مشخصات فنی هیوندای توسان (ix35) 2.0 لیتر دو دیفرانسیل سال 2016 - 2018
سال
با توجه به گرایش جهانی مشتریان نسبت به خرید خودروهای شاسیبلند و کراساور، هیوندای درحال اضافه کردن سهم بیشتری از سبد محصولات خود به مدلهایی نظیر سانتافه، توسان و مدل تازه نفس کوناست تا حق انتخاب مشتریان را افزایش دهد. توسان نیز بر مبنای چنین الگویی شکل گرفته است و علیرغم اشتراک فنی با پلتفرم النترا، کراساوری چهارچرخ محرک و
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
بازار دستدوم
فضای کابین
مصرف سوخت
امکانات رفاهی
نقاط ضعف
شتابگیری
ارزش خرید کمتر از نسل دوم
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2016 تا 2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیلگیربکس
6 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
155 اسببخارگشتاور
192 نیوتنمترشتاب
11.8 ثانیهسرعت
180 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جورنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم (TL)طول
4475 میلیمترعرض
1849 میلیمترارتفاع
1655 میلیمترفاصله محوری
2670 میلیمتروزن
1435 کیلوگرمحجم باک
62 لیترچرخ جلو
225/55R18چرخ عقب
225/55R18سایر ویژگیها
(رینگ توربینی 19 اینچی: سفارشی)سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند
کنترل ایستایی در سربالایی
کنترل سرعت در سرازیری
کنترل کشش
کنترل پایداری
ضد واژگونی
اتو پارک
حالت رانندگی
3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)سایر ویژگیها
مدیریت پایداری خودرو (VSM)سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور
سفارشیرادار تغییرلاین
سفارشیرادار تصادف جلو
رادار تصادف عقب
رادار تابلوخوان
سایر ویژگیها
(سنسور 360 درجه: سفارشی)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز
ترمز ضدقفل
ترمز کمکی
ترمز پارک برقی
سفارشیترمز اضطراری
سایر ویژگی ترمز
(اتوهلد: سفارشی)سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
سفارشیچراغ جلو
زنونسایر ویژگی روشنایی
چراغ خوشآمدگویی - چراغ بدرقهفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدال شیفتر
گرمکن فرمان
سفارشیسایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
6 اسپیکرمانیتور
مانیتور 8 اینچینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD - MP3 - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
تنظیم برقی - تنظیم برقی گودی کمر رانندهصندلی سرنشین جلو
تنظیم برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
(جلو: سفارشی) - (عقب: سفارشی)سردکن صندلی
(جلو: سفارشی)ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
سفارشیصندوق پران هوشمند
سفارشیسایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
آینه جانبی با گرمکن
سقف پانوراما
سفارشیسانروف
سفارشیسایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Majid38 1401/7/4
سلام و عرض ادب
بنده بین اسپورتیج و توسان هر دو مدل ۲۰۱۷ یکم شک دارم کدوم رو بخرم .کروز کنترل هوشمند و رادار جلو واسم خیلی مهمه دوستانی که دارن بگن کدوم یکی این آپشن ها رو داره و پیشنهادشون واسه بنده کدومه ممنون
پاسخ
2
1
0
Shayan2022 1401/8/14
اوتلندر فو و ایکس تریل و راوفور رو یادم رفت اضافه کنم منتها از من میشنوید هر خودرویی که میخواید بخرید بجز تویوتا کلا تو این بازار سمت تویوتا نرید مالکانش جوگیر شدن فکر کردن بنز سوارن
0
0
Shayan2022 1401/8/14
سلام قیمت اسپورتیج ۲۰۱۷ در حدود ۲۶۰۰ هست ولی توسان ۱۸۵۰ چطوری اینهارو باهم مقایسه میکنید ؟ از نظر موتور هم که اسپورتیج یه سر و گردن بالاتره . رقیب های اسپورتیج ۲۰۱۷ سانتافه ۲۰۱۷ کولیوس ۲۰۱۸ سورنتو ۲۰۱۷ و رکستون ۲۰۱۸ و تیگوان هستن نه این
1
0
poornemat 1356@yahoo.com 1401/4/27
نیسان قشقایی منطقه ۲۰۱۵ منطقه آزاد دارم ، طبق تحقیقاتم هم از لحاظ قدرت و هم گشتاور و هم شناب از توسان ۲۰۱۷ بر روی کاغذ خیلی سرتره ولی نمی دانم. چرا وارد نشد !؟
پاسخ
0
1
0
ee 1401/4/6
سلام دوستان من یه سوناتا ۲۰۱۱ دارم به نظرتون می ارزه یه مبلغی روش بذارم توسان ۲۰۱۳ ۲۰۱۴ بگیرم یا کلا برم سراغ ۲۰۰۸ و اسپورتیج و تیوولی؟
پاسخ
1
0
1
Shayan2022 1401/8/14
سلام من سراتو یا النترا وارداتی مدل ۲۰۱۷ رو بهتون پیشنهاد میدم
0
0
2017Moein 1400/7/28
سلام دوستان یه من سانتافه لو اپشن دارم میخواستم بدونم بفروشم توسان 2017 بگیرم چطوره؟لطفا کمکم کنید
پاسخ
1
0
1
Wrdbt 1400/8/9
درسته سانتافه شتابش بهتره ولی نسخه mpi که شما داری خیلی فرق آنچنانی نداره به نظرم با توسان عوض کن چون آپشنای بیشتری داره ظاهرش هم از سانتافه فیس قدیم بروز تره
0
7
8AaaA 1400/7/25
من سوار این شدم،،سوار اسپورتیج جدید هم شدم ،،سوار کوراندو۲۰۱۸ هم شدم،،،اول اسپورتیج،بعد کوراندو،بعدم توسان،،واقعا هیوندای تو ساخت این ماشین ب جزییات توجه نکرده،همش پلاستیک بی کیفیته،فضای عقب با صندلیای خشک و فضای پای کوچیککککک،،حتی از در ماشین هم بخاید برید تو عین ۲۰۶ عه عقبش ،،،موتورشم ک تعطیله،،فقط ظاهرش خوبه،،،کسی ک پولدار اسپورتیجو بگیره،،اگرم ب اندازه اینا پول نداره با ۸۰۰ میلیون کمتر بده ب کوراندو۲۰۱۸ صفر
پاسخ
2
10
4
Shayan2022 1401/8/14
😐فضای پای توسان کمه ؟ در حد سانتافست عزیز فضای پای بسیار خوبی داره
0
0
HAmidA2 1401/4/27
سواری کوراندو از همه این ها بهتره چون شاسی مستقل هستش ولی چون در ایران متاسفانه جا نیفتاده و کمتر شناخته شده کمتر کسی از سواریش لذت برده
0
2