مشخصات فنی برلیانس H330 1.5 دنده ای سال 1394 - 1400
سال
برلیانس H330 نسخه صندوقدار H320 است و نه در امکانات و نه در مشخصات فنی، تفاوت چندانی با آن ندارد. تولید H330 از اسفندماه 1393 آغاز شد و اولین سری تحویلی آن بهعنوان مدل 1394 بهدست مشتریان ایرانی رسید. یکی از ویژگیهای جالب سری H300 برلیانس، بهرهبردن از زنجیرتایم است که باعث شده برخلاف اکثر همکلاسانش، مالکان این خودرو دیگر
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
بهبود فنی در مدل 1.65 لیتری
بازار قویتر در مدل اتومات
برتری جعبهدنده اتومات از جعبهدنده اتومات پژو
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
کمبود امکانات در مدل دندهای
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1394 تا 1397مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر (BM15L)حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
103 اسببخارگشتاور
138 نیوتنمترشتاب
12.5 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
سدان جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4510 میلیمترعرض
1758 میلیمترارتفاع
1460 میلیمترفاصله محوری
2580 میلیمتروزن
1240 کیلوگرمحجم باک
55 لیترچرخ جلو
195/65R15چرخ عقب
195/65R15سایر ویژگیها
رینگ آلومینیومیسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - CD - MP3سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتوماتکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچه مشکی یا کرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Apo9 1403/8/28
سلام ، من چند ساله الان برلیانس اتومات دارم، در حد صفر بود گرفتم. یک ۲۰۷ ۱۴۰۱ هم داریم که سرویسمون کرده از بس بی کیفیت هست و خرابی داره،
لوازم برلیانس از ۲۰۷ ارزون تر و با کیفیت تر است،
تو این رنج قیمت بدون شک برلیانس رقیب نداره،
برید از صافکارها آمار بگیرید که چقدر محکمه، رکابش سه لایه هست.
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/8/26
سلام به همگی
یه سوال از کساییکه برلیانس اتومات دارن دارم
موتور بزرگ یا همون ۱۶۵۰ با ۱۵۰۰ چقد فرق میکنه
از هنه لحاظ میخوام بدونم ک بودجمو تامین کنم؟!
پاسخ
2
0
0
Apo9 1403/8/28
شتاب و سرعت خیلی نامحسوس ۱۶۵۰ بیشتره که عملا شاید حس نشه، موتور ۱۵۰۰ کم اصطحلاک تر و خیلی نرمتر کار میکنه، چون ۱۶۵۰ دستکاری مگاموتور بزرگ شده، الان تو بازار ۱۵۰۰ بهتر ترید و فروش میشه چون کم خرج تره. زرگ
0
0
alisalamati 1403/8/26
خیلی از نظر شتاب اولیه و سواری اگر واقعا میتونید موتور بزرگ تهیه کنید چون بازار دست دوم خیلی بهتری هم داره
0
0
ناشناس 1403/8/9
شاهین بخرم یا h 330?
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1403/8/12
قرار بود موتور این ماشین بیاد روی شاهین ولی متاسفانه نشد ، هر دو ماشین خوبی هستند ولی میشه گفت برلیانس از نظر موتوری بی درد و سره
0
1
ناشناس 1403/8/4
تجربه ۱۴۰ هزار داشتن برلیانس کراس ۱۶۵۰
از صفر دست خودم بود بتازگی فروختم
مطلقا از نظر فنی و راحتی با هیچ یک از ماشینای ایرانی مقایسه نکنید. هندلینگ و استواریش تو جاده فوق العاده است، با سرعت بالای ۱۵۰ فرمون بدید کاملا تو دسته، در پیچ تند منحرف نمیشه، مبلمان و راحتیش برای سفر نسبت به خودروهای بابرند معروف و چند برابر گرونتر مثلا مزدا خیلی سر تره، در ۱۴۰ هزار هیچ مشکل فنی به غیر از مصرفی نداشت جلوبندیش موتورش کابینش صفر صفر، ماشین پرشتابی نیست ولی لش هم نیست ترمز قابل قبولی هم داره، صدای موتور کم
ولی خب متریال داخلشو نمیشه با کره ای ها مقایسه کرد، مونتاژ داخلش بعضا خوب نیست و فاصله و درزهای قطعات کابینش خوب نیست، کنسول وسطش از ناحیه پایین که به زانو برخود میکنه کمی اذیت میکنه، مانیتور کاملا معمولی، کولر معمولی و نه چندان قوی،تعویض دنده عالی بی تقه
پاسخ
0
0
0
رضا 1403/4/19
سلام.کسی میتونه راهنمایی کنه برای شمع چه نوع و برندی مناسب h330 هست؟
پاسخ
0
0
0