• مشخصات فنی 151le
  • مشخصات فنی 151le
  • مشخصات فنی 151le

مشخصات فنی پراید 151 LE سال 1393 - 1403

17 دیدگاه
سال
سال 91 سریال تولید پرایدهای عجیب و غریب به اوج خود رسید و سایپا با معرفی مدل 151، ویرایش وانت‌بار این خودروی ریزاندام شهری را معرفی کرد. در نهایت سال 93 بود که ایرانی‌ها توانستند اولین مدل‌های این خودرو را سوار شوند. سایپا 151 برپایه پلت‌فرم X100‌ این شرکت طراح شده است؛ همان زیرساختی که پرفروش‌ترین مدل یعنی 131 نیز
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

هزینه نگهداری
فراوانی قطعات یدکی
بهبود تجهیزات در 151 پلاس

نقاط ضعف

کولر ضعیف
پوشش گارانتی
فرمان‌پذیری
کیفیت ساخت
امنیت و ایمنی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1393 تا 1394

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر یورو4 بهینه (M13)

حجم موتور

1.3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

71 اسب‌بخار

گشتاور

108 نیوتن‌متر

شتاب

13.4 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (X100)

طول

3928 میلی‌متر

عرض

1605 میلی‌متر

ارتفاع

1455 میلی‌متر

فاصله محوری

2345 میلی‌متر

وزن

900 کیلوگرم

حجم باک

49 لیتر

چرخ جلو

165/65R13

چرخ عقب

165/65R13

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 500 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

اسپیکرهای جلو

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

CD - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

1

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر دستی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ثحبحج 1402/12/28
من پیکان بار داشتم خیلی بهتر از اینه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/12/19
😊من یه پراید ۱۴۱ دارم،صندلی های عقبشو درآوردم و بار باهاش جابه جا میکنم،دارم پول جمع میکنم یه پراید وانت بخرم چون کارم راحتتر میشه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/12/12
ایا بدرد جاده میخوره هندلینگ خوبی داده با بار؟
پاسخ
0
0
0
فرزاد 1402/10/8
وانت بدون لاینر با لاینر دار ۲۳ ملیون اختلاف قیمت داره ینی فقط یه لاینرو ۲۳ ملیون حساب کردن که تو بیرون ۶ ملیونه این انصاف نیست
پاسخ
0
0
0
حسین 1402/8/25
با تجربه ۲ سال کار دوتا ایراد اساسی که باهاش دارم یکی فضای کم عقب و جلو و دوم اینکه ضریب گیربکسش با پراید معمولی فرق داره و شتاب اولیش از پراید سواری بیشتر ولی در سرعت بالای صد تا دور موتور خیلی بالا میاره و اذیت کنندس و همش دنبال دنده می‌گردی دنده بدی ای کاش دنده شش داشت
پاسخ
0
1
0