• مشخصات فنی h330mt
  • مشخصات فنی h330mt
  • مشخصات فنی h330mt

مشخصات فنی برلیانس H330 1.5 دنده ای سال 1394 - 1400

346 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
برلیانس H330 نسخه صندوقدار H320 است و نه در امکانات و نه در مشخصات فنی، تفاوت چندانی با آن ندارد. تولید H330 از اسفندماه 1393 آغاز شد و اولین سری تحویلی آن به‌عنوان مدل 1394 به‌دست مشتریان ایرانی رسید. یکی از ویژگی‌های جالب سری H300 برلیانس، بهره‌بردن از زنجیرتایم است که باعث شده برخلاف اکثر همکلاسانش، مالکان این خودرو دیگر
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 5.4
امتیازهای پنج‌گانه
5/10 رانندگی و فنی
5/10 طراحی ظاهری
5/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

بهبود فنی در مدل 1.65 لیتری
بازار قوی‌تر در مدل اتومات
برتری جعبه‌دنده اتومات از جعبه‌دنده اتومات پژو

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
کمبود امکانات در مدل دنده‌ای

تریم های برلیانس H330

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1394 تا 1397

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر (BM15L)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

103 اسب‌بخار

گشتاور

138 نیوتن‌متر

شتاب

12.5 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4510 میلی‌متر

عرض

1758 میلی‌متر

ارتفاع

1460 میلی‌متر

فاصله محوری

2580 میلی‌متر

وزن

1240 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

195/65R15

چرخ عقب

195/65R15

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

4 اسپیکر

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - CD - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه مشکی یا کرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای برلیانس H330 1.5 دنده ای در بازار

دنا معمولی

دنا معمولی

مقایسه
پژو پارس اتوماتیک

پژو پارس اتوماتیک

مقایسه
رنو تندر 90 پلاس اتوماتیک

رنو تندر 90 پلاس اتوماتیک

مقایسه
دیدگاه کاربران
Mojflh 1404/8/16
سلام وقت بخیر من دارم برلیانس اچ ۳۳۰ موتور بزرگ میخرم ، بنظر عزیزانی قبل تجربه رانندگی باهاش رو داشتن خوبه و ارزش خرید داره بگیرم یا برم تندر پلاس اتومات بگیرم
پاسخ
1
0
0
علیسلامـــــــتی 1404/8/19
اگر اولویت‌تان **قیمت پایین‌تر، هزینه نگهداری کمتر و بازار قطعات بهتر** است، انتخاب رنو تندر پلاس اتومات منطقی‌تر است. ولی اگر «ظاهر، امکانات و خودرو به‌روزتر» برایتان اهمیت بیشتری دارد، برلیانس H330 گزینه جذاب‌تر خواهد بود.
0
0
خدایاسپاسگزارم 1404/8/5
من هم با تجارب ۱۴۰ دوستمون موافقم من هم مدل ۹۶ h۲۲۰ داشتم یه مقدار شتاب و سربالایی ضعیفه مدل ۲۲۰ ،ولی من راضی بودم از خیلی لحاظ از ۴۰۵ ۲۰۶ سمند پرشیا خیلی سرتر هست تازه برای ما ضعیف تر از ۳۳۰ بود ۲۷۰ کیلو متر فروختم کابین داخل، جنس رودری جنس داشبورد، خیلی سرتر از ماشین شاهین و پرشیا، ۲۰۷ هست تنها ضعف ۱۵۰۰ فقط فقط تو سربالایی یه مقدار کشش خوبی نداشت وآبی از بقیه لحظ نسبت به قیمت عالی عالی عالی
پاسخ
0
0
0
افشین46 1404/6/11
بنظرتون این خودرو در مقایسه با H30Cross دانگ فنگ (با فرض کارکرد و سال ساخت و ... سایر شرایط بالنسبه یکسان و قیمت نسبتا بالاتر H330 ) کدامیک ارزش خرید بیشتری دارند ؟
پاسخ
1
0
0
اکبرو 1404/8/2
H30 کراس نخر بدبخت میشی من یک و سال و نیم داشتم ماهی دو ماهی تعمیرگاه بود برای کسی خوبه مصرف شهری داره و کم ازش استفاده میکنه. قطعاتش معلوم نیست مال چیه یه قطعه مال سمند بود قسمتی از جلوبندی یه قعه مال۲۰۶ بود یه قطعه مال رانا و ... من سالی حدود ۸۰ میلیون دوسال خرجش کردم
1
0
افشین46 1404/6/11
بنظرتون در شرایط یکسان (کارکرد و بدنه و سال ساخت و ... بصورت نسبی و تقریبی) H330 ارزش خرید بیشتری داره یا H30 Cross دانگ فنگ ؟
پاسخ
1
0
0
Max1 1404/8/7
من ۴ سال h330 اتوماتیک داشتم بالای ۶۰۰۰۰ کیلومتر هم رانندگی کردم باش یک کلام از تمام سواری های حال حاضر با جمیع شرایط بهتره
0
0
arsan62 1404/6/6
خدایش از حق نگذریم کار باماشین های دیگه ندارم ولی ماشین خوبیه من یک عدد 1.5 اتومات 7سال داشتم و 216 هزار تا کار کردم باش واقعا عالی سواری بینظیر فنی قابل قبول یعنی اگه دنبال سرعت و شتاب معرکه نباشی خوبه من تو سربالایی های شمال با صندوق پر و چهار سرنشین تا 90 یا حتی 100 کیلومتر هم اومدم آپشن نسبتا خوب در قطعات گیر میاد فقط یک چند تا مشکلی که داشت کفش پاینه که باعث میشه هندلینگ خوبی داشته باشی اما تو خاکی نتونی بری یکخورده فنی ضیعفه که تو این رنج قیمت توقع بیشتر از این هم نباید داشت و یکم شاید برای اونایی که آپشن دوست دارن آزار دهنده باشه ولی درکل ماشین عالی تو رنج قیمت خودش نباید توقع ماشین وه قیمتش بالاتره داشت مثلا دوستانی که میگن دنا پلاس توربو بهتره باید گفت دنا پلاس توربو الان 900 میلون تا 1میلیارد قیمتش است
پاسخ
0
0
0