا سرعت از 5به 3هم میدن.دوست گلم یا از اول کودکی اتومات سوار بودین و تا حالا دنده عوض نکردین،یا اصلا نمیدونید دنده 1 چی هست و کاراییش چیه و دنده 3 برای چی هست.حتی معکوس 2 به 1 هم برای زمانیه که شما سرعتت زیر 15کیلومتر باشه.خداییش حالا اینجا معکوس 3 به 1 رو گفتین ولی جای دیگه نگین چون امکان داره یه بخت برگشته ای تازه ماشین سواری رو شروع کرده باشه و به حرف شما گوش کنه و به خاک بره....

Aligh11 (338 روز پیش)

کاربری گفته بود دکمه کنترل ایستایی نداره ،خواستم بگم کاربرد کنترل ایستایی بیشتر در گیربکس های زنجیری cvt کاربرد داره چون کارکردشون دقیقا مثال دوچرخه هست و حتماً باید قفلی وجود داشته باشه تا زنجیر پاره نشه ،در برلیانس 330 با گیربکس کامل اتوماتیک نیاز به این دکمه نیست اکثر موارد رو خود کامپیوتر گیربکس تشخیص میده .البته در تمام گیربکس ها برای ایستادن در سربالایی بهتره دستی رو بکشید بعد خلاص کنید ترمز رو رها کنید بذارید روی d همون پارک .

Moohsen (269 روز پیش)

معکوس 3به 1 اونم واسه سبقت گرفتن!!!!؟ جوک تعریف میکنی یا تجربه رانندگیتو میگی

Onik (220 روز پیش)

دوست من تمام خودروهای اتوماتیک وقتی در حالت درایو باشن عقب، آپشن ایستادن در سراشیبی یا سرازیری از سیستم ترمز ها استفاده میکنه.

Mehdi617(222 روز پیش)

سلام وقت همگی بخیر. بنده sd پایه گازسوز مدل ۸۸ از صفر دارم.هنوز فنیش چه رو گاز و چه بنزین مثله روز اولشه واقعا فوق العادس اما چون ۲۰۶ جا کم داره میخام عوض کنم حالا بنظرتون همینو نگه دارم یا برلیانسس ۳۳۰ یا لیفان ۸۲۰ یا جکs3 تو مدل ۹۶ یا ۹۷ بگیرم؟ لطفا راهنمایی کنید

Hos2021(268 روز پیش)

سلام و عرض احترام، بنده 3 سال که برلیانس1650 H330 اتومات دارم، قصد ندارم با ماشین های دیگه مقایسه کنم فقط نظر شخصیمو خدمتتون عرض میکنم، این خودرو بسیار راحت هست و رانندگی باهاش بخصوص تو مسیر های طولانی خسته کننده نیست، گیربکس بسیار نرم و خوبی داره و صدای بیرون تو کابینش نمیاد که مثل بعضی خودروهای جدید تولید داخل اذیت کنه، خب میشه گفت تو ماشین های چینی یکی از بهترین هاس، هزینه نگه داریش پایینه، تسمه تایم نداره و درواقع زنجیر تایم داره، در خصوص قطعاتش من یدونه اینده و قفل در نیاز داشتم تو نمایندگی ثبت کردم و تقریبا بین یک هفته تا 10 روز انجام شد و معمولا قطعاتش موجود هست و مشکلی از این بابت هم نیست، امیدوارم براتون مفید بوده باشه موفق باشید.

Show More